;
coinex

نسل بعدی آیفون SE شبیه به آیفون XR خواهد بود

امسال، اپل مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند خود، آیفون SE را بر اساس طراحی آیفون 8 روانه بازار کرده است، اما به نظر می رسد که نسل بعدی آیفون SE ، متفاوت باشد.

Jon Prosser، کارشناس حوزه فناوری اطمینان می دهد که نسخه جدید iPhone SE بر اساس مدل iPhone XR ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: احتمال افزایش سرعت شارژ آیفون 14 قوت گرفت

جزئیات نسل بعدی آیفون SE

اگر این اظهارنظر درست باشد، اپل فرمت قدیمی آیفون 8 با حاشیه‌های عریض و دکمه هوم را کنار می‌گذارد تا ظاهری مدرن‌تر با حاشیه‌های نازک، نمایشگر ناچ و سنسور Face ID داشته باشد. آیفون SE فعلی 2022 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD است. در حالی که آیفون XR متوقف شده دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی بود و باتری بزرگتری نیز ارائه می‌کرد.

نسل بعدی آیفون SE شبیه به آیفون XR خواهد بود

جزئیات دیگری در مورد آیفون ارزان قیمت بعدی هنوز گزارش نشده است. معمولا اپل آخرین پردازنده‌ها را روی مدل‌های این نسل قرار می‌دهد و برای مثال آیفون SE 2022 با همان تراشه A15 Bionic عرضه شد.

قابل ذکر است که از نظر دوربین، آخرین آیفون SE شباهت زیادی به آیفون XR دارد. هر دو مدل دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین جلویی 7 مگاپیکسلی f/2.2 هستند. به عنوان یک امتیاز خوب، اپل می‌تواند ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی مانند حالت شب را روی این آیفون مقرون‌به‌صرفه پیاده‌سازی کند.

با این حال، اپل برای آیفون SE 2022 تقاضای نسبتاً کمی را شاهد بوده است. گزارش نشریه 9to5mac نشان می دهد که مصرف‌کنندگان ممکن است علاقه کمتری به دستگاهی با طراحی قدیمی داشته باشند.

واقعیت این است که SE 2022 گوشی هوشمندی با صفحه نمایش کوچک و باتری کم ظرفیت است و عمر باتری به طور فزاینده‌ای موضوع شکایت صاحبان آیفون SE است. از سوی دیگر، نمایشگر بزرگتر ممکن است علاقه مندان iPhone SE را خوشحال کند زیرا طراحی قدیمی این گوشی فقط مختص به کسانی بود که دستگاه های کوچک را ترجیح می‌دادند. با این حال، باید دید این تغییرات در نهایت منجر به فروش بیشتر آیفون se نسل بعدی خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسل بعدی آیفون SE چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر