;
coinex

درخواست بازنگری در آیین نامه واردات خودرو

این روزها و در شرایطی که آیین‌نامه واردات خودرو تصویب شده، انتقادات زیادی به آن روانه می‌شود و حتی شاهد درخواست بازنگری در آیین نامه واردات خودرو هستیم.

بعد از انتقادات متعدد به مصوبه واردات خودرو، دبیر شورالی عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز خواستار بازنگری در مصوبه واردات خودرو شده است.

بیشتر بخوانید: مخالفت مجلس با واردات خودرو کره‌ای ؛ شروط عجیب واردات پایانی ندارد!

درخواست بازنگری در آیین نامه واردات خودرو

سعید محمد گفته:

جای سرزمین اصلی و مناطق آزاد عوض شده و این اشتباهات در قانون گذاری برای مناطق آزاد، سم مهلک سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی کشور است.

درخواست بازنگری در آیین نامه واردات خودرو

او با اشاره به مصوبه اخیر واردات خودرو گفته که در این مصوبه، مشوق‌هایی که برای واردات خودرو به سرزمین اصلی در نظر گرفته شده، بیشتر از مشوق‌های مناطق آزاد است و مناطق آزاد بامحدودیت‌هایی برای واردات مواجه شده‌اند که غیرعادی است.

او همچنین با نگاه کارشناسی و نقد فنی و قانونی به این مصوبه گفته که این نهایت اجحاف در حق مناطق آزاد است و در نهاید بهبود وضعیت اقتصادی کل کشور را با مشکل مواجه می‌کند. سعید محمد در پایان خواستار بازنگری جدی در مصوبه واردات خودرو و احیای نقش موثر و حیاتی مناطق آزاد در واردات هدفمند خودرو شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره‌ درخواست بازنگری در آیین نامه واردات خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر