;
coinex

گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون ؛ ابداع جذاب یک یوتیوبر!

به‌تازگی یک یوتیوبر به نام مارک اسپورل در کانال یوتیوب خود در اقدامی جالب، موفق به ایجاد ترکیبی از گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون شده و آن را به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 که به‌تازگی منتشر شده است یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار به شمار می‌رود. یک متخصص فناوری ویدئویی در کانال یوتیوب خود ویدئویی منتشر کرده است که در آن توضیح می‌دهد که چگونه آخرین پرچمدار تاشو سامسونگ را به یک دستگاه مجهز به ویندوزفون تبدیل کرده است. مارک اسپورل از ترکیب دو لانچر اندروید برای رسیدن به هدف خود استفاده کرده و این روند، تا حدودی نویدبخش تطبیق پذیری گلکسی زد فولد 4 است.

بیشتر بخوانید: قابلیت زوم دوربین گلکسی زد فولد 4 پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی است

ترکیب گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به‌تازگی با اجزای بهبود یافته از نسل اول گوشی‌های تاشو سری Z در دسترس قرار گرفته‌اند. ویدئوی یوتیوب نشان می‌دهد که چگونه این یوتیوبر فعال حوزه فناوری، گلکسی زد فولد جدید خود را به یک رایانه شخصی ویندوزی تبدیل کرده است.

گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون ؛ ابداع جذاب یک یوتیوبر!
نمایی از قسمت اعلان ها و تنظیمات به شکل ویندوز فون

این فرآیند نشان می‌دهد که این تلفن تاشو در هنگام بسته شدن، دارای کاشی‌های معروف ویندوزفون است. این کاشی‌ها قابل تنظیم هستند و با آنچه در یک Windows Phone معمولی انتظار دارید، مطابقت دارند. علاوه بر این، قادر به ایجاد دسترسی سریع به سایر عملکردها مانند دوربین است.

گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون ؛ ابداع جذاب یک یوتیوبر!
نمایی از قسمت منوی استارت و برنامه ها به شکل ویندوز فون

صفحه نمایش داخلی تغییر شکل یافته Galaxy Z Fold 4 دارای محیط دسکتاپ ویندوز 10 با میانبرها و منوی استارت است. ویجت‌های ساعت، تقویم و سایر تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ قرار دارند. همچنین یک پنل کامل برای تنظیمات و اعلان‌ها وجود دارد. با این حال، اسپورل خاطر نشان کرد که این تغییرات کامل و بهینه نیست، زیرا تلفن دائماً بین لانچرها جابجا می‌شود. با این حال، مطمئناً این یک نقطه شروع عالی است و می‌توان به طور قابل توجهی این روند را برای کارایی هرچه بیشتر بهبود بخشید.

Galaxy Z Fold 4 در حال حاضر برچسب قیمت 1799 دلاری دارد. این گجت نسبتا گران‌قیمت، هم یک تبلت عالی و هم یک گوشی هوشمند عالی است که در یک دستگاه ترکیب شده است. در بحث قدرت سخت افزاری هم سامسونگ برای این دستگاه کم نگذاشته و با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خیالتان از بابت عملکرد پردازشی دستگاه کاملا آسوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی زد فولد 4 با ویندوزفون چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر