;
coinex

قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

مطابق انتظار، فهرست قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu اعلام شده و چند گوشی جدید در رده‌های قیمتی مختلف دیده می‌شود.

توسعه‌دهندگان بنچمارک انتوتو بنابر رسم همیشگی خود، فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار در ماه گذشته را در رده‌های قیمتی مختلف منتشر کرده‌اند و چند گوشی جدید در این فهرست رویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

انتوتو پیش‌بینی می‌کند که در آینده نزدیک رقابت شدیدی میان پرچمداران شکل بگیرد و گرچه عموم گوشی‌های پرچمدار ماه آگوست با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شدند، احتمالا در ماه‌های آتی با معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 این جدول از بنیان به روز خواهد شد.

البته که با وجود این فهرست بهترین گوشی‌های پرچمدار ماه آگوست تغییراتی نسبت به ماه قبل دارد. حالا تمام 10 گوشی برتر مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هستند و دیگر خبری از دایمنسیتی 9000 نیست.

قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

در رده‌های بالای جدول، ایسوس راگ فون 6 بعد از رد مجیک 7S در رده دوم جا دارد، آن هم در شرایطی که رد مجیک 7S پرو بالاتر از آیکو 10 پرو در رده سوم قرار گرفته است. نماینده آیکو نیز چهارم است.

لنوو لجین Y70، آیکو 10، موتو ایکس 30 پرو، شیائومی 12S پرو و شیائومی میکس فولد 2 نیز فهرست 10 گوشی برتر ماه را کامل می‌کنند.

در دسته محصولات میان‌رده اما بنچمارک انتوتو حاکی از برتری مشخص مدیاتک و به طور خاص گوشی‌هایی با پردازنده سری 8 مدیاتک است. 3 رده اول برترین گوشی‌های میان‌رده یا به اصطلاح قاتل پرچمدار تغییراتی داشته است.

قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

حالا ریلمی جی تی نئو 3 در جایگاه برتر قرار گرفته و ویوو S15 پرو در جایگاه دوم است. رده سوم نیز برای زیربرند شیائومی با ردمی نوت 11 تی پرو پلاس است. در ادامه این بخش نام‌هایی چون وان‌پلاس Ace Racing Edition، وان پلاس Ace، اوپو رینو 8 پرو پلاس، ردمی K50، ردمی نوت 11 تی پرو، اوپو K10 5G و ویوو S15 به چشم می‌خورد که عموما با پردازنده‌های سری 8 مدیاتک عرضه شده‌اند.

در رده‌بندی گوشی‌های ارزان قیمت اما برتری با آیکو Z5 است که اوپو رینو 8 پرو و شیائومی CIVI 1S آن را در رده‌های دوم و سوم تعقیب می‌کنند. انر 70 در جایگاه چهارم است،‌ و آنر 60، آنر 50 پرو، شیائومی 11، آنر 11 Youth Edition و آنر 50 ترکیب 10 گوشی برتر این بخش را کامل می‌کنند که همگی از پردازنده‌های سری 7 اسنپدراگون برخوردارند.

قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

اطلاعات این گزارش بین 1 تا 31 آگوست 2022 جمع‌آوری شده است. بنچمارک AnTuTu به جای تمرکز بر بهترین امتیازها، میانگینی از همه تست‌ها (حداقل 1000 تست) را برای هر گوشی در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قدرتمندترین گوشی های آگوست 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر