;
coinex

هک حساب توییتری شرکت PwC ؛ کلاهبرداری از ریپل ادامه دارد

کلاهبرداران حوزه کریپتوکارنسی همچنان به سرقت دارایی کاربران ادامه می‌دهند. هک حساب توییتری شرکت PwC منجر به از دست رفتن دارایی بسیاری از کاربران شد.

یکی دیگر از حساب‌های تأییدشده توییتر هک شد. کلاهبرداران پس از هک حساب توییتری شرکت PwC اقدام به کلاهبرداری مرتبط با ریپل (XRP) نمودند.

بیشتر بخوانید: ناکامی هکرهای پروتکل Bridge : عملیات اکسپلویت ناموفق بود!

هک حساب توییتری شرکت PwC

حساب رسمی توییتر شرکت PricewaterhouseCoopers ونزوئلا به منظور تبلیغ کلاهبرداری مرتبط با رمزارز ریپل (XRP) هک شد. کلاهبرداران پس از هک حساب توییتری شرکت PwC اقدام به انتشار تبلیغ یک رویداد بزرگ با حضور مدیرعامل Ripple، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) نمودند.

در این پیام مخرب توییتری، لینک جعلی از رویداد زنده ریپل قرار داده شده بود. کلاهبرداران کاربران را ترغیب نمودند که برای شرکت در رویداد ریپل هزینه پرداخت کنند. برخی دیگر از حساب‌های تأیید شده توییتر با تعداد دنبال کنندگان قابل توجه نیز در معرض خطر قرار گرفتند.

خبر کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزارز ریپل (XRP) سالهاست که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. در آپریل 2020، شرکت ریپل از یوتیوب (Youtube)، به دلیل عدم موفقیت در جلوگیری و از بین بردن چنین کلاهبرداری‌هایی شکایت نمود. این شرکت ادعا کرد که شکست یوتیوب در سرکوب ویدیوهای تقلبی XRP به شهرت این شرکت لطمه زده است.

هک حساب توییتری شرکت PwC ؛ کلاهبرداری از ریپل ادامه دارد

در سپتامبر سال گذشته، یوتیوب و ریپل توافق کردند که برای سرکوب کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال با یکدیگر همکاری کنند. در ماه می گذشته، کلاهبرداران XRP موفق به هک حساب رسمی قدیمی‌ترین سازمان مجزی قانون اسپانیا شدند.

کلاهبرداران برای افزایش اعتبار فعالیت خود معمولاً حساب‌های تأیید شده توییتر را مورد هدف قرار می‌دهند. روز شنبه کانال رسمی یوتیوب دولت کره جنوبی هک شد و نام آن به SpaceX Invest تغییر یافت. در این طرح کلاهبرداری، هکرها با استفاده از ویدیوهای ایلان ماسک اقدام به تبلیغ پروژه خود نمودند.

در ماه مارس، بسیاری از حساب‌های تأیید شده توییتر اقدام به تبلیغ یک ایردراپ جعلی به نام Ape Coin نمودند. در این کلاهبرداری، بیش از یک میلیون دلار از سرمایه کاربران به سرقت رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هک حساب توییتری شرکت PwC چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر