;
coinex

دعوای کلاه قرمزی و بچه مهمونی در خانه جدید آقای طهماسب [+فیلم]

دعوا و کل کل کلاه قرمزی و بچه مهمونی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی از کل کل و دعوای دو کارکتر محبوب از دو مجموعه ساخته ایرج طهماسب بسیار دیدنی است. کاربران بسیاری این ویدیو را پسندیده‌اند. مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز 1401 از رسانه اینترنتی پخش می شود.

دعوا و کل کل کلاه قرمزی و بچه مهمونی را ببینید!

این ویدیو از ساخته‌های هواداران این دو کارکتر محبوب است. دو شخصیت عروسکی جذاب که اولی در خاطر بسیاری از افراد است و دومی در حال خاطره سازی. در مهمونی، شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. حضور دارند. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

فیلم منتشر شده از مکالمه جالب بچه مهمونی با کلاه قرمزی و دعوای این دو شخصیت عروسکی بر سر ساندویچ ماکارونی به یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای شبکه‌های مجازی تبدیل شد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

در مجموعه مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. ایرج طهماسب در برنامه‌ی جدیدش با همان حس و حال همیشگی حضور دارد. او به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی است و هم شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه شده و هم افراد جدیدی با او در این مجموعه هستند.

در مهمونی، شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. حضور دارند. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    نه
    چون کلاه قرمزی رو صدا و سینا به اسم خودش ثبت کرده

    پاسخ

    دیگه چی میخوای به بابا کرم هم بگین بیاد برقصه

    پاسخ

    خیلی واقعی و کمی تلخ اختلاف نسلها تو وجود «کلاه قرمزی» و «بچه» رو نشون میده…یکی از اول دوستیش تا سالها بعد میگه : آقای مجری….اون یکی می گه طهماسب!!! یکی محجوبه و مودب با شیطنتها و اشتباهات کودکانه…این یکی هفت خط بدهنه با عادت مفتخوری و پولخوری….یالله پول بده.۴۵۰ هزار تومن!!! بعضی مهمونام تسلیم میشن بهش میدن…
    از پس بددهنی و پولکی بودن بامزهٔ «بچه» هم هیچکی برنمیاد ….کلاه قرمزی دهه شصتی و بچهٔ ده نودی…..

    پاسخ

    سلام و خدا قوت به گروه تلاشگران جناب آقای ایرج طهماسب دوست داشتنی ؛ ضمن عرض تشکر و قدردانی بابت زحماتی که متقبل شدین، خواستم بگم که برنامتون مثل همیشه بی نظیر و فوق العاده عالیه!!😍😍😍😍👌👌👌👌👏👏👏👏💕💓♥💗
    لطفا از شخصیت کلاه قرمزی و دوستان قدیمیش هم کماکان استفاده بفرمایین و گروه عروسکا مخلوطی از عروسکای قدیمی و جدید باشه چون دلمون واسه ی اون کاراکترا هم تنگ میشه! سپاس بی نهایت از زحمات جناب مجری و تمامی همکارانشون! 🙏🙏🙏🌹🌺

    پاسخ

    قسمت چنده ؟؟؟

    پاسخ

    این چ قسمتی است؟

    پاسخ

    امیدوارم طهماسب حداقل بره عروسک اینو بخره بیاره تو برنامه

    پاسخ

    یعنی میشه این دوتا با هم تو برنامه باشن؟؟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    پاسخ