;
coinex

گوشی Nzone 50 Pro معرفی شد؛ هوآوی در قالبی جدید و با پشتیبانی از 5G

به تازگی گوشی Nzone 50 Pro به عنوان نسخه ارتقا یافته گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G معرفی شده است.

همان طور که انتظار می‌رفت کمپانی China Mobile امروز گوشی Nzone 50 Pro را در چین عرضه کرد. این گوشی هوشمند جدیدترین محصول از بزرگ‌ترین اپراتور کشور چین است که در واقع نسخه بهینه شده و ارتقا یافته گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro می‌باشد.

همان طور که می‌دانید شرکت هوآوی سال‌های زیادی است که در حال توسعه گوشی‌هایی مناسب برای چندین شرکت مخابراتی در کشور چین بوده است. با این حال این دستگاه‌ها دیگر تحت عنوان برند هوآوی معرفی نمی‌شوند و برخلاف محصولات برند هوآوی، شبکه اتصالی 5G را به کاربران ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: هواوی Enjoy 50 Pro رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات و ویژگی های گوشی Nzone 50 Pro

همان طور که کفته شد گوشی Nzone 50 Pro در بیشتر مشخصات مشابه گوشی Huawei Enjoy 50 Pro است. با این حال این دو گوشی در بخش‌های چیپست و اتصالات با یکدیگر متفاوت هستند.

گوشی Huawei Enjoy 50 Pro دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام با پشتیبانی از شبکه اتصالی 4G است. از سوی دیگر، نسخه جدید این گوشی با نام تجاری Nzone به تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و از شبکه اتصالی 5G و NFC پشتیبانی می‌کند.

گوشی Nzone 50 Pro

همچنین گوشی انزون 50 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس (1080 در 2388 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش نیز سوراخی برای جای گیری دوربین سلفی قرار داده شده است.

سیستم دوربین سه گانه این گوشی شامل یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی تامین می‌شود. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، ضخامت 8.4 میلی‌متری و وزن 195 گرمی اشاره کرد.

قیمت گوشی Nzone 50 Pro حدودا 1799 ین، معادل 260 دلار و 1999 ین، معادل 289 دلار، به ترتیب برای نسخه‌های 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، گزارش شده است. در حال حاضر این گوشی برای پیش‌سفارش در دسترس کاربران قرار گرفته است و در تاریخ 2 سپتامبر از ساعت 10 صبح برای خرید نهایی در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی Nzone 50 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر