;
coinex

شرایط فروش بهمن موتور شهریور 1401

شرکت بهمن موتور نیز در ادامه طرح‌های فروش خود، ابلاغیه شرایط فروش بهمن موتور شهریور 1401 را منتشر کرده که شامل چند محصول مهم این شرکت است.

شرایط فروش فوری بهمن موتور 1401 اعلام شده است که در این طرح وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 به فروش می‌رسند. برای اطلاع از شرایط طرح با ما باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش هایما شهریور 1401 ؛‌ شرایط و قیمت

شرایط فروش بهمن موتور شهریور 1401

بهمن موتور برای شهریور ماه سال 1401 تصمیم دارد تا وانت کارا تک کابین، ون باری اینرودز و کاپرا 2 را از روز شنبه 12 شهریور 1401 از ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به سامانه فروش یکپارچه به آدرس bahmancustomer.iranecar.com می‌توانند فقط به شکل آنلاین در این طرح فروش شرکت کنند.

در این طرح فروش وانت کارا تک کابین تیپ ۴ هیدرولیک با تجهیزات شخصی با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، ون باری اینرودز با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان و کاپرا ۲ با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین این خودروها در رنگ‌های سفید و مدل ۱۴۰۱ با نرخ سود سالیانه ۱۳ درصد و جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد به مشتریان عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ شرایط فروش بهمن موتور شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر