;
coinex

عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 رونمایی شد

دیروز لنوو در رویداد IFA 2022 که در آلمان برگزار می‌شود روز شلوغی داشت و علاوه بر معرفی چند محصول، یک گجت جذاب یعنی عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 را نیز معرفی کرد.

لنوو روز گذشته و در جریان رویداد IFA 2022 در آلمان، عینک واقعیت افزوده جدید خود با نام Lenovo Glasses T1 را رونمایی کرد که با تمام سیستم‌عامل‌های رایج سازگار است.

این روزها که هدست‌های واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی معمولا بسیار بزرگ و سنگین هستند و استفاده از آن‌ها ساده نیست، این عینک می‌تواند نقطه‌ عطفی را در استفاده افراد عادی از فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی رقم بزند. علاوه بر این، عموم این هدست‌ها تنها با سیستم‌عامل‌های خاصی سازگاری دارند، اما لنوو در محصول جدید خود کوشیده تا حتی این مشکل را نیز برطرف کند.

بیشتر بخوانید: ناشنوایان با این عینک واقعیت افزوده می‌توانند مکالمه‌ها را بخوانند!

عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1

این عینک واقعیت افزوده از دو نمایشگر میکرو OLED با وضوح 1080 در 1920 برخوردار است که متاسفانه تنها نرخ نوسازی 60 هرتزی دارند اما با کنتراست ۱۰۰۰۰:۱ عملکرد بسیار خوبی در کیفیت تصویر خواهند داشت.

متسافانه لنوو در حال حاضر اطلاعات خاصی از روشنایی این نمایشگرها اعلام نکرده، اما با توجه به شناختی که از میکرو OLED داریم باید گفت می‌توان انتظار عملکرد خوبی را داشت.

عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 رونمایی شد

لنوو همچنین گواهی TÜV Low Blue Light و TÜV Flicker reduction را نیز برای کاهش نور آبی و عارضه فلیکرینگ دریافت کرده محصول خود را به اسپیکرهای باکیفیتی تجهیز کرده است. از مهمترین ویژگی‌های این محصول اینکه با همه سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز، مک و iOS سازگار است.

عینک جذاب لنوو برای اتصال به اندروید و ویندوز تنها نیاز به یک کابل USB-C دارد و ب این حال برای اتصال برای آیفون یا آیپد باید از HDMI استفاده کنید.

آنطور که شرکت چینی اعلام کرده، این عینک ابتدا در چین و به تدریج تا پایان سال عرضه می‌شود. اما کاربران در دیگر کشورها حداقل تا سال 2023 بایستی انتظار این عینک را بکشند. در هر صورت به نظر می‌رسد با بیشتر شدن شایعات هدست واقعیت ترکیبی اپل، لنوو تصمیم گرفته کمی زودتر این رقابت را استارت بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عینک واقعیت افزوده لنوو Glasses T1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر