;
coinex

بهترین لپ تاپ های ترید 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ برای تریدرها

با خرید یکی از بهترین لپ تاپ های ترید 2023 که قدرت و سرعت بالایی برای اجرای معاملات دارند، شانس موفقیت خودتان را در اجرای معاملات بورس و کریپتو افزایش دهید.

بهترین لپ تاپ های ترید قدرت لازم را برای انجام کارهای معاملاتی سنگین و پرمصرف و اجرای اپلیکیشن‌های تریدینگ دارند. وزن و طراحی این لپ تاپ‌ها هم به صورتی است که می‌توانید به راحتی آنها را جابجا کنید.

بزرگ‌ترین بانک‌های سرمایه‌گذاری جهان مثل گلدمن ساکس و مورگان استنلی هم کامپیوترهای مخصوصی دارند که در بورس نیویورک مستقر شده‌اند. این کامپیوترها، امکان دسترسی سریع‌تر به داده‌های بازار را فراهم می‌کنند – چون در زمینه مدیریت سفارشات و اجرای معاملات، حتی کسری از ثانیه هم اهمیت دارد و امکان برتری شما را نسبت به رقبا فراهم می‌کند.

امروزه با توجه به وجود لپ تاپ‌های بسیار قوی برای تریدینگ، تقریباً همه امکان فعالیت بلادرنگ در بازار را دارند. به هر حال، وقتی قیمت سهم‌های شما ناگهان صعود کرده و تنها چند لحظه برای نقد کردن آنها فرصت دارید، باید سیستمی داشته باشید که سرعت لازم را برای اجرای فوری این عملیات داشته باشد.

با توجه به این نکته، در ادامه مطلب شما را با بهترین لپ تاپ های ترید 2023 آشنا می‌کنیم که از نظر قدرت و کیفیت قطعات داخلی، طراحی، دوام و عملکرد همه شرایط و معیارهای لازم را دارند. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین لپ تاپ های ترید 2023

همانطور که اشاره شد، بازار سهام و ارزهای دیجیتال سرعت بسیار بالایی دارند و فعالیت در این بازارها، مستلزم تصمیم‌گیری سریع و دسترسی بلادرنگ به داده‌های بازار است. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در این بازار و اجرای پی در پی معاملات بورس و کریپتو را دارید، باید یک لپ تاپ مخصوص ترید داشته باشید. داشتن چنین لپ تاپی، برای شما یک مزیت نسبت به رقبا محسوب می‌شود.

بهترین لپ تاپ های ترید 2023
بهترین لپ تاپ های ترید 2023

بسیاری از برترین پلتفرم‌های معاملاتی و اپلیکیشن‌های این حوزه با لپ تاپ‌های ویندوز و مک قابل اجرا هستند. در ادامه مطلب هم شما را با بهترین لپ تاپ های ترید 2023 آشنا می‌کنیم؛ اما قبل از آن، نگاهی به معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ ها برای ترید داریم.

معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ ها برای ترید

معیارهایی که باید هنگام انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید به آنها توجه داشته باشید، عبارتند از:

  • قدرت پردازشی: به دنبال لپ تاپی مجهز به یک پردازنده پرقدرت باشید که اپلیکیشن‌ها را به صورت سریع و کارآمد اجرا کند. پردازنده لپ تاپ، در سرعت اجرای همزمان چند اپلیکیشن، پردازش بلادرنگ داده‌ها و اجرای روان نرم‌افزارهای معاملاتی نقش دارد.
  • رم: وجود رم کافی، برای اجرای سریع اپلیکیشن‌ها و کار با پلتفرم‌های معاملاتی ضروری است. به دنبال لپ تاپی با حداقل 8 گیگابایت رم باشید اما برای پردازش داده و اجرای روان همزمان چند کار، 16 گیگابایت رم توصیه می‌شود.
  • حافظه داخلی: ظرفیت حافظه داخلی هم در کنار رم مهم است. معمولاً تریدرها، تاریخچه بازار را ذخیره می‌کنند و نیاز به حافظه زیادی دارند. در مجموع، ‌هارد درایوهای سنتی ظرفیت بیشتری دارند؛ اما درایوهای SSD از نظر سرعت بهتر هستند.
  • قابلیت حمل و ماندگاری شارژ: اولترابوک و لپ تاپ‌های سبک و باریک قابلیت حمل بیشتری دارند. به عنوان یک تریدر ممکن است نیاز داشته باشید که لپ تاپ خودتان را همیشه همراه داشته باشید؛ پس در انتخاب بهترین لپ تاپ برای تریدر ها قابلیت حمل و ماندگاری شارژ، اهمیت زیادی دارد.
  • نمایشگر و گرافیک: به دنبال لپ تاپی با نمایشگر رزولوشن بالا و ترجیحاً فول اچ‌دی یا بیشتر باشید تا تصاویر را با وضوح بیشتری مشاهده کنید. نمایشگرهایی با ابعاد بزرگ‌تر هم می‌توانند تجربیات تریدینگ شما را ارتقاء دهند. همچنین، اگر از نرم‌افزارهای پیشرفته رسم نمودار استفاده می‌کنید یا بر اساس اندیکاتورهای تکنیکال معامله انجام می‌دهید، قدرت و کیفیت جی‌پی‌یو هم اهمیت زیادی دارد.

با توجه به این نکات، بهترین لپ تاپ های ترید 2023 عبارتند از:

1. DELL XPS 15

بهترین لپ تاپ های ترید 2023

مشخصات:

  • پردازنده: اینتل کور i5-i9 نسل دوازدهم
  • گرافیک: RTX 3050 Ti انویدیا
  • رم: 8-64 گیگابایت
  • نمایشگر: 15.6 اینچی UHD+ لمسی، غیر OLED با روشنایی 500 نیت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت – 4 ترابایت SSD
  • ابعاد: 13.56× 9.06× 0.73 اینچ

لپ تاپ XPS 15 برند دل، بهترین لپ تاپ برای تریدر ها و کاربردهای مختلف دیگر است. این محصول دل، ترکیبی از عملکرد بسیار عالی را با طراحی شیک و زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد.

لپ تاپ XPS 15 دل، مجهز به پردازنده پرسرعت AlderLake و رمی بسیار سریع‌تر از نسخه قبل است. این لپ تاپ، نسبت به هر لپ تاپ دیگری عملکرد بسیار بهتری دارد. پردازنده این محصول دل، در تست تک هسته‌ای کور i7 گیک‌بنچ 5 به خوبی پردازنده i9-12900H ایسوس زنبوک 14X عمل کرده و حتی در تست چند هسته‌ای CineBench R23 نسبت به این پردازنده عملکرد بهتری داشته است.

این لپ تاپ i5 علاوه بر قابلیت حمل آسان، ماندگاری شارژی بین 10 تا 12 ساعت دارد. از این لپ تاپ که جزء بهترین لپ تاپ های ترید است، نسخه‌های 13 و 17 اینچی هم وجود دارد. مدل معرفی شده در این مطلب، مدل 2022 این لپ تاپ است که خرید آن نسبت به مدل 2023 آن بیشتر توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

2. Acer Nitro 5 (2022)

بهترین لپ تاپ های ترید 2023
لپ تاپ های ترید

مشخصات:

  • پردازنده: اینتل کور i7 نسل دوازدهم/ ای‌ام‌دی رایزن 6000
  • گرافیک: تا GeForce RTX 3070 Ti انویدیا
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت DDR5
  • نمایشگر: 15.6 اینچی / 17 اینچی
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت 2 PCIe NVMe
  • ابعاد: 14.19× 10.67 × 1.06 اینچ

ایسر نیتروی 5 یک لپ تاپ گیمینگ بسیار قوی است؛ اما قطعاً این لپ تاپ می‌تواند برای کاربردهای دیگر هم مناسب باشد و با توجه به قدرت بسیار بالای این لپ تاپ، می‌توان این محصول ایسر را یکی از بهترین لپ تاپ های ترید 2023 نامید.

نیترو 5 با داشتن قیمت مناسب و امکانات عالی، می‌تواند به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای ترید نظر شما را کاملاً جلب کند. این لپ تاپ ایسر با پردازنده نسل دوازدهم اینتل یا ای‌ام‌دی رایزر به همراه رم قابل ارتقاء و SSD پرظرفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن برای اجرای همزمان چندین اپلیکیشن تریدینگ استفاده کنید.

نمایشگر فول اچ‌دی این لپ تاپ با نمایشگرهای 4K مدل‌هایی مثل ایسوس زنبوک قابل مقایسه نیست؛ اما اگر برای خواندن نمودار و اجرای معاملات نیازی به چنین سطحی از جزئیات و کیفیت تصویر ندارید، ایسوس نیترو 5 می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ های ترید و ارز دیجیتال باشد. ماندگاری شارژ این لپ تاپ خیلی زیاد نیست و با توجه به وزن 3.37 کیلوگرمی، نمی‌توان آن را جزء لپ تاپ‌های بسیار قابل حمل دانست اما اگر معمولاً بیشتر طول روز را یک جا مستقر هستید، این لپ تاپ ایسر با توجه به امکانات آن می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ ها برای ترید باشد.

ایسر نیترو 5 هم با پیکربندی‌های مختلفی ارایه می‌شود. برای اطمینان خاطر بیشتر، می‌توانید مدلی از این لپ تاپ را بخرید که حداقل 16 گیگابایت رم داشته باشد تا امکان اجرای همزمان چندین اپلیکیشن را داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023

3. Apple MacBook Pro 16-inch

بهترین لپ تاپ های ترید 2023

مشخصات:

  • پردازنده: اپل M2 پرو (12 هسته‌ای) – اپل M2 مکس (12 هسته‌ای)
  • گرافیک: جی‌پی‌یوی 19 هسته‌ای ادغام شده – جی‌پی‌یوی 38 هسته‌ای ادغام شده
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی، با رزولوشن 3456×2234 پیکسل، لیکوئید رتینای XDR (مینی‌ال‌ای‌دی، با روشنایی 100 نیت، طیف رنگی P3 و تکنولوژی ProMotion)
  • حافظه داخلی: تا 1 ترابایت
  • ابعاد: 14.01× 9.77 × 0.66 اینچ

اپل مک بوک پروی 16 اینچی، بین محصولات شرکت اپل بهترین لپ تاپ برای تریدر ها محسوب می‌شود. این مک بوک اپل هم همانطور که از برند اپل انتظار می‌رود، بسیار شیک و قدرتمند است؛ اما ابعاد بزرگتر نمایشگر این لپ تاپ، باعث شده که حمل و نقل آن نسبت به مک بوک ایر یا مک بوک پروی 13 اینچی سخت‌تر باشد.

تراشه M2 این لپ تاپ که جزء بهترین لپ تاپ های ترید و ارز دیجیتال است، عملکرد و قدرت بسیار خوبی دارد و بررسی‌های مختلف نشان داده‌اند که این لپ تاپ اپل هم قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را دارد؛ در نتیجه برای اجرای نرم‌افزارهای معاملاتی با این لپ تاپ، هیچ مشکلی ندارید.

یکی از بهترین قابلیت‌ها و مشخصات این لپ تاپ، نمایشگر لیکوئید رتینای 16 اینچی XDR آن است که در بسیاری از بررسی‌ها، به عنوان بهترین نمایشگر معرفی شده است.

این لپ تاپ اپل سه پیکربندی دارد. مدل پایه این لپ تاپ دارای پردازنده 10 هسته‌ای، جی‌پی‌یوی 16 هسته‌ای، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. اگر به دنبال یک لپ تاپ مخصوص ترید بسیار حرفه‌ای هستید، این مک بوک پروی اپل با نمایشگر بسیار باکیفیت و ماندگاری شارژ طولانی مدت، می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

4. Asus ZenBook Pro Duo 15 UX582

بهترین لپ‌تاپ های ترید 2023
بهترین لپ تاپ ها برای ترید

مشخصات:

  • پردازنده: نسل دهم کورای 7 تا 9
  • گرافیک: GeForce RTX 3070
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت
  • نمایشگر: اصلی 15.6 اینچی 4K OLED لمسی، نمایشگر دوم: 14 اینچی با رزولوشن 3840×1100 پیکسل، IPS ضد انعکاس
  • حافظه داخلی: تا 1 ترابایت PCIe 3.0 SSD
  • ابعاد: 14.17× 9.81 × 0.85 اینچ

اگر به دنبال لپ تاپی مجهز به دو نمایشگر هستید، این مدل از لپ تاپ‌های ایسوس زنبوک می‌تواند جزء بهترین لپ تاپ ها برای ترید باشد. مجهز بودن به دو نمایشگر لمسی 4K یکی از مهم‌ترین مزایای این لپ تاپ محسوب می‌شود. فرض کنید که دو نمایشگر داشته باشید که با یکی نمودارهای کندل استیک را به همراه یک لایو استریم از بلومبرگ نمایش دهید و از نمایشگر دوم برای ورود به اکانت بروکر خودتان و اجرای فوری معاملات استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از کیبورد یا قلم نوری، با این نمایشگرها تعامل داشته باشید.

در آزمایش‌ها و تست‌های مختلف، سرعت بالای این لپ تاپ ایسوس اثبات شده است. مدل پایه این لپ تاپ با پردازنده i7 و 16 گیگابایت رم، برای اجرای نرم‌افزارهای معاملاتی پر از تصاویر گرافیکی مثل نینجا تریدر و بلومبرگ ترمینال کافی است. این سرعت و قدرت بالا، یکی از دلایل انتخاب این لپ تاپ ایسوس به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ترید 2023 است.

درایو SSD یک ترابایتی ایسوس زنبوک پرو دئو 15 UX582 هم از نظر ظرفیت و هم از نظر سرعت عملکرد نیازهای تریدرهای را برآورده می‌کند و قابلیت ذخیره و بازیابی فوری داده‌های مربوط به معاملات چندین سال بورس را دارد.

از جمله نقاط ضعف این لپ تاپ می‌توان به طراحی ضعیف کیبورد و کم بودن ماندگاری شارژ آن اشاره کرد. همچنین، وقتی فن‌های این لپ تاپ با سرعت بالا در حرکت باشند، سروصدای زیادی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023

بهترین لپ تاپ های دل 2023

5. Lenovo ThinkPad P16 Mobile Workstation

بهترین لپ‌تاپ‌های ترید 2023

مشخصات:

  • پردازنده: نسل دوازدهم کورای 7 تا 9
  • گرافیک: RTX A2000 – A4500 انویدیا
  • رم: 8 تا 32 گیگابایت
  • نمایشگر: تا 16 اینچی WQUXGA با رزولوشن 3840×2400 پیکسل، OLED، ضد انعکاس، ضد لک، دالبی ویژن، لمسی، DCI-P3 صددرصد، 60 هرتز، 400 نیت
  • حافظه داخلی: 256 تا 512 گیگابایت
  • ابعاد: 14.3× 10.5× 1.2 اینچ

اگر عملکرد و قدرت لپ تاپ برای شما مهم‌تر از قابلیت حمل است، لپ تاپ ThinkPad P16 Mobile Workstation لنوو می‌تواند بین لپ تاپ های ترید برای شما گزینه بسیار خوبی باشد. این لپ تاپ، در تست‌ها هم عملکرد بسیار خوبی داشته و با توجه به قدرت بسیار بالا، برای کاربرانی که معمولاً یک جا هستند و دائماً در حال جابجایی نیستند، انتخاب بسیار خوبی است.

این محصول لنوو هم لپ تاپ بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود و کار کردن با کیبورد آن که شامل یک نام‌پد هم است، بسیار راحت و لذت بخش است. نمایشگر OLED 4K این لپ تاپ هم روشنایی و وضوح تصویر بسیار زیادی دارد.

این لپ تاپ مناسب برای ترید ، در تست PCMark به امتیاز 7651 دست پیدا کرده در نتیجه قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های معاملاتی را بدون تأخیر و توقف دارد و همانطور که اشاره شد، می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ های ترید و ارز دیجیتال باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

6. Microsoft Surface Pro 9 5G

بهترین لپ‌تاپ‌های ترید 2023
بهترین لپ تاپ برای تریدر ها

مشخصات:

  • پردازنده: نسل سیزدهم کورای 9 – 13980HX
  • گرافیک: انویدیا جی‌فورس RTX 4090
  • رم: 32 گیگابایت DDR5
  • نمایشگر: 18 اینچی ROG Nebula از نوع QHD+ با رزولوشن 2560×1600 پیکسل، 240 هرتز، دالبی ویژن HDR
  • حافظه داخلی: درایو حالت جامد (SSD) 1 ترابایت + 1 ترابایت PCIe® 4.0 NVMe™ M.2
  • ابعاد: 15.71× 11.57× 1.21 اینچ

سرفیس پرو 9 فایوجی، بین محصولات مایکروسافت یکی از بهترین لپ تاپ ها برای ترید است. این لپ تاپ، قدرت و سرعت بسیار خوبی دارد و با داشتن قابلیت پشتیبانی از اینترنت فایوجی و سازگاری با اتصال موبایل بسیار سریع، یک لپ تاپ مناسب برای ترید است.

البته این محصول مایکروسافت هم بدون نقطه ضعف نیست. تراشه ARM مخصوص به کار رفته در این لپ تاپ، باعث ایجاد مشکلاتی از نظر سازگاری و حفظ ثبات عملکرد سیستم شده است. برای قلم نوری و صفحه کلید این لپ تاپ باید هزینه اضافه پرداخت کنید و این لپ تاپ از بعضی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های جهان پشتیبانی نمی‌کند. اما با وجود این نقطه ضعف‌ها، سرفیس پرو 9 فایوجی برای علاقمندان به لپ تاپ‌های سرفیس، جزء بهترین لپ تاپ های ترید 2023 است.

اگر به دنبال نسخه‌ای از این لپ تاپ هستید که با پردازنده اینتل ساخته شده باشد، مایکروسافت سرفیس پرو 8 می‌تواند انتخاب بهتری باشد. اما اگر بیشتر از پلتفرم‌های معاملاتی تحت مرورگر استفاده می‌کنید، سرفیس پرو 9 به عنوان یک لپ تاپ مخصوص ترید می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های 2023

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023

7. Apple MacBook Pro 13-inch (M2, 2022)

بهترین لپ‌تاپ‌های ترید 2023

مشخصات:

  • پردازنده: اپل M2 با سی‌پی‌یوی 8 هسته ای
  • گرافیک: جی‌پی‌یوی 10 هسته‌ای ادغام شده
  • رم: 8 تا 24 گیگابایت
  • نمایشگر: 13.3 اینچی، با رزولوشن 2560×1600 پیکسل با P3 و فناوری True Tone
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت تا 2 ترابایت
  • ابعاد: 11.97× 8.36 × 0.61 اینچ

از زمان رونمایی از سری M پردازنده‌های اپل، کاربران این شرکت به پردازنده‌هایی قدرتمند دسترسی پیدا کرده‌اند که قابلیت اجرای کارهای مربوط به سی‌پی‌یو و جی‌پی‌یو را با سرعت بسیار بالا دارند.

مک بوک پرو M2 جدیدترین مدل از این سری است که نسبت به برخی از محصولات این برند، قیمت مناسب‌تری دارد. ماندگاری شارژ این مک بوک اپل به 20 ساعت می‌رسد و با نمایشگر رتینای آن، مشاهده داده‌های بازار بسیار لذت بخش است؛ این ویژگی‌ها این محصول اپل را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های ترید کرده‌اند.

پیکربندی پیش‌فرض این لپ تاپ مجهز به یک SSD با ظرفیت 256 گیگابایت است که کمی محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد اما می‌توانید آن را به 512 گیگابایت ارتقاء دهید. این لپ تاپ هم که می‌تواند بهترین لپ تاپ برای تریدر ها باشد، هیچ مشکلی از نظر اجرای نرم‌افزارهای تریدینگ ندارد.

از جمله نقطه ضعف‌های این لپ تاپ می‌توان به کیفیت نسبتاً پایین وبکم 720 پیکسلی آن، وجود 2 پورت تاندربولت و عدم پشتیبانی از نرم‌افزارهای مخصوص ویندوز در حالت پیش‌فرض اشاره کرد. البته مورد آخر چندان مشکل آفرین نیست؛ چون خیلی از نرم‌افزارهای تریدینگ از طریق مرورگر قابل دسترس هستند یا اینکه نسخه macOS آنها هم موجود است.

همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهای مجازی سازی مثل Parallels هم برای اجرای نرم‌افزارهای ویندوز با macOS استفاده کنید اما ممکن است در این حالت، سرعت اجرای نرم‌افزار کاهش پیدا کند.

جمع‌بندی

امیدواریم که فهرست بهترین لپ تاپ های ترید 2023 معرفی شده در این مقاله، به شما برای انتخاب لپ تاپ مخصوص ترید کمک کرده باشد. سعی ما این بود که در این مطلب، طیفی از لپ تاپ‌های مختلف با قابلیت‌های متفاوت را به شما معرفی کنیم؛ از جمله لپ تاپ‌های بسیار قدرتمند مجهز به پردازنده‌های نسل سیزدهم، لپ تاپ‌هایی با بهترین تصویر و نمایشگر و لپ تاپ‌هایی سبک و قابل حمل.

در هر صورت، اولویت‌ها و سلایق هر تریدر برای انتخاب لپ تاپ های ترید متفاوت است؛ اما همانطور که اشاره شد، در انتخاب این لپ تاپ‌ها باید به دنبال محصولی قدرتمند و باکیفیت باشید که امکان اجرای سریع معاملات را برای شما فراهم کند.

سوالات متداول

آیا می‌توان با لپ تاپ، معامله روزانه انجام داد؟

بله، امروزه لپ تاپ‌ها بسیار قدرتمند شده و سی‌پی‌یو، رم و جی‌پی‌یوی لازم را برای استریم کردن اطلاعات بازار و اجرای بلادرنگ معاملات دارند. اما باید این انتخاب را با دقت انجام داده و یکی از بهترین لپ تاپ‌های بازار را انتخاب کنید. از جمله بهترین لپ تاپ های ترید 2023 معرفی شده در این مطلب.

چه نوع لپ تاپی برای معامله روزانه مناسب‌تر است؟

بسیاری از تولیدکنندگان لپ تاپ‌ها، این دستگاه‌ها را فقط برای کار با داده‌های بورس تولید نمی‌کنند؛ اما خیلی از لپ تاپ‌های کاری و گیمینگ، برای معامله روزانه مناسب هستند. چون معمولاً این لپ تاپ‌ها مجهز به جی‌پی‌یوهایی اختصاصی برای اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و رم و سی‌پی‌یوی کافی هستند.

برای ترید کردن، چقدر رم لازم است؟

کامپیوتری که برای معامله روزانه خریداری می‌شود باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد. توصیه می‌شود که رم سیستم تا حداکثر میزان ممکن ارتقاء پیدا کند؛ چون در این حالت، افزایش سرعت چشمگیری را تجربه می‌کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های ترید 2023 چیست؟ شما خرید چه لپ تاپی را برای تریدرها توصیه می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فکر کنم نویسنده با محصولات هواوی توی زمینه لپ تاپ آشنایی خاصی نداره
    لازمه بگم بهترین کیفیت و بهترین مادربردها مال هواوی هست در گل دنیا تو.ی تمام تست ها و آنالیزها

    پاسخ