;
coinex

بهترین فیلم های خون آشامی [ 30 فیلم برتر ومپایری]

فیلم‌هایی که ومپایری و خون‌آشامی هستند همیشه طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما هم از علاقه‌مندان این فیلم‌ها هستید با معرفی بهترین فیلم های خون آشامی در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم‌های خون آشام یکی از محبوب‌ترین و مورد استقبال‌ترین سبک‌های سینما هستند که از گذشته تا به امروز، با ارائه داستان‌های جذاب و تماشایی توانسته‌اند مخاطبان خود را راضی نگه دارند.

فیلم‌های خون آشامی همیشه یک پای ثابت فیلم‌های ترسناک بوده‌اند. بسیاری از کشورها کم‌وبیش به موضوعاتی مانند وجود خون‌آشام‌ها اعتقاد دارند و همین باعث افزایش تولید این فیلم‌ها شده است.

اگر شما هم به این سبک از فیلم علاقه دارید و به دنبال برترین فیلم های خون آشام عاشقانه هستید، با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های خون آشامی

فیلم‌های ترسناک همواره طرفداران خودشان را دارند. فیلم‌هایی که در زیر ژانرهای مختلفی چون اسلشر، فراواقعی و خون آشامی ساخته می‌شوند و گاهی نیز با ژانرهای دیگری چون علمی تخیلی ترکیب می‌شوند.

بهترین فیلم های خون آشامی کدام هستند؟ اگر علاقه مند به سینما و ژانر خون آشام هستید، داشتن لیستی از برترین فیلم های خون آشام عاشقانه می‌تواند برای شما جذاب باشد.

کوربین ناش (Corbin Nash)

بهترین فیلم های خون آشامی
بهترین فیلم های خون آشامی
  • سال انتشار: 2018

یکی از بهترین فیلم های ومپایر کوربین ناش است. کوربین ناش یک پلیش شهر نیویورک است که پس از قتل والدین  او توسط یک موجود عجیب، زندگی وی دگرگون می‌شود.

ناش به دنبال یافتن قاتل به لس آنجلس می‌رود و متوجه می‌شود که یک شکارچی شیطان بوده و آخرین باقی مانده نسل خودش است.

خون خانواده (Family Blood)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

خون خانواده یکی از بهترین فیلم های خون آشامی است. در این فیلم الی به مواد مخدر اعتیاد دارد و تا به حال چندین بار برای ترک اقدام کرده و همیشه شکست خورده است. دختر و پسر نوجوانش با صبر و حوصله به او کمک می‌کنند اما مشکلات او تمامی ندارد.

یک بار دیگر الی تلاش می‌کند تا ترک کرده و به یک گروه معتادان پاک می‌پیوندد. در این گروه با کریستوفر آشنا می شود. اما کریستوفر هم اعتیاد خود را دارد، اعتیادی که از مواد هم بدتر است!

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

زندگی میان ما (Living Among Us)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

یکی دیگر از بهترین فیلم های ومپایر زندگی میان ما است. در این فیلم وجود خون آشام بررسی می‌شود. در دنیای این داستان، خون آشام بودن در نتیجه یک ویروس رخ می‌دهد، بنابراین این مشکل یک شرایط پزشکی تلقی شده و خون آشام ها دیگر هویت خود را پنهان نمی‌کنند. با این حال، مردم هنوز از آن ها ترسیده و نمی توانند آن ها را به عنوان عضوی از جامعه بپذیرند.

با یک بوسه میمیرم (With A Kiss I Die)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

از برترین فیلم های خون آشام عاشقانه می‌توان با یک بوسه میمیرم را نام برد. داستان تراژدی رومئو و ژولیت شکسپیر با مرگ رمانتیک دو شخصیت اصلی به پایان می‌رسد.

این پایان رومئو بود نه ژولیت. پس از اینکه او با خنجر رومئو خودش را می‌کشد، به عنوان یک خون آشام بیدار می‌شود. او که از مرگ معشوقه خود اندوهگین شده به زندگی بی‌هدف خود ادامه داده و منتظر مرگ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

وحشی (Wildling)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

فیلم وحشی از بهترین فیلم های خون آشامی است که بسیار پرطرفدار است. آنا از زمان کودکی تنها یک نفر را در زندگی می شناخت. او پدرش بود که همیشه آنا را زندانی می‌کرد و او را از موجودات شرور و ترسناک بیرون می‌ترساند.

در ادامه پدر آنا به سر خود شلیک می‌کند. کلانتر شهر آنا را یافته و او را به بیمارستان می‌برد. آنا در این جامعه جدید برای زندگی تلاش می‌کند. او متوجه می‌شود که حواس قوی داشته و به نوشیدن خون تمایل دارد.

تابوت دراکولا (Dracula’s Coffin)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

از بهترین فیلم های ومپایر تابوت دراکولا است. این فیلم کمدی کوتاه شخصیت های افسانه ای ون هلسینگ و کنت دراکولا را به گونه‌ای نشان داده شده که هرگز ندیده بودید. ون هسلینگ با موفقیت دراکولا را دستگیر کرده است، او را در تابوت قرار داده و حالا که کارش به پایان رسیده می‌خواهد کمی لذت ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

خون آشام ها (Vamps)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2018

این فیلم که غول‌ها هم نام دارد و یکی از بهترین فیلم های خون آشامی است، یک فیلم روسی است که قرن ۱۸ را نشان می‌دهد. یک پیام رسان سزار برای دیدار از یک راهب پیر که در یک صومعه دوردست زندگی می‌کند راهی کوه‌های کارپاتیان می‌شود.

او به راهب می‌گوید که شاه از او دعوت کرده تا سال‌های پایانی زندگی خود را در پایتخت و یک مکان بهتر زندگی کند. اما راهب این دعوت را نپذیرفته و می‌گوید که مردم روستا برای مبارزه با نیروهای شرور به کمک او نیاز دارند.

آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do in the Shadows)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • نویسنده: تایکا وایتیتی
  • بازیگران: تایکا وایتیتی، جامین کلمنت، ریس داربی، جاناتان برو

در این فیلم ترسناک خون‌آشام‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند و به‌خاطر خوی خون‌آشامی خود نوع زندگی و طرز تفکر متفاوتی نسبت‌به سایر مردم دارند.

به‌همین‌دلیل آن‌ها سعی می‌کنند با مشکلات این موضوع کنار بیایند و فیلم هم سعی می‌کند داستان سرگرم‌کننده زندگی آن‌ها را به مخاطب خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

تنها عاشقان زنده می‌مانند (Only Lovers Left Alive)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2013
  • کارگردان: جیم جارموش
  • نویسنده: جیم جارموش
  • بازیگران: تام هیدلستون، تیلدا سوئینتن، میا واشیکوفسکا، جان هرت

این فیلم از برترین فیلم های خون آشام عاشقانه است. فیلم درباره یک موزیسین خون‌آشام به نام آدام جریان است که قرن‌ها زندگی کرده و روی زندگی و حرفه هنری تعداد بسیاری از موزیسین‌های تاریخ اثری مثبت از خود به‌جای گذاشته است.

او از طریق شخصیت دکتر واتسون به یک بانک خون دسترسی دارد و از این طریق غذای مورد نیازش را به‌دست می‌آورد. همسر آدام یعنی ایو که او هم یک خون‌آشام است به‌دلیل نگران بودن برای وضع روحی آدام به پیش او می‌رود چراکه چندی پیش آدام را از خودکشی منصرف کرده بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بقا

بهترین فیلم های زامبی

بگذار وارد شوم (Let Me In)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2010
  • کارگردان: مت ریوز
  • نویسنده: مت ریوز
  • بازیگران: کدی اسمیت مک‌فی، کلویی مورتز، الیاس کوتیاس،‌ ساشا باره‌سی

فیلم Let Me In نه‌تنها یک فیلم خون‌آشامی با داستانی جذاب است بلکه می‌تواند برای علاقه‌مندان فیلم‌های رومانتیک هم فیلمی سرگرم‌کننده به‌شمار رود.

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های خون آشامی است، درباره یک پسر نوجوان ۱۲ ساله به نام اوون است که‌ نه‌تنها بسیار تنها و غمگین است که دوستی هم در زندگی خود نمی‌بیند. در مدرسه وضعیت خوبی ندارد و بسیاری در دانش‌آموزان او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.

پس از گذشت مدتی یک پدر و دختر به همسایگی آن‌ها نقل مکان می‌کنند. ابی، همسایه جدید آن‌ها رفته‌رفته به اوون نزدیک می‌شود ولی اوون نمی‌داند که ابی تنها ظاهر یک دختر ۱۲ ساله را دارد و درواقع خون‌آشام است. این فیلم را می‌توان در دسته بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ نیز قرار داد

بزانتیوم (Byzantium)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2012
  • کارگردان: نیل جوردن
  • نویسنده: موریا بافینی
  • بازیگران: سیرشا رونان، جما آرترتون، جانی لی میلر، دنیل میز، سام رایلی

داستان فیلم در یک شهر ساحلی جریان دارد که حضور ناگهانی دو زن مرموز این شهر را تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد. این دو زن در این شهر به‌دنبال یک خانه یا سرپناه می‌گردند و از طرفی اهالی شهر روحشان هم خبر ندارد که با چه خطر بزرگی روبه‌رو خواهند شد.

دو زن مرموز قصه ما خون‌آشام‌هایی به‌شمار می‌روند که از سایر خون‌آشام‌ها پنهان شده‌اند و درحال فرار از دست آن‌ها هستند. حضور این دو زن خون‌آشام در این شهر برای اهالی آن عواقبی بسیار خطرناک و مرگبار به‌دنبال دارد که داستان این فیلم را شکل می‌دهند.

آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام (Abraham Lincoln: Vampire Hunter)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2012
  • کارگردان: تیمور بکمامبتوف

فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون‌آشام بر پایه رمانی به همین نام اثر سث گراهام اسمیث تولید شد.

در این فیلم مادر آبراهام لینکلن (شانزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا) در کودکی به طرز مرموزی کشته می‌شود. او حالا بزرگ شده و فکر انتقام او را رها نمی‌کند.

اما قاتل مادر او یک انسان عادی نیست. او خون‌آشامی است که به راحتی کشته نمی‌شود. لینکلن جوان در حین اینکه تلاش می‌کند با خون‌آشام‌ها مبارزه کند سعی دارد برده‌داری در آمریکا را نیز از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

هار (Rabid)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • کارگردان: جن ساسکا، سیلویا ساسکا
  • نویسنده: جن ساسکا، سیلویا ساسکا
  • بازیگران: لورا وندروورت، بن هالینگسوورث، فیل بروکس،‌ هانک تالبوت

این فلیم ساخته جدید خواهران ساسکا یعنی جن ساسکا و سیلویا ساسکا است. داستان فیلم درباره خانم جوانی به نام رز است. رز پس از یک تصادف دچار آسیب‌دیدگی‌های شدیدی می‌شود و پزشکان برای درمان او از جراحی پلاستیک بهره می‌برند.

بدن او پس از این عمل جراحی تغییرات زیادی می‌کند و سلول‌های بنیادی بدنش دچار مشکلاتی می‌شوند که این مشکلات روی رفتار و شخصیت او آثار خطرناکی به‌جای می‌گذراند. رز به‌دلیل این اتفاقات میل بسیار زیادی به خوردن خون مردم عادی پیدا می‌کند و به‌همین‌خاطر تعداد قربانیان او روز‌به‌روز بیشتر می‌شوند تا جایی که شهر یک آشوب جدی را پیش روی خود می‌بیند.

آخرالزمان یاکوزا (Yakuza Apocalypse)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: ۲۰۱۵
  • کارگردان: تاکاشی میکه
  • نویسنده: یوشیتاکا یاماگوچی
  • بازیگران: هایاتو ایچیهارا، یایان روهیان، شو آیاگی، کیوشیکو شیبوکاوا

فیلم آخرالزمان یاکوزا نه تنها یکی از بهترین فیلم های خون آشامی بوده، بلکه می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما نیز یاد کرد. داستان این فیلم درباره شخصیت ژنیو کامورا، یکی از افراد مهم جهان زیرزمینی یاکوزا جریان دارد. شخصیتی که شایعه شکست‌ناپذیر بودنش در مبارزات در سراسر کشور پیچیده شده و همه او را شخصی بسیار قدرتمند می‌بینند.

بااین‌حال واقعیت اما چیز دیگری است، کامورا در اصل یک خون‌آشام به‌شمار می‌رود و هیچکس از این موضوع اطلاعی ندارد و به‌همین‌دلیل می‌تواند از هر آسیبی جان سالم به‌در ببرد.

رنجور (Afflicted)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار : 2013
  • کارگردان: درک لی، کلیف پروز

رنجور یکی از بهترین فیلم های خون آشامی است که با جلوه‌های بصری تأثیرگذار و حرکات دوربین تماشایی و ارجاع‌های جالبش به فیلم‌های ترسناک اخیر، توانسته یکی از بهترین نمونه‌ها باشد.

دو شخصیت اصلی دوست‌داشتنی فیلم یعنی کلیف و درک (با بازی پروز و لی که جفتشان عالی هستند) قصد دارند سفری یک‌ساله به دور دنیا ترتیب دهند تا مجموعه‌‌ی اینترنتی‌شان به نام «پایان دنیا»‌ را بسازند.

وقتی به اسپانیا می‌روند کمی آسایش و آرامش نصیبشان می‌شود ولی زمانی که به فرانسه می‌رسند همه چیز به هم می‌ریزد. در یک کلوپ شبانه در پاریس، دختری خون‌آشام به نام آدری، درک را اغوا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

شکنندگان روز (Daybreakers‎)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: ۲۰۰۹
  • کارگردان: برادران اسپیرگ

داستان این فیلم در آینده می‌گذرد و دنیایی را شاهد هستیم که جمعیت خون‌آشام‌ها روز به روز در حال افزایش است و این تبدیل به بحرانی عمیق شده است.

شرکتی دارویی به نام براملی مارکس برای اینکه خون‌آشام‌ها کمبود منابع غذایی نداشته باشند، انسان پرورش می‌دهد و از سویی دیگر ادوارد دالتون با بازی ایتان هاوک سرپرست خون‌شناسی این شرکت به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای خون انسان است.

در آن‌سوی داستان لیونل با بازی ویلم دفو یکی از بازماندگان‌ انسان‌ها است که احتمالا کلید درمان خون‌آشام‌ها را در دستانش دارد.

خون مقدس مسیح (Da Sweet Blood of Jesus)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • کارگردان: اسپایک لی

از فیلم های برتر ومپایری می‌توان خون مقدس مسیح را نام برد. اسپایک لی زمانی این فیلم را ساخت که مردم هنوز از نسخه‌ی آمریکایی «اولدبوی» دل خونی داشتند و دلشان نمی‌خواست از کارگردانی که فیلم محبوبشان را اینطور خراب کرده بود، اثر دیگری ببینند.

ولی خبر خوب این است که فیلم اسپایک لی برای کسانی که علاقه‌مند این سبک آثار هستند تجربه‌ی جذابی به حساب می‌آید.

انتخاب بازیگران غریبی هم دارد و پایان‌بندی‌اش انقدر عجیب است که نمی‌دانید چه حسی به آن داشته باشید. فیلم سرد و بدون احساسات به نظر می‌رسد ولی از نظر فرمی و بصری دیدنی و تجملاتی است، ویژگی‌هایی که خون‌آشام‌ها هم دارند.

موربیوس (Morbius)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: Daniel Espinosa
  • تاریخ انتشار: 2022

موربیوس یکی از بهترین فیلم های خون آشامی به شمار می‌رود. داستان این فیلم که بهترین فیلم خون آشامی است، روایت‌گر شخصیتی به نام مایکل موربیوس است. مایکل از بیماری خونی نادری رنج می‌برد.

او در تلاش است تا با دانش شیمی‌ که دارد، خود را از این بیماری نجات دهد. اما متاسفانه در این بین، به صورت کاملا ناخواسته، خود را به نوعی خون آشام تبدیل می‌کند. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های 2022 دانست.

قاتلان (Slayers)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: Asher Levin
  • سال انتشار: 2022

قاتلان از فیلم های برتر ومپایری است. داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های خون آشامی محسوب می‌شود، درباره گروهی از اینفلوئنسرهای سوپراستار است. این افراد به یک عمارت، که متعلق به یک میلیاردر بسیار منزوی و گوشه‌گیر است، کشیده می‌شوند.

اما آن‌ها به طور ناگهانی، خود را گرفتار در لانه یک خون‌آشام شیطانی می‌بینند. آن‌ها که به دام او افتاده‌اند، به دنبال راه نجات خود می‌گردند. آن‌ها باید توسط یک گیمر آنلاین معروف و یک شکارچی خون‌آشام قدیمی، نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین فیلم های کمدی جهان

سیر (Garlic)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: Ivan Dimitrov
  • تاریخ انتشار: 2022

سیر یکی از بهترین فیلم های خون آشامی به حساب می‌آید. داستان این فیلم براساس یک قاتل خون‌آشام شکل گرفته است. قاتل خون‌آشامی که با وجود دست و پا چلفتی بودنش اما تمام تلاش خودش را می‌کند تا بتواند مانع فرار شیطان از برزخ شود.

تغییر روز (Day Shift)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: J. Perry
  • سال انتشار: 2022

تغییر روز از فیلم های برتر ومپایری است که ژانر کمدی و فانتزی دارد. داستان فیلم درباره پدری سخت‌کوش با یقه آبی شکل گرفته است. تنها هدف او فراهم کردن یک زندگی خوب و ایده‌آل برای دختر باهوش و کوچک هشت ساله‌اش است.

دندان‌های شب (Night Teeth)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: Adam Randall
  • سال انتشار: سال 2021

دندان‌های شب از بهترین فیلم های خون آشامی به شمار می‌رود. داستان این فیلم که یکی از فیلم های برتر ومپایری به شمار می‌رود، روایت‌گر زندگی یک دانشجوی کالج است.

او در نقش راننده، دو خانم مرموز که برای یک شب مهمانی که در سراسر لس آنجلس برگزار می‌شود آماده شده‌اند، قرار می‌گیرد.

اما متاسفانه او متوجه می‌شود که آن‌ها به معنای واقعی کلمه تشنه به خون او هستند. زمانی که او در این شرایط خطرناک قرار می‌گیرد، مجبور می‌شود برای زنده ماندن تلاش کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های ترسناک جهان

کتاب‌های شب (Nightbooks)

بهترین فیلم های خون آشامی
بهترین فیلم های خون آشامی
  • کارگردان: David Yarovesky
  • سال انتشار: سال 2021

داستان کتاب‌های شب که یکی از بهترین فیلم های خون آشامی است، در مورد شخصیتی به نام الکی است. او پسری است که بسیار به داستان‌های ترسناک علاقه دارد.

این شیفتگی و علاقه‌ او سرانجام باعث زندانی شدنش می‌شود. پسرک قصه ما توسط جادوگر جوانی که بی‌نهایت شرور است در آپارتمان مدرنش که در شهر نیویورک واقع شده است حبس می‌شود.

آسمان سرخ خونی (Blood Red Sky)

بهترین فیلم های خون آشامی
بهترین فیلم های خون آشامی
  • کارگردان: Peter Thorwarth
  • سال انتشار: سال 2021

آسمان سرخ خونی از فیلم های برتر ومپایری پرطرفدار است. این اثر که یکی از بهترین فیلم های خون آشامی محسوب می‌شود، به روایت گروهی از تروریست‌ها می‌پردازد. آن‌ها که قصد دارند یک پرواز شبانه را در اقیانوس اطلس بدزند، درگیر ماجرای عمل زنی می‌شوند که به یک بیماری مرموز مبتلا شده است.

مرده و زیبا (Dead & Beautiful)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • کارگردان: David Verbeek
  • سال انتشار: سال 2021

از دیگر فیلم های برتر ومپایری که بسیار جذاب است می‌توان مرده و زیبا را نام برد. فیلم‌نامه این اثر که بهترین فیلم خون آشامی محسوب می‌شود، روایت‌گر داستان گروهی از بچه‌های بسیار پولدار و البته لوس است.

این بچه‌ها، یک شب از خانه بیرون می‌روند و طی اتفاقی، تبدیل به یک خون‌شام می‌شوند. این واقعه ناگهانی، مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد و بینشان اختلافی ایجاد می‌کند.

در این فیلم بهترین فیلم های خون آشامی معرفی شدند. فیلم‌های ومپایری برای کسانی که این سبک از فیلم‌ها را می‌پسندند بسیار جذاب است. اگر شما هم به دنبال برترین فیلم های خون آشام عاشقانه هستید، در این مطلب معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کریستن استوارت

بهترین فیلم های مارگو رابی (Margot Elise Robbie)

گرگ‌ و میش (Twilight)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2008
  • کارگردان: کاترین هاردویک
  • نویسنده: استفانی میر
  • بازیگران: کریتسین استوارت، رابرت پتینسون، تیلور لاتنر، بیلی بروک

یکی از بهترین فیلم های خون آشامی گرگ‌ و میش بوده که به کارگردانی کاترین هاردویک ساخته شده است. داستان فیلم درباره شخصیتی به نام ایزابلا یا همان بلا با بازی کریستین استوارت جریان دارد که تصمیم می‌گیرد از خانه مادرش در آریزونا به شهر کوچکی به نام فروکس نقل مکان کند. او در این شهر درکنار پدر خود زندگی می‌کند و در مدرسه خود با شخصیتی به نام ادوارد آشنا می‌شود.

ادوارد در حقیقت خون‌آشامی ۱۰۹ ساله است که با ظاهر یک پسر ۱۷ ساله در این جامعه حضور دارد. خانواده ادوارد تنها از خون حیوانات تغذیه می‌کنند و کاری با انسان‌ها ندارند. ادوارد درابتدا تلاش می‌کند از این عشق پرهیز کند ولی بااین‌حال او و بلا عاشق یکدیگر می‌شوند و بلا نیز با فهیدن هویت ادوارد به او می‌گوید که مشکلی با این موضوع ندارد. داستان این مجموعه از مشکلاتی که سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد، شروع می‌شود.

بافی قاتل خون‌آشام (Buffy the Vampire Slayer)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 1992
  • کارگردان: فران روبل کوزی
  • نویسنده: جاس ویدون
  • بازیگران: کریستی سوانسون، دونالد ساترلند، پل روبنز، لوک پری

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی را نام ببریم باید به بافی قاتل خون‌آشام اشاره کنیم. داستان فیلم درباره همان شخصیت محبوب سریال یعنی بافی سامرز جریان دارد با این تفاوت که در این فیلم داستان تبدیل شدن بافی به آن‌چه در سریال تماشا کرده‌ایم را خواهیم دید. بافی یک دانش‌آموز دبیرستانی به‌شمار می‌رود که بیشتر وقت خود را با دوستانش سپری می‌کند.

یک روز در مدرسه با مردی مواجه می‌شود به نام مریک. این مرد مرموز در ملاقانش به بافی می‌گوید که بافی یک قاتل خون‌آشام به‌شمار می‌رود و سرنوشت او را برای کشتن آن‌ها انتخاب کرده است و به‌همین‌دلیل مریک باید او را آموزش دهد.

بوسه خون‌آشام (Vampire’s Kiss)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 1988
  • کارگردان: رابرت بیرمن
  •  نویسنده: جوزف مینیون
  • بازیگران: نیکولاس کیج، ماریا آلونسو، جنیفر بیلز، الیزابت اشل

داستان فیلم Vampire’s Kiss شاید در نگاه اول کمی کلیشه‌ای به‌نظر برسد ولی اگر به آن زمان دهید با اثری سرگرم‌کننده و خوب طرف خواهید بود. داستان فیلم درباره شخصیت پیتر لو جریان دارد. وکیلی موفق که نماد مردهای موفق و خوش‌گذران دهه ۸۰ میلادی به‌شمار می‌رود.

او روزها سخت کار می‌کند، پول خوبی درمی‌آورد و بیشتر اوقات فراغت خود را به‌دنبال خوش گذراندن است. دراین‌میان در یکی از شب‌ها یک زن که مانند خون‌آشام‌ها رفتار می‌کرد، گردن او را گاز می‌گیرد و صبح روز بعد پیتر با زخمی روی گردنش از خواب بیدار می‌شود. به‌همین‌دلیل علاوه‌بر کارهای خودش دغدغه جدیدی در ذهن او ایجاد شده که فکر می‌کند به یک خون‌آشام تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ویل اسمیت (Will Smith) 

بهترین فیلم های جسیکا چستین (Jessica Chastain)

شب وحشت (Fright Night)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 2011
  • کارگردان: کریگ گیلسپی
  •  نویسنده: مارتی نوکسون
  • بازیگران: آنتون یلچین، کالین فارل، دیوید تننت، تونی کولت

داستان فیلم درباره یک پسر نوجوان به نام چارلی بروستر جریان دارد که در حومه شهر لاس‌وگاس در ایالت نوادا زندگی می‌کند. پس از گذشت مدتی یک همسایه جدید به محله آن‌ها می‌آید و چارلی متوجه می‌شود که همسایه جدید آن‌ها یک خون‌آشام است. بعد از مدتی دوست قدیمی چارلی یعنی ادوارد درمی‌یابد که بسیاری از دوست‌های آن‌ها از جمله بهترین دوستشان آدام ناپدید شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا چارلی همسایه جدیدشان یعنی جری را دشمن خود بداند.

سیرک خون‌آشامی (Vampire Circus)

بهترین فیلم های خون آشامی

  • سال انتشار: 1972
  • کارگردان: رابرت یانگ
  • نویسنده: جادسون کینبرگ
  • بازیگران: آدرین کوری، آنتونی هیگینز، جان مولدر براون، لالا وارد

یکی دیگر از بهترین فیلم های خون آشامی سیرک خون‌آشامی بوده که به کارگردانی رابرت یانگ ساخته شده است. داستان فیلم سیرک خون‌آشامی در دهه ۹۰ میلادی در یک روستای کوچک جریان دارد که طبق شایعه‌ها مردی در آن روستا زندگی می‌کند که یک خون‌آشام خطرناک به‌شمار می‌رود. پس از گذشت مدتی مشخص می‌شود که این شایعه‌ها واقعیت داشته‌اند و روند اصلی داستان فیلم از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد.

در این روستا که طاعون نیز در آن شیوع پیدا کرده یک سیرک موفق می‌شود که ذهن مردم را از این مصیبت کمی دور کند ولی مشکلات به همین سادگی از بین نمی‌روند.

فیلم Vampire Circus از روی داستانی نوشته جورج بکست و ویلبور استارک اقتباس شده است. داستانی که اگر به زیرژانر خون‌آشامی علاقه داشته باشید قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین فیلم های خون های آشامی کدامند؟

از میان بهترین فیلم های خون آشامی می‌توان به فیلم Only Lovers Left Alive و فیلم Dracula اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فیلم ها با لیست بالا مراجعه نمایید.

 بهترین فیلم های خون آشامی عاشقانه کدامند؟

از میان فیلم های خون آشامی با ژانر عاشقانه خون آشامی می‌توان فیلم Only Lovers Left Alive و فیلم Twilight اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فیلم ها با لیست بالا مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های خون آشامی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    خاطرات خوناشام یا همthe vampire daires از همه‌شون بهترع پش چرا نزاشتین

    پاسخ

    the vampire daires
    orginals
    legacies
    اینا واقعا جا شون خالیه

    پاسخ

    چون گفته شده فیلم های برتر و vampire dairesو سایر جزء سریال هستند .

    پاسخ