;
coinex

اضافه شدن تمرینات ریاضی به دولینگو ؛ دولینگو یک مرجع آموزش آنلاین می‌شود؟

اضافه شدن تمرینات ریاضی به دولینگو اولین حرکت بزرگ این شرکت بوده که در رویداد سالانه خود معرفی کرده و خارج از محدوده یادگیری زبان است.

روز گذشته Duolingo رویداد سالانه Duocon خود را برگزار کرد و در آن، برخی از پلن‌های خود که قصد دارد در آینده روی آنها کار کند را توضیح داد. یکی از این پلن‌ها، اپلیکیشنی به نام Duolingo Math بوده که می‌توان آن را اولین اپ این شرکت دانست که مربوط به یادگیری زبان نیست.

بیشتر بخوانید: توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی اضافه شدن بخش پادکست به توییتر هستند

اضافه شدن تمرینات ریاضی به دولینگو

طبق گفته دولینگو، برنامه Duolingo Math شامل دو بخش اصلی می‌شود: اولی، یک دوره ریاضی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی که در آن درس‌های ریاضی به صورت بازی‌ ارائه می‌شوند. بخش دوم آن برای افراد 13 سال به بالا طراحی شده و در آن به افراد کمک می‌شود با نرمش مغز خود، مهارت‌های ریاضی و تفکر روزمره خود را بهتر کنند.

در عین حال، این شرکت قصد دارد زبان جدید دیگری را نیز به برنامه خود اضافه کند. این زبان جدید، زولو (Zulu) بوده که زبان اول آفریقای جنوبی است. در واقع هدف آنها از این کار، تلاش برای افزایش آگاهی فرهنگی از زبان‌های کمتر مطالعه شده و در معرض خطر نابودی است.

اضافه شدن تمرینات ریاضی به دولینگو

به علاوه، این کمپانی گفته قصد دارد بخش Duolingo ABC که مخصوص کودکان است را بازطراحی کند. رویداد Duocon از اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید همچون Friends Quest نیز خبر داد. تیم سازنده این برنامه امیدوار است به مردم کمک کند تا هنگام یادگیری زبان جدید، سرگرمی‌های بیشتری داشته باشند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این اپلیکیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر