;
coinex

مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات است!

شرکت نت دراگون (NetDragon) غول متاورس چین مدیرعامل جدید خود را انتخاب نمود. مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات به نام تانگ یو (Tang Yu) است.

شرکت متاورسی نت دراگون از اولین مدیر اجرایی خود رونمایی کرد. این مدیر یک انسان نما است. این بدان معناست که در رگ‌های آن به جای خون تکانه‌های الکتریکی و کدهای دیجیتال جریان دارد. این ربات به عنوان مدیرعامل شرکت تابعه Fujian NetDragon منصوب شده است. ربات جنجال برانگیز نت دراگون که “خانم تانگ یو” نام دارد، برای شروع در بخش سازمانی شرکت مشغول به فعالیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ آموزش سرمایه گذاری در متاورس

انتصاب مدیرعامل متاورس نت دراگون

دکتر دژیان لیو (Dejian Liu)، رئیس نت دراگون، در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که این شرکت نسبت به آینده هوش مصنوعی در مدیریت شرکت خوشبین و هیجان زده است. متاورس عجیب‌تر از همیشه شده است.

شرکت نت دراگون اعتقاد دارد که استفاده از هوش مصنوعی در صنعت امری بسیار جدید به شمار می‌رود. این تکنولوژی منجر به بهره‌وری بالاتر و افزایش تولید خواهد شد. انتظار می‌رود ربات مدیرعامل منجر به افزایش کیفیت و بهینه‌‌سازی گردش کار شود.

مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات است!

شرکت نت دراگون برای به کارگیری متاورس در محل کار از ربات تانگ وو استفاده می‌کند. دکتر لیو اظهار کرد که ربات انسان نما به عنوان یک مرکز داده در زمان واقعی و همچنین ابزار تحلیلی برای تصمیم‌گیری شرکت عمل خواهد کرد. نت دراگون اعلام کرد که هوش مصنوعی نقش مهمی در مدیریت ریسک ایفا خواهد کرد.

نت دراگون قصد دارد سیستم خود را ارتقا دهد. هدف اصلی شرکت ساخت محیط کاری مبتنی بر متاورس است. با انتصاب تانگ وو به عنوان مدیرعامل متاورس نت دراگون این شرکت یک قدم دیگر به هدف بزرگ خود نزدیک شده است. در چند سال آینده بهبودهای الگوریتمی زیادی در سیستم ایجاد خواهد شد.

واکنش کاربران به حواشی ربات مدیرعامل

اعلام رسمی خبر انتخاب یک ربات به عنوان مدیرعامل متاورس نت دراگون با واکنش کاربران در شبکه‌های مجازی همراه شد. آن‌ها این اقدام شرکت نت دراگون را به فیلم اسکای نت (Skynet) و ترمیناتور (Terminator) نسبت دادند. ممکن است پس از شنیدن این خبر بپرسید که انتخاب مدیرعامل رباتی چه تأثیری بر شرکت‌های سراسر جهان دارد.

پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025، ارزش بازار جهانی متاورس به 280 میلیارد دلار برسد. شرکت‌های بزرگی نظیر مایکروسافت و اپیک گیمز در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شرکت‌های محلی چینی نیز علاقه‌مند به ورود به متاورس هستند. اوایل سال جاری، شرکت‌هایی مانند علی بابا، Bytedance، Tencent اعلام کردند که قصد دارند مبلغ زیادی را برای متاورس سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات است!

متاورس مفهومی جهان است که دنیای واقعی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کنند. متاورس کشور چین با همتای غربی خود متفاوت خواهد بود. مقررات دارایی‌های دیجیتال در چین بسیار سختگیرانه است. دولت چین تراکنش‌های ارز دیجیتال را غیرقانونی اعلام کرده و به شدت با فعالان این بازار برخورد می‌کند.

به دلیل نوظهور بودن بازار متاورس در چین، تقویت شرکت‌های فعال در این حوزه احتمال اعمال تغییرات در قوانین چین را افزایش خواهد داد. هوش مصنوعی به عنوان مدیر عالی رتبه شرکت‌؟ آیا این موضوع منجر به پیشرفت زندگی انسان می‌شود یا به کابوس شبانه روز بشر تبدیل خواهد شد؟ تمامی افراد با تماشای فیلم‌های ترمیناتور متوجه می‌شوند که چه اتفاقات وحشتناکی با رشد شدید هوش مصنوعی و رباتیک رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتصاب یک ربات به عنوان مدیرعامل متاورس نت دراگون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر