;
coinex

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر فرانسه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پاری سن ژرمن موناکو به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پاری سن ژرمن موناکو را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پاری سن ژرمن موناکو را تماشا کنید.

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور

پی اس جی کریستوفر گالتیه فصل جدید را با قساوتی تمام عیار آغاز کرده و حال که خیالش از حفظ امباپه آسوده است، ترک‌تازی می‌کند. باید دید آیا پی‌ا‌س‌جی می‌تواند در اروپا هم موفق باشد! در هر حال پاریسی‌ها بعد از پیروزی ۴ بر ۰ در سوپرکاپ فرانسه بر نانتس، در هفته اول لیگ با نتیجه ۵ بر ۰ کلرمونت را در هم کوبیدند.

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور
پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور 1401, پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور, پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه 3, پخش زنده لیگ فرانسه, لیونل مسی, امباپه, نیمار,

هفته دوم جایی برای پیروزی پرگل ۵ بر ۲ بر مونپلیه بود و در هفته سوم پاریسی‌ها با نتیجه سنگین ۷ بر ۱ لیلی را شکست دادند که گالتیه خود با آن قهرمان فرانسه شده بود. این یعنی ۱۷ گل در ۳ بازی که بسیار عالی است!

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور از شبکه ورزش

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور از beIN USA

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 6 شهریور از beIN Sport EN

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر