;
coinex

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) ؛ جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی به‌تازگی در رویداد جدید خود از محصول جدیدی با نام واچ اس 1 پرو رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو می‌پردازیم.

شاید برخی از افراد گمان کنند که شیائومی تنها در حیطه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این در حالی است که اصلاً این‌چنین نبوده و این شرکت نوپا و موفق در تولید گجت‌های پوشیدنی نیز موفقیت زیادی کسب کرده است. البته شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی در این مسیر این برند را یاری کرده‌اند.

ساعت جدید شیائومی با ظاهری کلاسیک، قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌تواند نیاز هرکسی را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2021 ؛ اسمارت واچ خوب Xiaomi چی بخریم؟

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

شیائومی در تلاش است تا با ارائه محصولات جذاب، بتواند جای خود را در دل کاربران باز کند. در همین حین، ساعت شیائومی واچ اس 1 پرو ظاهر بسیار جذابی دارد و عملکرد منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل هم می‌توان آن را در لیست جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند 2022 قرارداد.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)
بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

از نظر مقاومت هم می‌توانید کاملاً اطمینان حاصل کنید که اسمارت واچ اس 1 پرو با استفاده از شیشه سافایر محافظت می‌شود. این شیشه باعث می‌شود که ساعت مذکور در برابر خش و ضربه مقاومت بسیار زیادی داشته باشد همچنین بدنه استیل ضدزنگ آن بافت بسیار خوبی دارد احساس خوبی به شما منتقل می‌کند.

به دلیل موارد ذکرشده، می‌توانیم ساعت هوشمند واچ اس اس 1 پرو را یکی از پرچمداران ساعت‌های هوشمند در بازار به شمار بیاوریم که از نظر بدنه و عملکرد می‌تواند بهترین باشد. در عین حال، ‌چرخ‌دنده‌های این ساعت به همراه موتور روان آن به شما احساس ظریف بودن می‌دهند و عملکرد خیلی خوبی عرضه می‌کنند.

به‌طورکلی، این ساعت برای کسانی که به دنبال یک اسمارت واچ باکیفیت هستند، بسیار جذاب خواهد بود و ارزش خرید دارد. ازاین‌رو، شاید قیمت شیائومی واچ اس 1 پرو برای خیلی از افراد چندان مهم نباشد.

در ادامه، مشخصات فنی این گجت هوشمند را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

مشخصات فنی Xiaomi Watch S1 Pro

مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو
طراحی
  • 46 × 46 × 11.8 میلی‌متر
  • جلو شیشه سافایر، فریم استیل ضدزنگ، پشت پلاستیکی
  • عدم پشتیبانی از سیم‌کارت
  • مقاوم در برابر فشار آب تا فشار 5 اتمسفر
  • در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای
صفحه‌نمایش
  • 1.47 اینچی از نوع AMOLED را وضوح 480 در 480 پیکسل
  • میزان روشنایی 600 نیت
  • تراکم پیکسلی 326 ppi
  • نسبت نمایشگر به بدنه 72.7 درصد
  • نمایشگر دایره‌ای
صدا دارای اسپیکر
باتری
  • باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 500 میلی‌آمپر ساعت (دوام باتری 14 روز)
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم (100 درصد در 85 دقیقه)
اتصالات
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه 5.3
  • GPS دو بانده
  • پشتیبانی از NFC
  • عدم پشتیبانی از رادیو و USB
قابلیت‌ها
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج، ضربان قلب، اکسیژن خون، دماسنج (اندازه‌گیری دمای بدن)
  • دارای میکروفن داخلی جهت پاسخ به تماس‌ها
  • قابلیت نمایش اعلان‌های گوشی

بررسی مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو از نظر طراحی ظاهری

ظاهر ساعت هوشمند واچ اس 1 پرو تا حد زیادی شبیه به طراحی ساعت شیائومی اس 1 است. طراحی صفحه دایره‌ای ساعت به‌گونه‌ای است که تا حد زیادی شما را به یاد کارهای صنعتی می‌اندازد. همچنین طراحی ساعت مذکور تا حد بسیار زیادی شبیه به ساعت‌های مکانیکی سنتی و قدیمی است.

در مقایسه با ساعت شیائومی اس 1، قاب این ساعت تا حد بسیار زیادی نازک شده و نسبت نمایشگر به بدنه هم افزایش پیدا کرده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که کاربران لذت بیشتری از استفاده از ساعت هوشمند واچ اس 1 پرو ببرند و از جذابیت بصری آن استفاده بهتری کنند.

این ساعت هوشمند با بدنه استیل ضدزنگ عرضه می‌شود که باعث می‌شود کار کردن با آن برای کاربران بسیار راحت باشد. همچنین رابط کاربری این محصول به شما کمک می‌کند که هنگام استفاده کردن از این ساعت هوشمند احساس جدیدی داشته باشید.

با بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) متوجه می‌شویم که بند قهوه‌ای این ساعت که از پوست گوساله ایتالیایی است، با بدنه نقره‌ای این ساعت هارمونی جذابی ایجاد می‌کند. به همین دلیل هم می‌توان از این ساعت نه‌تنها برای استفاده روزمره، بلکه برای کارهای تجاری و حرفه‌ای هم استفاده کرد.

اگر می‌خواهید نحوه عملکرد بند این ساعت را بدانید، باید بگوییم که ظرافت زیادی در آن بکار رفته شده است که با لمس کردن آن به‌راحتی متوجه می‌شوید. هنگامی که این ساعت را در دستان خود می‌اندازید، این موضوع را بهتر متوجه خواهید شد.

شیائومی در ساخت ساعت هوشمند واچ اس 1 پرو از بدنه محکمی استفاده کرده است که باعث می‌شود در برابر ضربه و خش مقاوم باشد. البته باید گفت که بند این ساعت در رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود تا بتواند پاسخ‌گوی نیاز همه افراد با انواع سلیقه‌ها باشد.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی می 1 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite) 

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G) 

بررسی مشخصات فنی Xiaomi Watch S1 Pro از لحاظ نمایشگر

شیائومی در ساخت ساعت هوشمند واچ اس 1 پرو از صفحه‌نمایش AMOLED انعطاف‌پذیری با اندازه 1.47 اینچ استفاده کرده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ساعت هوشمند جدید 18 درصد نازک‌تر از نسل قبلی خود است و نسبت نمایشگر به بدنه هم در این ساعت به 72.7 درصد می‌رسد.

حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت به‌اندازه 600 نیت است و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که می‌توان از ساعت مذکور حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم استفاده کنید. با بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) متوجه می‌شویم که این ساعت در فضای باز هم جلوه‌های بصری بسیار خوبی را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، خوب است بدانید که ساعت واچ اس 1 پرو دارای 256 سطح برای تنظیم خودکار روشنایی است. این ساعت جذاب با وضوح نمایشگر 480 در 480 و تراکم پیکسلی 326 ppi به شما این امکان را می‌دهد که لذت بسیار زیادی هنگام استفاده از این اسمارت واچ ببرید.

همان طور که در ابتدا نیز ذکر کردیم، شیائومی در ساخت این اسمارت واچ کاربردی از محافظ شیشه سافایر استفاده کرده که این شیشه در دو طرف ساعت بکار رفته شده است. قرارگیری شیشه سافایر در صفحه پشت و جلوی این ساعت باعث می‌شود که شیائومی واچ اس 1 پرو برای استفاده روزمره و در هر مکانی مناسب باشد و همچنین در برابر سایش نیز مقاوم خواهد بود.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

شیشه سافایر در بدنه پشتی این ساعت باعث می‌شود که دقت این دستگاه در اندازه‌گیری دمای پوست هم بهبود پیدا کند. به همین دلیل هم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شیائومی واچ اس 1 پرو از نظر اندازه‌گیری دما عملکرد بسیار دقیقی دارد.

بررسی مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو از لحاظ باتری

اگر به‌صورت کاملاً معمولی از ساعت شیائومی واچ اس 1 پرو استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که شارژ این اسمارت واچ به مدت 14 روز دوام می‌آورد. همچنین بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) نشان می‌دهد که شارژ سریع بی‌سیم مغناطیسی این ساعت عملکرد بسیار خوبی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که آن را در مدت‌زمان کوتاهی شارژ کرده و به مدت طولانی از آن استفاده نمایید. پس به‌طورکلی، اصلاً نیازی نیست که نگران عمر باتری شیائومی واچ S1 پرو باشید.

بررسی مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو از نظر سیستم و شبکه

شیائومی در ساخت واچ اس 1 پرو از رابط کاربری مخصوص به خود یعنی MIUI استفاده کرده است که می‌تواند استفاده را برای کاربران بسیار راحت کند. سطح کاربری کل سیستم این ساعت کاملاً رنگارنگ است و شما می‌توانید انواع برنامه‌های داخلی را در نمایشگر آن مشاهده کنید که برای استفاده روزانه کاربران بسیار راحت هستند.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

هنگامی که هر یک از اپلیکیشن‌ها را انتخاب می‌کنید، با یک افکت جذاب روبرو می‌شوید که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. بررسی مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو نشان می‌دهد که کار کردن با این ساعت بسیار روان است و می‌تواند تجربه کاربری لذت‌بخشی در اختیار شما قرار دارد.

این ساعت با بلوتوث نسخه 5.3، وای‌فای و GPS دو بانده عرضه می‌شود که می‌تواند به شما این امکان را دهد که در کمترین زمان، موقعیت‌یابی کنید. همچنین ویژگی مذکور به شما این امکان را می‌دهد که کارهای ورزشی خود را راحت‌تر انجام دهید.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) نشان می‌دهد که اتصال بلوتوث 5.3 به تلفن همراه کاربران بسیار پایدار است و نیازی نیست که نگران قطع شدن دائمی آن باشید. تراشه سفارشی استفاده شده در اسمارت واچ اس 1 پرو کارایی بسیار بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که سریع‌ترین عملکرد را داشته باشید. همچنین این تراشه موجب می‌شود که پاسخگویی این اسمارت واچ افزایش و در همین حین، مصرف انرژی آن هم کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی نوت 9 پرو (Redmi Note 9 Pro)

گوشی شیائومی Mi Mix 4 

بررسی مشخصات فنی Xiaomi Watch S1 Pro از نظر سلامتی، ورزش و مدیریت

با بررسی مشخصات فنی Xiaomi Watch S1 Pro متوجه می‌شویم که سنسورهای بکار رفته شده در این ساعت ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اسمارت واچ اس 1 اولین ساعت شیائومی است که از قابلیت اندازه‌گیری دمای پوست پشتیبانی می‌کند. به لطف این ویژگی، ساعت مذکور از کاهش دمای شدید بدن و به خطر افتادن سلامت کاربران جلوگیری می‌کند.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)
بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro)

علاوه بر موارد ذکرشده، این اسمارت واچ از قابلیت نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون، تنفس و خواب نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از سلامت جسمی خود آگاه شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل، به دنبال راه درمان آن باشید.

همچنین ساعت مذکور این قابلیت را دارد که با اپلیکیشن سلامت شیائومی (Xiaomi Health APP) ترکیب شده و اندازه‌گیری‌های چندمنظوره از سلامت جسمی شما انجام دهد. سپس اطلاعات جامعی از فهرست وضعیت جسمی شما عرضه می‌کند تا متوجه شوید که آیا ورزش روزانه شما بر اساس استانداردهای لازم است یا خیر.

بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) نشان می‌دهد که شما این امکان را دارید که برنامه ورزشی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش اشتیاق کاربران به ورزش کردن داشته باشد.

به علاوه، در مشخصات فنی Xiaomi Watch S1 Pro مشاهده می‌کنیم که ساعت مذکور دارای بیشتر از 100 برنامه و مدل ورزشی است. این ساعت با ارائه الگوریتم‌های متنوع برای ورزش به شما این امکان را می‌دهد که نظارت دقیق‌تری بر سلامت و برنامه ورزشی خود داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید فاصله هر ورزش با ورزش دیگر را محاسبه کرده و رکورد دقیقی از داده‌های فعالیت خود را به دست بیاورید. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید وضعیت تمرین خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

کلام آخر

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 پرو یکی از جدیدترین نمونه‌های این برند به شمار می‌رود که قابلیت‌های خوبی ارائه می‌کند. این ساعت که به‌تازگی در تاریخ 12 اوت 2022 معرفی شد، قرار است در آینده نزدیک روانه بازار شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت واچ جذاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا بررسی شیائومی واچ اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) را به‌دقت مطالعه فرمایید. با بررسی مشخصات شیائومی واچ اس 1 پرو متوجه شدیم که این ساعت هوشمند ظاهری کلاسیک و قابلیت‌های مدرنی دارد.

سؤالات متداول

نمایشگر شیائومی اس 1 پرو چگونه است؟

شیائومی در ساخت واچ اس 1 پرو از یک نمایشگر AMOLED انعطاف‌پذیر با اندازه 1.4 اینچ استفاده کرده است. وضوح این نمایشگر 480 در 480 و تراکم پیکسلی آن 326 ppi است. نکته مهم درباره نمایشگر این ساعت هوشمند این است که توسط شیشه سافایر محافظت می‌شود و در برابر ضربه و خش کاملاً مقاوم است.

قیمت شیائومی واچ اس 1 پرو چقدر است؟

قیمت شیائمی واچ اس 1 پرو تقریباً 220 یورو است.

بیشتر بخوانید:

دبدگاه شما درباره‌ی این ساعت شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: qucoxgsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر