;
coinex

اوپو A57s معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

لیست مشخصات و ویژگی‌های برتر گوشی هوشمند جدید شرکت اوپو از سری A با عنوان اوپو A57s در وب سایت OPPO Croatia اعلام شده است.

آخرین گوشی سری A برند اوپو که در بازار اروپا عرضه شد دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، پشتیبانی از بلندگوهای استریو و شارژ سریع 33 واتی بود.

بنابراین انتظار می‌رفت که گوشی جدید از سری A اوپو نیز از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار باشد. حال به تازگی لیست مشخصات گوشی مورد انتظار OPPO A57s در وب سایت OPPO Croatia فهرست شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات فنی اوپو A57s

گوشی OPPO A57s دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس (1612 در 720 پیکسل) و نرخ نوسازی 60 هرتزی خواهد بود.

این صفحه نمایش از ویژگی‌های برتر دیگری مانند تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ، روشنایی 600 نیت، محافظ صفحه نمایش Panda و نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.8 درصدی نیز برخوردار است. همچنین در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش این گوشی، یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرار گیری دوربین سلفی وجود دارد.

اوپو A57s

گوشی A57s به تراشه هلیو G35 مدیاتک، 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که از طریق درگاه کارت حافظه microSD می‌توان این فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی SuperVOOC تامین می‌شود. همچنین بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی از رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

در پنل پشتی A57s یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز مونو 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED قرار دارد. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

دکمه پاور این دستگاه که در سمت راست قرار داده شده است به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS ،NFC، پورت USB تایپ C، بلندگوهای استریو و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق و موثقی درباره قیمت و زمان عرضه گوشی OPPO A57s در دست نیست اما طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت احتمالی 199 یورو عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند اوپو A57s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام لطفا درباره جی پلاس هم مطلب بنویسید

    پاسخ