;
coinex

واکنش تتر به گزارش وال استریت ژورنال : گزارش WSJ کم اهمیت است!

نشریه معروف وال استریت ژورنال در یک مقاله به عملکرد شرکت تتر انتقاد کرد و این موضوع منجر به واکنش تتر به گزارش وال استریت ژورنال شد.

شرکت تتر اتهامات اخیر منتشر شده در گزارش اخیر وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) را کم اهمیت جلوه داد. تتر، ناشر استیبل کوین USDT، وال استریت ژورنال را در پست اخیر خود مورد هدف قرار داد. تتر مدعی شد که این رسانه معتبر در مقاله اخیر خود اطلاعات نادرستی را منتشر نموده است.

بیشتر بخوانید:‌ چالش‌های ارز ریال دیجیتال و تحول کیف پول [مصاحبه اختصاصی تکراتو با عباس آشتیانی]

واکنش تتر به گزارش وال استریت ژورنال

در گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، WSJ ادعا نمود که حتی از بین رفتن 0.3 درصد از دارایی‌های تتر منجر به ورشکستگی این شرکت می‌شود. وال استریت ژورنال اعتقاد دارد در حال حاضر دارایی‌های شرکت تتر به سختی از بدهی‌های این شرکت بیشتر است.

تتر ادعا می‌کند که این گزارش به هدف آسیب‌رسانی به برنامه کاری شرکت منتشر شده است. مقامات تتر اظهار کردند که USDT تنها استیبل کوین با حاشیه دارایی کوچک نیست. در اوایل ماه جاری، تتر اولین گزارش گواهی خود را منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که تقریباً 12 درصد از 66.4 میلیارد دلار ذخایر تتر در اختیار شرکت قرار دارد.

واکنش تتر به گزارش وال استریت ژورنال : گزارش WSJ کم اهمیت است!

WSJ اعتقاد دارد که گواهی اخیر تتر توسط خود شرکت تتر امضا شده است. WSJ به این نکته اشاره کرد که BDO International پنجمین مؤسسه حسابرسی بزرگ جهان به شمار می‌رود و شرکت تابعه ایتالیایی در طول فرآیند گواهی “دسترسی نامحدود” به تمامی اسناد داشته است. به عقیده تتر، فرض کم سود بودن شرکت اشتباه است. تتر ادعا می‌کند که طی چند ماه گذشته به راحتی میلیاردها توکن را بازخرید کرده است.

ارزش بازار تتر در پی فروپاشی Terra در ماه می به طرز قابل توجهی کاهش یافته است. تتر همچنین خبر باز شدن معاملات فروش توسط صندوق‌های تأمینی USDT را رد کرد. در اواخر ماه ژوئن، وال استریت ژورنال گزارش داده بود که سرمایه‌گذاران تتر علاقه‌مند به باز کردن معامله فروش هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش تتر به گزارش وال استریت ژورنال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر