;
coinex

محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان به زودی اعمال می‌شود!

محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان و افراد زیر ۱۶ سال، در پی اجرای سیاست‌های امنیتی این شبکه اجتماعی به‌زودی اعمال خواهد شد.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که محتواهای حساس در اینستاگرام در سه دسته more، Less و Standard قرار می‌گیرند. این دسته‌بندی سبب می‌شود که مخاطبان ارتباط بهتری با فضای اینستاگرام داشته باشند.

تاکنون محدودیت نمایش محتوای حساس برای اکانت‌های جدید در این شبکه اجتماعی روی تنظیمات Standard قرار می‌گرفت. با اجرای سیاست‌های مربوط به امنیت کاربران اینستاگرام، تنظیمات مربوط به نمایش محتوای حساس برای کاربران زیر ۱۶ سال روی حالت Less قرار می‌گیرد که فیلترینگ شدیدی را برای محتواهای حساس اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان به چه صورت خواهد بود

با اضافه شدن قابلیت‌ جدیدی به این پلتفرم، محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان اجرا خواهد شد که در پی آن، پست‌های نامناسب برای کاربران زیر ۱۶ سال فیلتر می‌شوند. لازم به ذکر است که هدف این فیلترینگ، تنها بخش اکسپلور اینستاگرام نیست، بلکه تمام بخش‌های این پلتفرم تحت تاثیر سیستم فیلترینگ قرار می‌گیرد و دسترسی نوجوانان به محتوای نامناسب را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد.

sensitive contents on instagram

این‌طور که به‌نظر می‌رسد ارائه یک تجربه ایمن و بی‌خطر، همیشه یکی از سیاست‌‌های اصلی اینستاگرام است. علاوه بر محدودیت محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان، در اوایل ماه ژوئن شاهد معرفی قابلیت Amber Alert بودیم. این قابلیت در واقع برای جلوگیری از کودک‌ربایی و یافتن کودکان گم‌شده طراحی شده است و می‌تواند در صورت لزوم به فید اصلی کاربران هشدار ارسال کند.

اخیرا شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی بودیم که نوجوانان را متقاعد می‌کند از محتوایی که برای مدتی روی آن متمرکز شده‌اند عبور کنند و از سایر محتواهای موجود در اینستاگرام بهره‌مند شوند.

اخیرا این کمپانی ویژگی جدیدی را در ایالات متحده اجرا کرده که از کاربران جدید، یک گواهی معتبر برای تایید سن کاربر در خواست می‌کند. اینستاگرام با اجرای موارد ذکر شده تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا یک تجربه ایمن و بی‌خطر را به کاربران خود در تمامی سنین ارائه دهد و باید گفت که محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان پایان این مسیر نخواهد بود.

کاربران بالای ۱۸ سال این پلتفرم می‌توانند با مراجع به بخش تنظیمات، نمایش محتواهای حساس را مطابق میل خود تنظیم کنند؛ درحالی که نوجوانان تنها به دو حالت Less و Standard دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اعمال محدودیت های محتوایی اینستاگرام برای نوجوانان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: xda_developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر