;
coinex

تایید واکسن استنشاقی کرونا ؛ روشی نوین و ارزان برای مقابله با پاندمی!

یکی از شرکت‌های داروسازی چینی به نام CanSino Biologics با بیانه‌ای اعلام کرده است که توانسته‌ تایید واکسن استنشاقی کرونا را توسط تنظیم‌کننده دارویی چین که با نام اداره ملی محصولات پزشکی هم شناخته می‌شود دریافت کنند.

این تأییدیه‌های موردنیاز برای استفاده اضطراری از این واکسن به‌عنوان یک تقویت‌کننده داده شده است. طبق گزارش‌هایی که از رویترز به دست رسیده این شرکت در بیانه دیگری جزئیات جدیدی از این درمان جدید را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: ذات الریه ناشناس با علائم مشابه کرونا در آرژانتین شناسایی شد

تایید واکسن استنشاقی کرونا

اگر که واکسن استنشاقی کرونا با همین روال توسط سازمان‌های دولتی مربوطه خریداری شده و مورداستفاده قرار بگیرد، واکسن استنشاقی کرونا تأثیر بسیاری مثبتی روی عملکرد شرکت‌ها می‌گذارد.

با وجود چنین مسائلی، شرکت CanSino Biologics اعلام کرده که با دیگر واکسن‌ها رقابت شدیدی در چین دارد که در حال حاضر بسیاری از آنها تأییدیه‌های دولتی را گرفته‌اند یا در مراحل انجام آزمایش‌های بالینی هستند. برای مثال هم اکنون واکسن کووید 19 یک شرکت به نام Livzon Pharmaceutical Group Inc توانسته تأییدیه استفاده اضطراری چین را به‌عنوان یک تقویت‌کننده دریافت کند.

البته این موضوع را هم باید بدانید که هنوز اعلام نشده که با وجود تایید واکسن استنشاقی کرونا، این دارو قرار است در چه زمانی وارد بازار شود، زیرا همان‌طور که در بیانیه اعلام شد این دارو همچنان نیاز به مجوزهای اداری دیگری دارد که دریافت نکرده است. علاوه بر آن فروش این واکسن به وضعیت کرونا در داخل و خارج از کشور چین و عوامل دیگری مثل نرخ واکسیناسیون چین بستگی دارد.

شیوع دوباره کووید 19 در کشور چین

این گزارشات و بیانیه‌ها در زمانی منتشر شده که کشور چین برای بار دیگر با هجوم ویروس کرونا مواجه شده است. یک مرکز فناوری جنوبی به نام شنژن هم اکنون در بسیاری از نقاط شهر دستور قرنطینه آخر هفته را صادر کرده است و کلان‌شهرهایی که در جنوب غربی چین مثل چنگدو مستقر هستند، برای تمامی شهروندان که جمعیتشان به 21 میلیون نفر می‌رسد دستور قرنطینه صادر کرده است.

در تاریخ 3 سپتامبر، کشور چین 1848 مورد جدیدی از ویروس کرونا را گزارش کرده است که از علائم و مشخصات آن می‌توان به عفونت‌های علامت‌دار و بدون علامت اشاره کرد.

همچنین دانشمندان آکادمی علوم چین اعلامیه دیگری مبنی بر ساخت نانوموادی خبر داده است که در بدن انسان‌ها می‌تواند پروتئین اسپایک ویروس کرونا را هدف قرار دهد و از پیشرفت تمام گونه‌های ویروس در بدن فرد جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تایید واکسن استنشاقی کرونا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر