;
coinex

گلکسی A04s رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی سامسونگ امروز عضو جدیدی به سری گوشی‌های ارزان‌قیمت A اضافه کرد. این محصول جدید گلکسی A04s است که به عنوان یک گوشی ارزانقیمت مشخصات خوبی دارد.

سری A سامسونگ حالا یک عضو کوچک و ارزان‌قیمت دارد. این محصول جایگزین گلکسی A03s است که سال گذشته معرفی شد و برای محصولات سال جدید، یک آپگرید کوچک برای گلکسی A04 به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده 2022

مشخصات گلکسی A04s

گلکسی A04s امروز در بازارهای جهانی عرضه شد. این محصول از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD پلاس برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای به چشم می‌خورد. این نمایشگر نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد و با گوریلا گلس 3 حفاظت می‌شود. این دستگاه از حسگر اثرانگشت جنبی برخوردار است که همزمان به عنوان دکمه پاور نیز عمل می‌کند.

گلکسی A04s رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

دوربین سلفی دستگاه 5 مگاپیکسلی است و در پنل پشتی یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی پرتره به چشم می‌خورد.

در بخش سخت‌افزاری این محصول با یک پردازنده هشت‌هسته‌ای ناشناس ارائه شده که احتمال می‌رود اگزینوس 850 باشد. این محصول در نسخه‌هایی با 3 و 4 گیگابایت رم در ترکیب با 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که البته حافظه دستگاه به لطف درگاه میکرو SD قابل ارتقا تا 1 ترابایت است.

گلکسی A04s رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گلکسی A04s که با رابط کاربری OneUI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 به فروش می‌رسد، از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز برخوردار است که از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های ارتباطی و اتصالی این دستگاه بسیار ساده و شامل پشتیبانی از وای‌فای 5، بلوتوث 5، 4G، دو سیم‌کارت و البته جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و مسی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و نحوه عرضه دستگاه در دسترس نیست، ولی A04s در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین این شرکت در دانمارک، نروژ، فنلاند و سوئد لیست شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گلکسی A04s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را باما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر