;
coinex

کنسرت لیدی گاگا در فورتنایت ؛ از شایعه تا واقعیت

حضور لیدی گاگا در رویداد پیش روی Rainbow Royale توسط اپیک گیمز تائید شده بود. علاوه بر آن، به نظر می‌رسد کنسرت لیدی گاگا در فورتنایت نیز برگزار خواهد شد.

هرچند برخی از آهنگ‌های لیدی گاگا به همراه دیگر خوانندگان همچون جنل مونی و کیم پتراس در رادیوی بازی پخش می‌شود، اما به نظر می‌رسد قرار است این خواننده نقش پررنگ‌تری نیز در بازی بتل رویال فورتنایت ایفا کند.

تاکنون ستارگان زیادی در این بازی کنسرت مجازی برگزار کرده‌اند و حال با توجه به شواهد، امکان اینکه شاهد یک کنسرت مجازی از لیدی گاگا در استیج فورتنایت باشیم، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: برگزاری کنسرت امینم در فورتنایت واقعیت دارد؟

کنسرت لیدی گاگا در فورتنایت

حساب توییتر FNLeaksAndInfo یک ایموت جدید به نام «Jug Band» کشف کرده که به آهنگ پوکر فیس (Poker Face) لیدی گاگا اشاره دارد. در این کلیپ، وقتی چهار بازیکن به طور همزمان ایموت Jug Band را اجرا می‌کنند، این آهنگ پلی می‌شود.

کنسرت لیدی گاگا در فورتنایت

هرچند منابع رسمی این موضوع را تائید نکرده‌اند، اما با توجه به این کلیپ صوتی، می‌توان پیش بینی کرد که کنسرت مجازی لیدی گاگا با حضور لیتل مانسترها برگزار خواهد شد.

از جمله هنرمندانی که قبلا کنسرت مجازی در این بازی برگزار کرده‌اند، می‌توان به ترویس اسکات، دومینیک فایک، آریانا گرانده و مارشملو اشاره کرد. همچنین شایعاتی شنیده می‌شود که در آینده، بیلی آیلیش نیز قرار است به جمع این ستارگان اضافه شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی کنسرت لیدی گاگا در فورتنایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر