;
coinex

تاریخ انتشار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 فاش شد

تقریبا یک ماه پیش گوگل از اندروید 13 رونمایی کرد و بسیاری از کمپانی‌ها، پوسته اختصاصی خود را که بر پایه نسخه جدید اندروید اجرا می‌شود توسعه دادند. در پی عرضه پوسته‌های مختلف اندروید، اخیرا تاریخ انتشار One UI 5.0 که بر پایه اندروید 13 اجرا می‌شود فاش شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

در حال‌حاضر کمپانی وان‌پلاس، نسخه آزمایشی سیستم عامل OxygenOS 13 را در اختیار کاربران گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro قرار داده است. البته شرکت وان‌پلاس در این مسیر تنها نیست و کمپانی سامسونگ نیز پیش ازاین نسخه بتا One UI 5.0 را که بر پایه اندروید 13 اجرا می‌شود منتشر کرده است. اکنون برخی از منابع خبری ادعا دارند که نسخه اصلی One UI 5.0 به صورت رسمی در روز 17 یا 19 ماه اکتبر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: انتشار نسخه نهایی اندروید 13 برای گوشی‌های پیکسل [+تاریخ انتشار اندروید 13 برای دیگر برندها]

تاریخ انتشار One UI 5.0

نسخه جدید پوسته One UI که توسط کمپانی سامسونگ توسعه یافته، چند هفته پیش به صورت آزمایشی منتشر شد. به همین جهت قرار گرفتن تاریخ انتشار 5.0 One UI در ماه اکتبر چندان دور از انتظار نیست. در صورت صحت داشتن این خبر، کمپانی سامسونگ بیش‌از یک ماه زمان در اختیار دارد تا تمام مشکالات و باگ‌های پوسته اندروید خود را شناسایی و برطرف کند.

One UI 5.0 OS

لازم به ذکر است که انتظارات طرفداران از One UI 5.0 بسیار بالا رفته و کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ، تمایل دارند از امکانات جدیدی نسبت به نسخه قبل بهره‌مند شوند؛ به‌همین منظور سامسونگ ویژگی‎‌های جدیدی جهت بهبود شخصی‌سازی، امنیت دستگاه و افزایش دسترسی‌های کاربران ارایه می‌دهد.

اکنون کاربران می‌توانند از میان 16 رنگ مختلف، رنگ موردعلاقه خود را مطابق با والپیپر انتخاب کنند. همچنین، کاربران قادر هستند چند ویجت گوناگون را جهت صرفه‌جویی در فضای Home Screen روی یکدیگر قرار دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده، One UI 5.0 این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که برای اپلیکیشن‌ها، زبان‌های متفاوتی را انتخاب کنند یا با استفاده از تنظیمات پیشرفته که در اختیار دارند، برخی اعلان‌ها را مطابق میل خود بلاک کنند.

متاسفانه تا این لحظه خبر عرضه نسخه اصلی One UI 5.0 به صورت رسمی تایید نشده است؛ اما می‌توان با اطمینان گفت که سامسونگ به زودی به این خبرها واکنش نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که آپدیت جدید رابط کاربری سامسونگ، ابتدا در اختیار دارندگان اسمارت‌‌فون‌‌های سری گلکسی S22 قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار One UI 5.0 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بزارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر