;
coinex

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر]

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Manifest  مشخص شد. پس از انصراف شبکه NBC از تولید Manifest و خریداری حق تولید و پخش آن توسط نتفیلکس، این اولین تیزر منتشر شده از این سریال است.

شبکه NBC زمانی از ادامه تولید سریال Manifest انصراف داد که سه فصل از این قسمت تولید و پخش شده بود. پس از آن شرکت نتفلیکس با خرید حق تولید و پخش این سریال، درصدد ساخت فصل چهارم سریال Manifest  است.

نتفلیکس تاریخ انتشار بخش اول فصل چهارم سریال Manifest را، 4 نوامبر برابر با 13 آبان اعلام کرده است. گفته می‌شود فصل پایانی این سریال 10 قسمت دارد که در دو قسمت پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Manifest

احتمال می‌رود تاریخ انتشار بخش دوم فصل چهارم سریال Manifest سال 2023 از شبکه نتفلیکس باشد. سریال  Manifest که مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد، سرنوشت مسافران و خدمه یک هواپیمای مسافری‌بری را بیان می‌کند که طی ماجرایی ناپدید می‌شوند.

حالا که از مرگ آنها پنج سال گذشته دوباره پیدا می‌شوند. نکته قابل توجه در تیزری که از آخرین تریلر فصل چهارم سریال Manifest منتشر شده، تاریخی است که به آن اشاره شده است. این تاریخ برابر با روزی است که مسافران پرواز 828 شرکت Montego Airways ناپدید شده بودند.

این سریال که با نام‌های زیادی مانند، لیست پرواز، مسافران و غیره شناخته می‌شود، ساخته جف ریک است. ریک در توئیتر خود از طرفدارانش بابت احیای مجدد سریال تشکر کرد و اعلام داشت که برای ادامه فصل چهارم سریال Manifest  همراه تیم خواهد بود.

بازیگرانی همچون ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی.آر. رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا، پروین کائوور، مت لانگ و هولی تیلور در فصل چهارم سریال Manifest نقش‌آفرینی کرده‌اند. در ادامه تریلر فصل چهرم سریال Manifest  را به تماشا بنشینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Manifest چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر