;
coinex

بهترین برنامه تغییر صدا اندروید و iOS [20 اپلیکیشن کاربردی]

آیا برای شما پیش آمده بخواهید صدای خود را حین ضبط با تلفن تغییر دهید؟ در گذشته این کار تنها با کامپیوتر صورت می‌گرفت اما در حال حاضر شما می‌توانید با استفاده از اپ‌های مخصوص، اینکار را انجام دهید. ما در ادامه بهترین برنامه تغییر صدا را معرفی می‌کنیم.

اپ‌های گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و قابلیت‌های بیشتری را با کیفیت بالاتری در اختیار ما قرار می‌دهند. در انواع زمینه‌ها برنامه نویسان اقدام به تولید اپلیکیشن می‌کنند که بسیاری از آنها سرگرم کننده هستند.

احتمالا شما هم از گوشی خود به عنوان یک وسیله سرگرم کننده استفاده کرده‌اید؛ یک سری از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده وجود دارند که به برنامه‌های تغییر صدا یا ویس چنجر (Voice changer) معروف هستند.

برنامه‌های تغییر صدا از جمله برنامه‌های سرگرمی هستند که در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و iOS یافت می‌شوند. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن تغییر صدای مرد به زن یا تغییرات دیگر هستید در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS

بهترین برنامه تغییر صدا

برنامه‌های تغییر صدای زیادی برای اندروید و آیفون وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برخی از این برنامه‌ها بسیار سرگرم کننده و خنده‌دار هستند.

بهترین برنامه تغییر صدا بیشتر در محیط‌های طنز استفاده می‌شود. با وجود اینکه تقاضا کمی کاهش یافته، ولی هنوز برنامه‌های بسیار خوبی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای تغییر صدا در اندروید و آیفون استفاده کرد. با معرفی آنها همراه ما باشید.

Prank Voice Changer

این یک اپ بسیار ساده برای ضبط صدا و افزودن افکت‌های مختلف برای تغییر آن است. مثلاً شما می‌توانید صدای خود را به صدای یک روبات، خرگوش یا جنسیت مخالف خود تبدیل کنید. از بین ۱۶ صدای قابل استفاده در این اپ، ۱۲تای آن‌ها رایگان هستند. پیش از آنکه تصمیم به خرید نسخه پولی اپ بگیرید بهتر است ابتدا صداهای رایگان آن را تست کنید.

شما می‌توانید به صورت نامحدود صدای خود را در این اپ ضبط کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

Super Voice Editor

Super Voice Editor که می‌توان آن را بهترین نرم افزار تغییر صدا در آیفون دانست، دارای پشتیبانی از میکروفون داخلی برای ضبط صداهای زنده است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید چندین فیلتر روی صدای خود اعمال کنید تا صدای تولید شده خنده‌دار به نظر برسد و سپس آن را با فرمت HD ضبط کنید.

Super Voice Editor به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا در حین مکالمه شناخته شده است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی صدای ضبط شده ویرایش شده خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

RoboVox

بهترین برنامه برای آپلود مستقیم صداهای ضبط شده است RoboVox است. این برنامه، یکی از نرم افزارهای تغییر صدای آنلاین دختر از پسر و بالعکس بوده و دارای بیش از ۳۰ فیلتر خلاقانه است. جالب است بدانید که Robovox به شما کمک می‌کند زیر و بم و لحن خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید پارامترهای هر فیلتر را تغییر دهید تا میزان تغییر صدای خود را کنترل کنید. این ویژگی تغییر صدای مرد به زن دارای یک ضبط صدا داخلی به همراه گزینه آپلود صداهای از پیش ضبط شده است.

MagicCall

این اپلیکیشن بهترین برنامه برای تست چندین فیلتر صوتی است. این برنامه تغییر صدای آنلاین به شما امکان می‌دهد تا با دوستان خود شوخی کنید و صدای خود را به صورت زنده به صدای کودک، پیرمرد، دختر یا پسر و غیره تغییر دهید.

MagicCall در زمان واقعی به شما امکان می‌دهد بین چندین فیلتر صوتی جابجا شوید. تمام تماس‌های صوتی ویرایش‌شده شما در برگه «My Recording» ذخیره می‌شوند، جایی که می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و با استفاده از فیلترهای اضافی، دوباره ویرایش کنید. فیلترهای تغییر صدای این برنامه در مقایسه با سایر برنامه‌ها محدود است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

Live Voice Changer

برنامه Live Voice Changer بهترین برنامه در پشتیبانی از اکولایزر برای تغییر لحن صدا است. این برنامه تغییر صدا برای تماس‌ها، حاوی بیش از یازده افکت بوده که می‌توان از آنها برای تغییر جنسیت استفاده کرد تا صدای شما شبیه یک سلبریتی معروف یا هر شخصیت دیگری شود.

Live Voice Changer یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا است، زیرا همچنان به ضبط در پس زمینه ادامه می‌دهد و شما می‌توانید هر کار دیگری را انجام دهید.

Squeak Voice Changer

برنامه Squeak Voice Changer رابط کاربری ساده‌ای دارد و با سرعت بالایی صدای شما را به یکی از کاراکترهای موجود تبدیل می‌کند. این اپ میزبان‌ کاراکترهای زیادی است و از Bruce the bot گرفته تا Patrick the Monster را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیش از اینکه صدای خودتان را ضبط کنید، می‌توانید پیش‌نمایشی از این شخصیت‌ها را ببینید. با توجه به مدت زمان صدایی که ضبط کرده‌اید، برای تبدیل آن باید صبر کنید. این اپلیکیشن بهترین برنامه تغییر صدا اندرویدی است.

Voice Changer With Effects

این اپ حاوی افکت‌های زیادی است که می‌توانید روی صدای خودتان اعمال کنید. به‌جای شخصیت‌های خاص، می‌توانید با افکت‌هایی کار کنید که با آن‌ها آشنایی دارید. از این افکت‌ها می‌توان به هلیوم، زامبی و Deep Voice برای طرفداران بتمن اشاره کرد.

برنامه Voice Changer With Effects می‌تواند از صدای شما به عنوان یک فایل صوتی خروجی بگیرد یا اینکه بطور مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این اپلیکیشن بهترین برنامه تغییر صدا اندرویدی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

Narrator’s Voice

Narrator’s Voice در حقیقت یک اپ برای تبدیل متن به گفتار است تا بتوانید یک داستان یا نریشن را ضبط کنید. برای کار با این اپ بهتر است بجای اینکه صحبت کنید، آن را تایپ کرده یا اینکه یک فایل متنی حاوی اسکریپت را درون آن قرار دهید.

یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این برنامه، وجود مترجم داخلی است. علاوه بر این، با صداهای زیادی روبه‌رو هستیم. این اپ شخصیت‌های زیادی از باراک اوباما گرفته تا کورتانا را در اختیارتان قرار می‌دهد.

VoiceFX

VoiceFX یکی از جالب‌ترین اپ‌های موجود در این لیست است که در کنار ترفندهای صوتی رایج، از ابزار منحصر به فردی هم بهره می‌برد. یکی از این ابزارها، حالت بازخورد زنده است که در هنگام صحبت کردن صدای شما را تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از این قابلیت‌ها، امکان استریم زنده است. شما می‌توانید خروجی را طور زنده درون مرورگر وب یا مدیا پلیر استریم کنید.

Handy Tools Studio Voice Changer

شما در این برنامه به قابلیت‌های استاندارد مانند دسته‌ای از چندین صدا و توانایی ذخیره نتایج روی موبایل دسترسی دارید. در کنار این ویژگی‌ها، این اپ از افکت‌های خاصی برای خوانندگان بهره می‌برد، بنابراین Handy Tools Studio Voice Changer صدای عادی شما را می‌گیرد و با تغییراتی اساسی، خروجی شبیه صدای ضبط شده در استودیو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

AndroidRock Voice Changer

بهترین اپلیکیشن تغییر صدای مرد به زن این برنامه است. اپلیکیشن Voice Changer محصول استودیو AndroidRock یکی دیگر از عناوین اختصاصی برای تغییر صدا به شمار می‌رود. جلوه‌های صوتی مختلفی مثل زنبور، پیرمرد، مریخی و… درون اپ یافت می‌شوند.

امکان استفاده از جلوه‌های صوتی روی فایل‌هایی که در گذشته روی حافظه داخلی دستگاه ضبط شده‌اند نیز وجود دارد.

Voicemod Clips

اگر می‌خواهید در کنار تغییر صدا، امکان ضبط ویدیو را هم داشته باشید، Voicemod Clips گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین امکان ضبط و اعمال افکت به تنهایی روی فایل‌های صوتی نیز وجود دارد. با این حال، هدف اصلی اپلیکیشن، ارائه خروجی با قابلیت استفاده در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اسنپ‌ چت، اینستاگرام و تیک تاک بوده است.

Voice Changer

اپلیکیشن Voice Changer بهترین برنامه تغییر صدا اندرویدی است و عملکرد کاملا قابل قبولی از خود نشان داده است. حجم کم، عدم نیاز به پرداخت حق اشتراک و امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم خروجی از سایر ویژگی‌های مهم این برنامه به شمار می‌روند.

 IntCall

سازندگان اپلیکیشن Call Voice Changer وعده تغییر بی‌نقص و کامل صدای کاربر را می‌دهند و تا حدود زیادی در این امر موفق بوده‌اند. افراد می‌توانند در کنار فیلترهای مختلف، تنظیمات دستی گوناگون را نیز به کمک این برنامه روی صدای خود اعمال کنند. کاربران جدید امکان استفاده آزمایشی از اپلیکیشن Call Voice Changer را به مدت سه روز خواهند داشت.

Funcalls

اپلیکیشن Funcalls یکی دیگر از عناوین موجود در زمینه تغییر صدا است. اگرچه این برنامه امکانات بسیار پیشرفته‌ای را مانند سایر رقبای خود ارائه نمی‌کند؛ اما به ویژگی ضبط تماس‌های صوتی مجهز شده است.

رابط کاربری برنامه به نسبت ساده است و به صورت رایگان می‌توان از افکت‌های مختلف بهره گرفت. با این حال برخی دیگر از قابلیت‌ها به صورت پولی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

استاپ موشن چیست و نحوه ساخت Stop Motion چگونه است؟

Voice Changer – Voice Editor

بهترین برنامه تغییر صدا

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا محسوب می‌شود که تعداد زیادی از فیلترها را در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین قابلیت تقسیم فایل‌های صوتی و ویرایش آن‌ها نیز ارائه شده است.

Call Voice Changer Allogag

بهترین برنامه تغییر صدا

اپلیکیشن Call Voice Changer Allogag یک اپلیکیشن تغییر صدا آیفون است که به خوبی از پس وظیفه خود برآمده است. رابط کاربری ساده برنامه امکان استفاده از آن را بسیار آسان کرده است و می‌توان از امکانات آن در طی تماس‌های صوتی نیز بهره گرفت. در ابتدا مقداری اعتبار رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، اما با اتمام اعتبار باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.

Voice Changer Plus

بهترین برنامه تغییر صدا

به کمک اپلیکیشن Voice Changer Plus می‌توان فیلترهای مختلفی را روی فایل‌های صوتی اعمال کرد و آن‌ها را به اشتراک گذاشت. البته خبری از پشتیبانی در تماس‌های صوتی نیست؛ اما همچنان سایر قابلیت‌های برنامه به خوبی عمل می‌کنند.

طیف وسیعی از جلوه‌های صوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است و امکان کاهش یا افزایش سرعت پخش هم وجود دارد.

Celebrity Voice Changer

بهترین برنامه تغییر صدا

دیگر اپلیکیشن تغییر صدا آیفون Celebrity Voice Changer است که به شما امکان می‌دهد تا با مکالمه در میکروفون، صدای خود را به هر صدای مشهور فوراً تغییر دهید. این برنامه یک جلوه صوتی ارزان نیست و برای استفاده از تمام امکانات آن باید برنامه را خریداری کنید.

Voice Swap

بهترین برنامه تغییر صدا

برنامه Voice Swap از جلوه‌های دیوانه کننده در زمان واقعی استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد موقعیت‌های مختلفی ایجاد کنید و صدای خود را به صورت خنده دار بیان کنید. شما می‌توانید صدای خود را در زمان واقعی با صدای مبادله تغییر دهید و مانند شخص دیگری صحبت کنید.

مبادله صوتی حاوی بیش از ده جلوه صوتی منحصر به فرد است که هم اکنون می‌توانید فیلم‌های سلفی خنده‌دار را به صورت رایگان ضبط کنید.

در این مطلب به بررسی و معرفی اپلیکیشن تغییر صدا آیفون و اندروید پرداختیم. برنامه‌هایی جالب و جذاب که می‌توانید برای انجام کارهای مختلف از آنها استفاده کنید. بهترین اپلیکیشن تغییر صدای مرد به زن که در این مطلب معرفی شد می‌تواند برای کارهای طنز بسیار مفید باشد.

سوالات متداول

برنامه تغییر صدای اندروید چی نصب کنیم؟

از بین بهترین برنامه تغییر صدای اندروید در این مطلب می‌توان به Squeak Voice Changer، Narrator’s Voice، Voice Changer With Effects و … اشاره کرد.

اپلیکیشن تغییر صدای آیفون چی نصب کنیم؟

از بین بهترین برنامه تغییر صدای آیفون در این مطلب می‌توان به Celebrity Voice Changer، Call Voice Changer Allogag، Super Voice Editor و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد بهترین برنامه تغییر صدا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر