;
coinex

مشخصات و طراحی ویوو ایکس فولد S فاش شد

ظاهرا شرکت ویوو در حال کار بر روی مدل جدیدی از گوشی قبلی خود یعنی X Fold است و شایعه‌ها حاکی از آن استمدل جدید با نام X Fold S عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات و طراحی ویوو ایکس فولد S خواهیم پرداخت.

در اوایل سال جاری، ویوو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام X Fold معرفی کرد. اکنون، گمان می‌رود که این شرکت بر روی مدل گوشی تاشو دیگری کار می‌کند که X Fold S نامیده می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی عرضه شود و اخبار جدیدی برخی مشخصات کلیدی و همچنین طراحی پشتی آن را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات و طراحی ویوو ایکس فولد S

یک افشاگری جدید از Digital Chat Station در Weibo اطلاعات جدید درباره دستگاه تاشوی جدید ویوو را فاش کرده است. در این پست، افشاگر اظهار داشته که این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند تاشو جدید را در چین عرضه کند.

البته تاریخ دقیق عرضه این دستگاه مشخص نیست. این منبع اطلاعاتی همچنین اظهار داشته که تلفن تاشو جدید دارای آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام است.

مشخصات و طراحی موبایل ویوو ایکس فولد S فاش شد [+عکس]

داخل این دستگاه، یک باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این باتری دارای ظرفیت جزئی بیشتری از باتری کوچکتر 4600 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی X Fold است.

علاوه بر این، ظاهراً Vivo X Fold S جدید، دارای طراحی پنل پشتی است که شبیه به X Fold است که قبلاً معرفی شده است. ظاهراً این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز نیز خواهد بود.

از سوی دیگر، پنل ثانویه ظاهراً یک پنل 6.53 اینچی AMOLED خواهد بود که دارای رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. خبرها حاکی از آن است که این تلفن تاشو جدید دارای یک دوربین چهارگانه است که از سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی پریسکوپیک تشکیل شده است و در مجموع پکیچ کاملی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌باشد.

در همین حال، این گوشی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را نیز در خود جای داده است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، پس باید منتظر اخبار دقیق‌تر و رسمی‌تر از سوی ویوو باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی ویوو ایکس فولد S چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر