;
coinex

میوت کردن استوری اینستاگرام ؛ چگونه استوری دیگران را مخفی کنیم؟

استوری اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌‌های این اپلیکیشن است؛ اما تماشای استوری برخی افراد چندان خوشایند نیست. خوشبختانه راهکاری برای میوت کردن استوری اینستاگرام وجود دارد. در ادامه با آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام با ما همراه شوید.

استوری اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این برنامه به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توان با دیگران ارتباط مؤثری داشت. همان‌طور که می‌دانید، مهم‌ترین قابلیت استوری‌های اینستاگرام این است که تنها به مدت 24 ساعت نمایش داده می‌شوند و بعد از این زمان، ناپدید خواهند شد. بااین‌حال، برخی از کاربران تمایل به مشاهده استوری سایر افراد ندارند.

برای مثال فرض کنید که یکی از دوستان و همکاران شما استوری‌های بسیار زیادی در اینستاگرام می‌گذارد که تقریباً آزاردهنده می‌شوند. شاید آنفالو کردن آن شخص در اینستاگرام بی‌ادبی باشد. خوشبختانه روشی برای حل این مشکل وجود دارد.

برای رفع این مشکل، شما می‌توانید استوری اینستاگرام آن‌ها را به‌راحتی بی‌صدا کنید تا از شر دیدن استوری‌های آن شخص راحت شوید. مهم‌ترین قابلیتی که مخفی کردن استوری‌ها در اینستاگرام به شما می‌دهد، این است که می‌توانید همچنان رابطه خود را با آن شخص ادامه دهید و تنها استوری‌های او را نمی‌بینید.

بیشتر بخوانید:

میوت کردن استوری اینستاگرام

احتمالاً همه شما دوستانی دارید که در هر زمان و مکانی استوری می‌گذارند. اگر به کنسرت بروند، از تک تک لحظه‌های کنسرت استوری می‌گذارند و اگر حتی یک روز عادی در کنار خانواده باشند، از گذاشتن استوری غافل نمی‌شوند. شما اصلاً مجبور نیستید که تمام استوری‌های این افراد را مشاهده نمایید. زیرا با آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام می‌توانید از شر استوری‌های کلافه‌کننده راحت شوید.

میوت کردن استوری اینستاگرام
میوت کردن استوری اینستاگرام

از سوی دیگر، شما می‌توانید استوری دیگران را حتی بدون این‌که آن‌ها متوجه شوند هم مشاهده کنید. برای اطلاع از این موضوع، می‌توانید سری به دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن بزنید.

نحوه مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

اولین مرحله در آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام این است که مخاطب شما باید در ابتدا یک استوری در اینستاگرام داشته باشد. بعد از پیدا کردن اسم او در بالای صفحه اصلی اینستاگرام، انگشت خود را روی پروفایل مخاطب موردنظر نگه دارید. سپس دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود.

این گزینه‌ها شامل میوت کردن (Mute) و مشاهده پروفایل (View Profile) هستند. نحوه مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام این است که گزینه میوت را انتخاب کرده و روی گزینه میوت استوری (Mute Story) ضربه بزنید. به همین راحتی! حالا دیگر از شر دیدن استوری‌های آن شخص راحت خواهید شد.

میوت کردن استوری اینستاگرام
نحوه مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام

از میوت خارج کردن استوری اینستاگرام

حالا فرض کنید که از روی حواس‌پرتی، استوری یکی از دوستان و آشنایان خود را میوت کرده‌اید. اگر می‌خواهید مجدداً استوری آن‌ها را مشاهده کنید، باید گزینه آن‌میوت کردن اینستاگرام را پیدا کنید. برای انجام این کار، تنها کافی است که مراحل بالا را یک‌بار دیگر انجام دهید و به‌جای گزینه میوت، گزینه Unmute را انتخاب کنید. با انجام این کار، به‌راحتی می‌توانید استوری شخص مقابل خود را مثل روز اول تماشا کنید.

نکات مهم درباره آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام

استوری‌هایی که شما آن‌ها را میوت می‌کنید، در انتهای نوار بالای فید، یعنی آخر استوری‌ها قابل‌مشاهده هستند. همان‌طور که می‌دانید، همه استوری‌های جدیدی که افراد می‌گذارند، دارای یک نوار رنگی در اطراف خود هستند. بعد از میوت کردن استوری هر فرد در اینستاگرام، دیگر این نوار رنگی در اطراف استوری او مشاهده نمی‌شود.

علاوه‌براین، بعد از میوت کردن استوری اینستاگرام هر فرد، استوری‌های آن شخص به طور خودکار باز نمی‌شوند. زیرا همان‌طور که می‌دانید، تمام استوری‌های اینستاگرام به‌صورت کاملاً خودکار باز می‌شوند و اگر شما روی استوری اول کلیک کنید، می‌توانید بدون ضربه زدن روی صفحه، به تمام استوری‌ها بروید. این موضوع درباره استوری‌های میوت شده کارایی ندارد. اما شما می‌دانید که شخص مقابل شما در حال گذاشتن استوری است. فقط آن‌ها به‌صورت خودکار برای شما باز نمی‌شوند.

میوت کردن استوری اینستاگرام
آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام

توجه داشته باشید که میوت کردن استوری شخصی در اینستاگرام به معنای آنفالو کردن او نیست. شما همچنان می‌توانید پست‌های شخص مقابل را به‌راحتی مشاهده کنید و آن‌ها در بخش فید گوشی شما نمایش داده می‌شوند. تنها تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند، این است که فقط استوری آن‌ها را نمی‌بینید.

بیشتر بخوانید:

آیا کسی متوجه می‌شود که من استوری او را میوت کرده‌ام؟

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که بعد از میوت کردن استوری اینستاگرام هر فرد، آیا او متوجه می‌شود که من استوری او را میوت کردم یا خیر؟ پاسخ شما منفی است. تنها این امکان وجود دارد که این فرد بعد از گذاشتن استوری، نگاهی به افرادی بیندازد که استوری او را تماشا کرده‌اند. بدین ترتیب، او متوجه می‌شود که فقط شما استوری او را ندیده‌اید. بااین‌حال، هرگز متوجه میوت کردن استوری خود توسط شما نمی‌شود. پس هیچ‌کس متوجه میوت کردن استوری اینستاگرام شما نخواهد شد.

چگونه می‌توان استوری خود را از دیگران مخفی کرد؟

فرض کنید که قصد دارید یک استوری بگذارید و نمی‌خواهید یکی از دوستان یا فامیل شما آن را مشاهده نمایند. برای انجام این کار، تنها کافی است که مراحل زیر را انجام دهید.

میوت کردن استوری اینستاگرام
آموزش Mute کردن استوری اینستاگرام

اولین کاری که برای انجام این کار باید انجام دهید، این است که بعد از باز کردن برنامه اینستاگرام، وارد بخش پروفایل خود شده و روی سه خط افقی که در گوشه بالا قرار دارد، ضربه بزنید. توجه داشته باشید که به این گزینه، بخش همبرگر هم می‌گویند و اگر جایی این اسم را شنیدید، از این موضوع اطلاع داشته باشید. سپس روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و بخش Privacy را پیدا کنید. بعد هم به بخش استوری رفته و گزینه Hide Story From را پیدا کنید.

بعد از انتخاب این گزینه، لیست فالوورهای شما نمایش داده خواهد شد که باید مخاطبانی را که نمی‌خواهید استوری شما تماشا کنند، انتخاب کنید. در نهایت هم روی گزینه Done کلیک کنید تا کار شما به اتمام برسد. اکنون می‌توانید بدون نگرانی از نگاه قضاوت‌گرانه افراد موردنظر خود، به‌راحتی و با آسودگی خاطر استوری بگذارید.

توجه داشته باشید که پنهان کردن استوری خود از دیگران با بلاک کردن آن‌ها تفاوت زیادی دارد. بعد از پنهان کردن استوری خود، افراد موردنظر شما هنوز هم می‌توانند پست‌ها و کپشن‌های را مشاهده کنند و حتی در پست‌های شما کامنت بگذارند. فقط تفاوت در این موضوع است که آن‌ها نمی‌توانند استوری‌های شما را ببینند.

میوت کردن استوری اینستاگرام

چگونه پیام‌های شخصی در اینستاگرام را میوت کنیم؟

برای انجام این کار، بعد از باز کردن اینستاگرام، وارد بخش دایرکت شوید که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته شده است. این گزینه با آیکون موشک نمایش داده می‌شود. بعد از رفتن به بخش دایرکت و یافتن چت خود و شخص موردنظر، وارد چت شده و روی پروفایل وی در بالای صفحه کلیک کنید.

در این بخش، می‌توانید گزینه‌های Mute messages و یا Mute call notifications را پیدا و انتخاب کنید. گزینه اول به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های فرد مقابل را پنهان کنید و حتی با پیام دادن او هم شما متوجه نخواهید شد. علاوه‌براین، شما می‌توانید قبل از وارد شدن به صفحه چت فرد، انگشت خود را روی آن نگه داشته و گزینه‌های مذکور را مشاهده و انتخاب کنید و نیازی به وارد شدن به چت او نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

‏میوت یا Unmute کردن شخصی از طریق پروفایل

اگر می‌خواهید شخصی را از طریق پروفایل Mute یا Unmute کنید، در ابتدا باید وارد پروفایل فرد موردنظر خود شوید. برای انجام این کار، هم می‌توانید از طریق پست و در فید خود یا استوری او وارد شوید و یا حتی می‌توانید نام او را در بخش فالوورهای خود جستجو کنید.

میوت کردن استوری اینستاگرام
میوت کردن استوری اینستاگرام

بعد از پیدا کردن پروفایل شخص مقابل، روی گزینه فالویینگ که در زیر اطلاعات و بیو قرار دارد، کلیک کنید. در این بخش، گزینه‌های متعددی را مشاهده می‌کنید و از میان آن‌ها، گزینه Mute  را انتخاب کنید. سپس با دو گزینه روبرو می‌شوید که برای بی‌صدا کردن پست‌ها و استوری‌ها است.

سپس می‌توانید هم پست‌ها و استوری‌های شخص مقابل را به‌راحتی بی‌صدا کنید. برای از میوت خارج کردن پست یا استوری هر شخص هم می‌توانید همین کارها را انجام دهید. اما این‌بار، به‌جای گزینه میوت، با گزینه Unmute روبرو خواهید شد.

کلام آخر

ما در این نوشتار از تکراتو، اطلاعاتی درباره میوت کردن استوری اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. خوب است بدانید که نحوه مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام در سال 2018 به این اپلیکیشن اضافه شده است.

پس اگر شما هم می‌خواهید از این ویژگی در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، بهتر است ابتدا آن را به‌دقت مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که استفاده از قابلیت‌های مذکور برای بی‌صدا کردن استوری دیگران و مخفی کردن استوری خود از دیگران به شما کمک می‌کند که اکانت خود را شخصی‌تر کنید.

 

سؤالات متداول

نحوه مخفی کردن استوری دیگران در اینستاگرام چگونه است؟

یکی از این روش‌ها این است که دست خود را روی استوری شخص مقابل نگه داشته و گزینه میوت کردن استوری را انتخاب کنید. همچنین شما این امکان را دارید که از طریق پروفایل و حتی دایرکت هم این کار را به‌راحتی انجام دهید. پس اگر می‌خواهید استوری شخصی را بی‌صدا کنید، همین حالا دست به کار شوید.

چگونه استوری اینستاگرام خود را از دیگران پنهان کنیم؟

برای پنهان کردن استوری خود از دیگران در اینستاگرام، شما می‌توانید از بخش تنظیمات این کار را انجام داده و هم از پروفایل شخص مقابل اقدام کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات و بخش Privacy رفته و گزینه Hide Story From را انتخاب نمایید. در نهایت، می‌توانید لیست تمام کسانی که می‌خواهید استوری خود را از دید آن‌ها مخفی کنید، انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:

منبع: bustle ،instagram

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    دستت درد نکنه
    نجاتم دادای !
    تشکر

    پاسخ