;
coinex

اوپو A77s با دریافت چند تاییدیه آماده عرضه جهانی است

اوپو گوشی جدید A77 را در ماه ژوئن معرفی کرد که سریعا به یکی از میانرده‌های ارزشمند بازار بدل شد. حالا قرار است اوپو A77s به عنوان عضو جدیدی در این خانواده معرفی شود.

اوپو A77 5G را در ماه ژوئن عرضه کرد و پس از آن در ماه آگوست یک نسخه LTE از آن عرضه کرد. با این وجود به نظر می‌رسد سری A77 قرار است به زودی عضو سومی با نام A77s داشته باشد که برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این محصول تا این لحظه برای تایلند‌، هند و اروپا تاییدیه‌های مختلفی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات اوپو A77s

این گوشی دارای شماره مدل CPH2473 و تاییدیه NBTC است، سازمان نظارتی تایلند برای پخش و ارتباطات نیز نام A77s را اخیرا فهرست کرده است. دستگاهی با همین مشخصات و شماره مدل نیز مجوز عرضه در اروپا را دریافت کرده و آنطور که از تاییدیه‌ها مشخص است، قرار است بر اساس اندروید 12 و Color 12.1 عرضه شود.

ظرفیت باتری این محصول مشخص نشده است، اما شارژر توسط TUV Rheinland تایید شده و از این طریق می‌دانیم که شارژری از نوع VOOC 4.0 دارد که سرعت 33 وات را ارائه می‌دهد. همه این گواهینامه‌ها به این معنی است که Oppo A77s برای عرضه آماده می‌شود و به زودی انتظار داریم اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اوپو A77s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع:‌ gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر