;
coinex

قابلیت جدید کیف پول Trezor : خرید مستقیم کریپتو با MoonPay

شرکت ترزور به طور رسمی همکاری خود با سرویس MoonPay را آغاز کرد. به لطف قابلیت جدید کیف پول Trezor کاربران قادر به خرید مستقیم کریپتوکارنسی هستند.

ادغام کیف پول Trezor با MoonPay و پلتفرم Invity ویژگی‌های خرید، فروش و مبادله را مستقیماً در کیف پول Trezor فراهم می‌کند. شرکت کیف پول سخت افزاری Trezor با همکاری استارتاپ MoonPay شرکت Fintech این قابلیت را مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

قابلیت جدید کیف پول Trezor

شرکت Trezor، ارائه‌دهنده خدمات کیف پول سخت‌افزاری در جمهوری چک، در اعلامیه روز چهارشنبه خود خبر همکاری‌اش با MoonPay را اعلام کرد. به لطف این همکاری، کاربران قادر به خرید مستقیم کریپتوکارنسی در کیف پول سخت‌افزاری خود هستند.

MoonPay با حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ صنعت از جمله Tiger Global Coatue که یک سرویس پرداخت رمزنگاری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری و سایر روش‌های پرداخت، ارز دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را خرید و فروش کنند.

قابلیت جدید کیف پول Trezor : خرید مستقیم کریپتو با MoonPay

شرکت MoonPay در آپریل 2022 حدود 87 میلیون دلار از اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و جاستین بیبر (Justin Bieber)، خوانندگان مشهور آمریکایی دریافت کرد تا روی NFTها و فضای Web3 تمرکز کند. همکاری ترزور با MoonPay مبتنی بر مشارکت قبلی این شرکت با Invity است. Invity یک ابزار مقایسه ارز دیجیتال است که به طور مستقیم در کیف پول ترزور قرار دارد.

خرید مستقیم ارز دیجیتال در کیف پول ترزور

همانند Invity، ترزور نیز یک استارتاپ است که زیر نظر شرکت SatoshiLabs فعالیت می‌کند. این پلتفرم مشتریان را به صرافی‌های قابل اعتماد متصل می‌کند. کاربران می‌توانند از خدمات معامله‌گری این صرافی‌ها استفاده کرده و به طور مستقیم در کیف پول Trezor اقدام به خرید، فروش و نگه‌داری دارایی‌های خود نمایند.

ادغام کیف پول Trezor با MoonPay به کاربران اجازه می‌دهد که تعداد زیادی ارز دیجیتال را از طریق کیف پول رمزنگاری غیرحضوری خرید و فروش کنند. این موضوع به کاربران کمک خواهد کرد تا از وجوه خود بهتر محافظت کنند. در زمان نگارش این مقاله، Trezor از 1000 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، کاردانو (ADA)، بایننس کوین (BNB) و غیره پشتیبانی می‌کند.

آخرین بروزرسانی Trezor نقطه عطف جدیدی برای این کیف پول به حساب میاید. در گذشته امکان خرید کریپتو در کیف پول Trezor وجود داشت. Invity از اواخر سال 2020 امکان خرید کریپتوکارنسی را از طریق ابزار مقایسه ارز دیجیتال خود مهیا کرده بود.

آنتونیو تالدو (Antonio Talledo)، مدیر ارشد توسعه کسب و کار MoonPay در این راستا گفت: «به لطف قابلیت جدید کیف پول Trezor کاربران قادر به خرید مستقیم ارزهای دیجیتال هستند. ما گروهی متعهد از کاربرانی را داریم که امنیت را بسیار جدی می‌گیرند. ترزور از طریق همکاری با MoonPay، آزادی را به میلیاردها نفر هدیه خواهد داد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت جدید کیف پول Trezor چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر