;
coinex

ثبت رکورد خارق العاده 1 میلیون سفارش میت 50 ؛ بازگشت شکوهمندانه هوآوی؟

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که شرکت هواوی با ثبت 1 میلیون سفارش میت 50 بازگشتی شکوهمند و قدرتمندانه به بازار گوشی‌های هوشمند خواهد داشت.

تقریبا سه سالی می‌شود که بازار کسب و کار گوشی‌های هوشمند هوآوی رو به کساد بوده است. برند هوآوی که در ابتدا توانست از برندهای معروف و پر فروشی مانند اپل و سامسونگ پیشی بگیرد، در این چند سال اخیر با طرح‌های ابتکاری دولت ترامپ، فروشی رو به افول داشت. اما ظاهرا این شرکت بزرگ برنامه‌های بزرگی در سر داشته و به راحتی از میدان رقابت خارج نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

ثبت 1 میلیون سفارش میت 50

همان طور که می‌دانید در تاریخ 6 سپتامبر، کمپانی هواوی کنفرانسی را جهت معرفی محصول جدید خود برگزار خواهد کرد. در این رویداد، این شرکت سری پرچمدار نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری هوآوی میت 50 را معرفی خواهد کرد.

این سری از گوشی‌های هواوی شامل چهار مدل با عنوان‌های زیر خواهد بود:

  • میت 50 E
  • میت 50
  • میت 50 پرو
  • ​​میت 50 RS

شرکت هوآوی همزمان با صدور یک بیانیه رسمی در تاریخ 22 آگوست، رزرو گوشی‌های جدید خود را در وب سایت رسمی هواوی و پلتفرم‌های تجاری آنلاین آغاز کرد.

حال طبق اخبار گزارش شده، تا این زمان تعداد رزروهای ثبت شده در وب سایت رسمی این شرکت از 1 میلیون نیز فراتر رفته است. به عبارت دیگر، با این استقبال بی نظیر به نظر می‌رسد که شرکت هواوی قرار است بار دیگر تاج و تخت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پس بگیرد.

مشخصات هواوی میت 50

1 میلیون سفارش میت 50

بر اساس اطلاعات موجود، هواوی میت 50 E به پردازنده اسنپدراگون 778G 4G مجهز خواهد شد. این در حالی است که گوشی‌های میت 50 و میت 50 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 4G عرضه خواهند شد. اگرچه این تراشه‌ها از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی نمی‌کنند، اما در گوشی‌های سری Mate 50 از طریق پوسته ارتباطی 5G استفاده از شبکه اتصالی 5G امکان پذیر شده است.

سری میت 50 هواوی دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی 1/1.5 اینچی که احتمالا همان IMX 766 CMOS در مدل‌های قبلی است، خواهد بود.

تیزر جذاب میت 50 پرو را در ادامه ببینید:

علاوه بر این گفته می‌شود که نسخه پرو میت 50 از دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد. به این معنی که گوشی میت 50 پرو با استفاده از این قابلیت قادر به تنظیم نور خواهد بود. به عنوان مثال، دیافراگم این گوشی در محیط کم نور بزرگ‌تر و در محیط‌هایی با نور زیاد و شدید باریک‌تر و کوچک‌تر می‌شود.

همچنین میت 50 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K و یک بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد که مساحت صفحه نمایش این گوشی به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی باشد. انتظار می‌رود که این گوشی از قابلیت‌های تشخیص چهره و نظارت بر وضعیت جسمی نیز پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ثبت 1 میلیون سفارش میت 50 هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر