;
coinex

مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S فاش شد

آنطور که گزارش‌ها حکایت دارد، ویوو در حال کار روی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود با نام ویوو ایکس فولد S است. اخیرا اما برخی از مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S فاش شده است.

کمپانی خوشنام و موفق ویوو این روزها در حال کار روی جدیدترین گوشی تاشو خود با نام ویوو ایکس فولد اس است. گوشی که در مدت اخیر موضوع شایعات مختلفی بوده و حالا نیز با دریافت تاییدیه 3C برخی از مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

ظاهر شدن یک گوشی چینی در این پایگاه اطلاعاتی معمولا به این معناست که گوشی فاصله چندانی تا رونمایی ندارد و در نتیجه می‌توانیم منتظر رونمایی قریب‌الوقوع این محصول باشیم. گوشی تاشو جدید ویوو احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ویوو ایکس 80 پرو پلاس در راه است

مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S

Digital Chat Station افشاگر معروف دنیای فناوری این دستگاه تاشو را در پایگاه اطلاعاتی 3C با شماره مدل V2229A شناسایی کرده است. از اطلاعات این پایگاه مشخص می‌شود که ویوو ایکس فولد اس از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

این افشاگر همچنین اطلاعاتی از برخی مشخصات فنی دستگاه فاش کرده است. از جمله اینکه به نظر می‌رسد این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود و نمایشگر آن که رزولوشن 2K داشته باشد و نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه کند.

مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S فاش شد

گفته می‌شود این دستگاه از یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع سیمی با سرعت 80 وات و شارژ سریع بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

همین افشاگر مدتی پیش مدعی کرده بود که ویوو X فولد S از یک دوربین 4‌گانه اصلی مشتمل بر سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی اولتراواید، 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 8 مگاپیکسلی پریسکوپ برخوردار است. دوربین سلفی دستگاه نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی است. در مورد طراحی بدنه، گفته شده که حداقل در یک نسخه، از جنس چرم خواهد بود.

ویوو ایکس فولد اس به عنوان جانشین ویوو ایکس فولد که آپریل سال گذشته رونمایی شد عرضه خواهد شد. گرچه تاریخ دقیق رونمایی این محصول مشخص نیست، اما دریافت تاییدیه 3C نشان از نزدیک بودن تاریخ عرضه دارد.

گفتنی است از آنجایی که ویوو در حال حاضر هیچ یک از اطلاعات این دستگاه را تایید نکرده، باید به این مشخصات و شایعات با دیده تردید بنگرید. انتظار می‌رود طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این محصول فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات کلیدی ویوو ایکس فولد S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر