;
coinex

پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو ؛ دریافت کوپن 1000 دلاری بازگشت سرمایه!

سرویس بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو جایزه می‌دهد. دریافت پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو از طریق شرکت در بازی Token Pop میسر است.

بایننس پی به کاربران اجازه می‌دهد که ارزهای رمزنگاری‌شده خود را خرج نموده و از طریق درگاه‌های پشتیبانی‌شده اقدام به خرید رمزارز مورد علاقه خود نمایند.

بیشتر بخوانید: آینده بایننس کوین (BNB) در سال 2022

پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو

هولدرهای شیبا اینو و همچنین هولدرهای سایر رمزارزهای پشتیبانی‌شده توسط Binance Pay از این پس می‌توانند در بازه زمانی محدودی از پاداش‌ بایننس پی بهره‌مند شوند. کاربران Shiba Inu از تاریخ 5 تا 8 سپتامبر 2022 می‌توانند در بازی Token Pop بایننس پی شرکت کرده و جوایز این بازی را به دست بیاورند.

بایننس پی نسخه جدید بازی Token Pop را به گونه‌ای طراحی کرده است که در آن شرکت کنندگان واجد شرایط بتوانند تا سقف 1000 دلار کوپن بازگشت سرمایه، کوپن ارتقا VIP و یا صندوق آزمایشی پس انداز را دریافت کنند.

پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو ؛ دریافت کوپن 1000 دلاری بازگشت سرمایه!

Binance Pay به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق درگاه‌های مشخص ارزهای دیجیتال خود را خرج نمایند. طبق گزارش U.Today، بایننس در گذشته Shiba Inu را به عنوان وسیله پرداختی Binance Card معرفی کرده بود. کاربران با استفاده از بایننس کارت قادر به خرید و فروش و همچنین پرداخت قبوض خود هستند. اکثر درگاه‌های آنلاین و فیزیکی مسترکارت در سراسر دنیا از بایننس پی پشتیبانی می‌کنند.

Shopping.io از ماه جولای به مشتریان اجازه می‌دهد که با استفاده از بیش از 200 ارز دیجیتال اقدام به خرید از فروشگاه‌های آمازون، ای بی (eBay)، وال مارت و سایر خرده‌فروش‌های بزرگ دنیا نمایند. Shopping.io در اعلامیه جدید خود کمپین تبلیغاتی طرح پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو را معرفی کرد.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا اینو در حال حرکت هستند. میزان تراکنش‌های بزرگ بازار رمزارزها طی روز گذشته 183 درصد افزایش یافته است. اکثر تراکنش نهنگ‌ها مبالغ بالای 100 هزار دلار را شامل می‌شود. جهش‌های بزرگ قیمتی اغلب با افزایش فعالیت نهنگ‌هایی همراه است که در حال خرید یا فروش دارایی‌های دیجیتال هستند.

صرافی Bluebit که اخیراً رمزارز BONE را فهرست کرده است، از فهرست شدن توکن LEASH خبر داد. این صرافی به یکی از معدود صرافی‌هایی تبدیل می‌شود که کل زیرمجموعه‌های شیبا اینو را فهرست می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پاداش بایننس پی به هولدرهای شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر