;
coinex

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم ؛ خوش‌بینی HBO به آینده!

پس از رکوردشکنی قسمت اول سریال House of the Dragon با حدود 20 میلیون بیننده، شبکه HBO از تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم خبر داد.

به نظر می‌رسد سریال House of the Dragon از همین ابتدای راه و در اولین قسمت، با استقبال بی‌نظیر طرفداران مواجه شده و از این رو شبکه اچ بی او رسما آن را برای فصل دوم تمدید کرد.

طبق گفته این شبکه، قسمت اول این پیش درآمد عملکردی مشابه فصل ششم سریال Game of Thrones داشته است. بنابراین انتظار می‌رود این سریال هم همانند گات، بسیار محبوب شود. تاکنون قسمت اول این مجموعه، ۲۰ میلیون بیننده را به پای خود نشانده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص فصل دوم سریال در دسترس نیست ولی با توجه به اینکه فصل دوم سریال نیز نیازمند کار بر روی جلوه‌های ویژه است، انتظار می‌رود فصل دوم سریال خاندان اژدها در اواخر سال 2023 یا 2024 پخش شود و احتمالا همانند فصل اول خود، 10 قسمت داشته باشد.

تمدید سریال خاندان اژدها برای فصل دوم

از جمله بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند می‌توان مت اسمیت، اما دارسی، پدی کانسیداین، استیو توسانت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، سونویا میزونو، ایو بست، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس را نام برد.

فصل اول این سریال توسط جرج آر آر مارتین و رایان کندال ساخته شده و کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را نیز بر عهده داشته است. میگوئل ساپوچنیک هم که 6 قسمت از سریال گیم اف ترونز را کارگردانی کرده، در این سریال وظیفه کارگردانی چندین قسمت را بر عهده داشته است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر