;
coinex

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام [آموزش تصویری]

اخیرا اینستاگرام قابلیت پین کردن پست‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. اما نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در بین کاربران جهان است که روز به روز قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذاب جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند.

از ویژگی‌های جذاب و جالبی که این شبکه اجتماعی اخیرا از اجرای آن خبر داده، پین کردن پست است. اینستاگرام مدتی است که روی این گزینه کار می‌کند و به گفته خودش می‌تواند برای تمامی کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند جذاب باشد.

اینستاگرام اعلام کرده که کاربران می‌توانند حداکثر سه پست، از جمله عکس‌‌ها یا ریلزها را در بالای شبکه پروفایل خود پین کنند. این شرکت می‌گوید که ویژگی جدید به سازندگان انعطاف ‌پذیری بیشتری برای معرفی خود در پروفایل‌ها می‌‌دهد.

امکان پین کردن یک پست خاص به نمایه شما یک ویژگی خوش آمد برای کاربرانی است که می‌خواهند پست‌های مورد علاقه خود را که ممکن است در جایی دورتر مدفون شده باشند، برجسته کنند. این ویژگی همچنین می‌تواند برای سازندگانی که مرتبا به انتشار پست می‌پردازند و می‌خواهند یک پست خاص را برجسته کنند مفید باشد.

در حال حاضر، کاربران این گزینه را دارند که استوری‌ها را به نمایه خود پین کنند، اما اخیرا پین کردن پست و ریلزها نیز ممکن شده است.

این ویژگی جدید مشابه ویژگی «پین کردن به پروفایل» توییتر و گزینه «فیلم‌‌های پین ‌شده» TikTok است که هر دو به شما امکان می‌‌دهند محتوا را به بالای پروفایل خود پین کنید.

تکراتو قصد دارد در ادامه به آموزش پین کردن پست های اینستاگرام بپردازد. اگر شما هم مایل هستید از این قابلیت استفاده کنید اما نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام را یاد نگرفته‌اید، می‌توانید در ادامه ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام با قابلیت جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه پست یا ریلز (Reels) را در پروفایل خود پین کنند. پست‌های پین شده این شبکه اجتماعی در بالاترین نقطه پروفایل به سایر کاربران نمایش داده خواهند شد.

قابلیت پین پست در اینستا، یک ویژگی جالب برای متمایز کردن چند محتوا از بقیه است. پست‌های پین شده تا زمانی که خود شما آن‌ها را جایگزین یا بردارید، در ابتدای پروفایل شما باقی خواهند ماند. با آموزش پین کردن پست های اینستاگرام همراه ما باشید.

آموزش پین کردن پست های اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می توانند یک تا سه پست محبوب خود را در پروفایل پین کنند. این پست می‌تواند شامل تصویر، ویدئو یا ریلز باشد. وقتی فردی وارد پروفایل کاربر شود، این سه پست را در بالای سایر پست‌ها مشاهده خواهد کرد.

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام بسیار ساده است. ابتدا به پروفایل خود بروید و پستی که می‌خواهید پین شود را باز کنید.

به صورت کلی لازم است روی سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر خود کلیک کنید. منویی باز می‌شود که احتمالا از طریق آن اقداماتی مانند به اشتراک گذاری یا آرشیو کردن را قبلا هم انجام داده بودید.

در این منو دکمه‌ای به نام pin to your profile وجود دارد که با کلیک کردن آن می‌توانید پست را به قسمت پین شده‌ها منتقل کنید.

با تکرار کردن این روش می‌توانید تا حداکثر 2 پست دیگر را هم به پروفایل خود پین کنید. پس از پایان فرایند پین کردن پست در پروفایل اینستا، پیام Post pinned to your profile را مشاهده خواهید کرد.

اکنون اگر به پروفایل خود مراجعه کنید، می‌بینید که جدیدترین پست شما درست بعد از پست‌های پین شده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

آنپین کردن پست پین شده

ممکن است مایل باشید یکی از پست‌های پین شده را در پروفایل خود تغییر دهید، جایگزین و یا حذف کنید. آنپین کردن نیز بسیار راحت است. درصورتی که خواستید یک پست را آنپین کنید، کافیست دوباره آن پست را باز کنید و مراحل گفته شده در بالا را انجام دهید.

یعنی روی سه نقطه بالا سمت راست پست مورد نظر خود کلیک کنید و در منوی باز شده گزینه Unpin From Your Profile را انتخاب کنید.

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام

اگر قبلاً سه پست به بالای پروفایل خود پین کرده‌اید و سعی دارید پست دیگری را پین کنید، یک پنجره با محتوای «پین به محدودیت رسیده است» ظاهر می‌شود. این پنجره به شما می‌گوید که قبلاً به حد مجاز خود رسیده‌اید و این پست جایگزین قدیمی‌ترین پست پین شده شما می‌شود.

اگر می‌خواهید قدیمی‌ترین پست پین‌ شده خود را جایگزین کنید، روی دکمه «تأیید» در پنجره «پین محدودیت رسیده» ضربه بزنید. در این حالت پست جدید شما جایگزین قدیمی‌ترین پست پین شده شما خواهد شد.

این سه پست پین شده شما در بالاترین قسمت فید قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند مشتریان یا مخاطبانی که به تازگی وارد صفحه شما می‌شوند، در ابتدا این پست‌ها را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت ریلز اینستاگرام (Reels) [آموزش تصویری گام به گام]

اپلیکیشن BeReal ؛ رقیب اینستاگرام به سرعت محبوب‌ می‌شود

Edit Grid در اینستاگرام

علاوه بر فعال شدن پین در پروفایل اینستاگرام برای برخی از کاربران، قابلیت جا به جا کردن پست‌ها یا Edit Grid بدون در نظر گرفتن زمان پست کردن آن‌ها نیز قرار است به این شبکه اجتماعی اضافه شود.

قابلیت تغییر چیدمان پست‌ها، هنوز برای تمامی کاربران در دسترس نیست و تنها برخی از افراد می‌توانند از آن استفاده کنید. برای بررسی فعال بودن این قابلیت در حساب خود، ابتدا اینستاگرام را به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنید و سعی کنید پست‌ها را جابه جا کنید.

به این صورت که فرقی ندارد شما چه زمانی پستی را منتشر کرده باشید، می‌توانید آنها را جا به جا کنید و بالاتر از پستی قرار دهید که اخیرا منتشر کرده‌اید، هر چند این پست قدیمی‌تر باشد.

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد گالری پروفایل خود را بدون توجه به زمانی که هر مطلب پست شده، به دلخواه مرتب کنند. این قابلیت به نوعی ترفند مرتب کردن پست‌ها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که اینستاگرام جدول زمانی برای عرضه کامل این گزینه‌های جدید ارائه نکرده است، اما به زودی شاهد اضافه شدن این قابلیت‌ها به پروفایل خود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود استوری اینستاگرام دیگران آنلاین و بدون برنامه

نحوه فعال کردن کپشن خودکار اینستاگرام چگونه است؟

مزایای پین کردن پست در اینستاگرام چیست؟

پین کردن پست در اینستاگرام که درحال حاضر برای کاربران فعال شده است، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا 3 پست دلخواه را در پروفایل خود پین کنند. بازدیدکنندگان پروفایل شما در اینستاگرام، در نگاه اول 3 پست اول شما را می‌بینند.

با اضافه شدن این قابلیت جدید، شما می‌توانید 3 تا از بهترین پست‌های خود را انتخاب کرده و در پروفایل خود پین کنید تا توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنند.

وقتی که نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام را یاد گرفتید بهتر است شما هم از این قابلیت استفاده کنید، زیرا پین کردن پست در اینستاگرام مزایایی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

افزایش درآمد

اگر شما هم جزو بلاگرها یا اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستید، حتما به این موضوع آگاه هستید که میزان لایک و کامنت پست‌های شما، نشان دهنده میزان تعامل پیج است. از آنجایی که یکی از فاکتورهای مهمی که در تبلیغات برای کسب و کارها مطرح می‌شود، نرخ تعامل پیج اینستاگرام تبلیغ گیرنده است این قابلیت می‌تواند برای بلاگرها مفید واقع شود.

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام

شما می‌توانید 3 پستی که میزان لایک و کامنت آن نسبت به بقیه بیشتر است را در پیج خود پین کنید تا فرد تبلیغ دهنده در بدو ورود به پیج شما و بررسی پست‌های پین شده، میزان تعامل و مشارکت فالوورهای شما را مشاهده کند. البته این قابلیت می‌تواند تاثیر زیادی بر روی میزان کسب درآمد بلاگرها از تبلیغات بگذارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

راهی برای افزایش فالوور

یکی از مزایای پین کردن پست در اینستاگرام، افزایش میزان لایک و کامنت پست‌های پین شده است. اگر به دنبال پیشرفت در اینستاگرام هستید، می‌توانید با پین کردن 3 پستی که میزان تعامل آن‌ها نسبت به بقیه کمتر است، باعث بیشتر دیده شدن آن‌ها شوید.

بیش از 80% افرادی که برای اولین بار از یک پروفایل بازدید می‌کنند، 3 پست اول پیج را لایک کرده یا زیر آن کامنت می‌گذارند. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت پست‌های مختلف خود را به صورت دوره‌ای پین کنید.

نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام

افزایش فروش

یکی دیگر از مزایای پین کردن پست اینستاگرامی که برای کسب و کارهای آنلاین و آنلاین‌شاپ‌ها مطرح می‌شود، پین کردن محصولات منتخب است. تنوع محصولات فروشگاه‌‍‌های آنلاین زیاد بوده و برخی از محصولات فصلی ممکن است در لا به لای پست‌های رنگارنگ گم شوند.

پس ادمین‌های پیج‌های فروشگاهی، می‌توانند محصولات کمتر دیده شده را در پروفایل پیج فروشگاه پین کنند. پین کردن پست در زمان برگزاری مسابقات یا کمپین‌های فروش ویژه نیز می‌تواند موثر باشد و افراد زیادی را به تعامل دعوت کند.

در این مطلب که آموزش پین کردن پست های اینستاگرام بود، به بررسی و معرفی نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام پرداختیم. نحوه پین کردن پست‌های مورد علاقه در اینستا بسیار ساده است و مراحل پیچیده‌ای ندارد. با پین کردن پست‌ها شما می‌توانید پست‌های مدنظرتان را مانند یک ویترین، برای افرادی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند، به‌نمایش بگذارید تا این پست‌ها اولین پست‌هایی باشند که آن‌ها مشاهده خواهند کرد. از این پس می‌توانید بهترین تصاویر، ویدیوهای IG یا حتی لایوهایی که ذخیره کرده‌اید و زمان زیادی از آپلود آن‌ها گذشته را به عنوان آخرین پست در پروفایل خود نمایش دهید.

سوالات متداول

پین کردن پست در نسخه وب اینستاگرام چگونه است؟

پین کردن پست در نسخه وب اینستاگرام نیز به همین صورتی انجام می‌شود که در اپلیکیشن آن قابل انجام است. شما پستی که قصد دارید در پروفایل خود پین کنید را باز کرده و از سه نقطه بالا سمت راست، گزینه پین کردن پست را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد نحوه پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر