;
coinex

جاکفشی‌های هوشمند ال جی ؛ بهترین روش مراقبت از کفش!

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2022، با ارائه دو محصول جدید خود Styler ShoeCase و ShoeCare بهترین روش مراقبت از کفش در خانه را معرفی کرد. اما از جاکفشی‌های هوشمند ال جی چه میدانیم؟

دو دستگاه نام برده شده که هر دو برای مراقبت و نگه‌داری کفش‌ها در منزل توسط شرکت ال جی معرفی شده است، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: تلویزیون ال جی OLED Flex معرفی شد؛ خمیدگی صفحه را خودتان تنظیم کنید!

جاکفشی‌های هوشمند ال جی ؛ بهترین روش مراقبت از کفش

ShoeCase یک دستگاه کاربردی برای محافظت کفش‌های ورزشی در برابر رطوبت و نور فرابنفش است و دارای طراحی مدولار بوده که این طراحی سبب قرار دادن چهار کیس روی هم می‌شود. قفسه‌های شیشه‌ای و مدرن این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه را دارند تا کفش‌ها در زاویه دلخواه از بیرون دستگاه قابل مشاهده باشد.

بهترین روش مراقبت از کفش با جدیدترین محصولات ال جی!

دستگاه دیگری که توسط ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2022 معرفی شده است، Styler ShoeCare بوده که از فناوری TrueSteam که در ماشین ظرفشویی ال جی نیز به کار برده شده است، بهره می‌برد تا با استفاده از بخار، سریعا بوی نامطبوع کفش‌ها از بین برود.

همچنین فیلتر Zeo-Dry نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که در حذف بوی بد و نامطبوع و جذب رطوبت ناشی از عرق در کفش‌ها نقش به سزایی دارد. گفتنی است که شرکت ال جی سالهاست که در زمینه نظافت و نگه‌داری لباس‌ها، محصولاتی را در قالب خانواده‌ی Styler به بازار ارائه می‌دهد.

LG Styler ShoeCare انواع کفش‌ها را با هر نوع جنس از جمله چرم، جیر و ورزشی نگه‌داری می‌کند. این بدان معنا است که سیستم بخار TrueSteam برای هر نوع کفش با جنس‌های مختلف قابل تنظیم است. همچنین با استفاده از قابلیت Dual Care System می‌توان دو نوع کفش با جنس‌های متفاوت را به طور همزمان تمیز کرد.

بهترین روش مراقبت از کفش با جدیدترین محصولات ال جی!

در واقع در این حالت سیستم بخار TrueSteam به گونه‌ای تنظیم می‌شود که کفش‌ها با جنس‌های متفاوت کاملا تمیز شوند و بوی بدشان نیز حذف شود. در این دستگاه همچنین یک نازل متحرک چندگانه تعبیه شده که به طور همزمان چهار جفت کفش را خشک می‌کند و ارتفاع آن نیز متغییر است.

تمامی این فرایندها تنها در 37 دقیقه، آن هم با صدای 35 دسی‌بل انجام می‌شود. می‌توان گفت که این دستگاه که بهترین روش مراقبت از کفش است، علاوه بر عملکرد عالی، کاملا بی‌صدا نیز است.

در آخر باید بگوییم که مصرف‌کننده‌ها می‌توانند برای مراقبت بهتر از کفش‌های خود در خانه، با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ به تمامی خدمات و امکانات ShoeCase و دستگاه Styler ShoeCare از راه دور دسترسی داشته باشند. همچنین ال جی با همکاری با برندهای جهانی دیگر در صدد آن است که ویژگی‌های ارتقا یافته بیش‌تری را از طریق برنامه‌ی ThinQ در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ارائه جاکفشی‌های هوشمند ال جی به نام‌های Styler ShoeCase و ShoeCare چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را باما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر