;
coinex

معرفی اپل واچ پرو در رویداد 7 سپتامبر تایید شد

با نزدیک شدن به رویداد هفتم سپتامبر (16 شهریور) اپل، هر روز اخبار هیجان‌انگیز جدیدی منتشر می‌شود، از جمله قصد اپل برای معرفی اپل واچ پرو که حالا رسمیت یافته است.

هفتم سپتامبر نزدیک است و حالا کل دنیا منتظر رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل هستند. گرچه تا حد زیادی در جریان هستیم که در این رویداد چه محصولاتی معرفی می‌شوند اما همچنان اخباری از محصولات مختلف به گوش می‌رسد که یکی از مهم‌ترین آنها اپل واچ پرو است.

طبق تازه‌ترین اخبار، اپل قصد دارد اولین مدل پروی ساعت‌های هوشمند محبوب خودش را هم در این مراسم روانه بازار کند. به گفته تحلیلگران، این مدل با سایر مدل‌های این سری از اپل واچ متفاوت است به خصوص از نظر طراحی. با توجه به تاریخچه عملکرد اپل در طراحی محصولات پرو، قطعاً رویداد معرفی اپل واچ پرو هم یک رویداد جذاب و تماشایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رنگ‌بندی آیفون 14 پرو فاش شد؛ 5 رنگ جذاب!

در رویداد معرفی اپل واچ پرو باید منتظر چه محصولی باشیم؟

طبق شایعات و اخباری که تا امروز منتشر شده، صفحه نمایش اپل واچ پرو نسبت به مدل‌های معمولی بزرگتر است. همچنین صفحه نمایش این محصول کاملاً تخت است و لبه‌های زاویه‌داری دارد. این یعنی لبه‌های اپل واچ پرو هم مثل نسل‌های جدید آیفون زاویه‌دار است.

معرفی اپل واچ پرو

این ساعت اپل 47 میلی‌متری است و نسبت به اپل واچ قبلی 2 میلی‌متر بزرگتر است. همچنین سایز صفحه نمایش این ساعت 1.99 اینچ خواهد بود که نسبت به نسل قبلی 0.22 اینچ بیشتر است.

قطعاً با نزدیک شدن به روز معرفی اپل واچ پرو اخبار و شایعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود که حتماً شما را در جریان آنها قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصمیم اپل برای تولید اپل واچ پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر