;
coinex

فروش اقساطی جک J7 کرمان موتور شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت

همزمان با آغاز مرحله سوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرایط فروش اقساطی جک J7 کرمان موتور شهریور 1401 نیز اعلام شده است.

شرکت کرمان موتور برای مرحله سوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تصمیم دارد جک جی 70 کی ام سی را در قالب طرح قسطی برای شهریور عرضه کند.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه ایران خودرو شهریور 1401 ؛ طرح‌ها و شرایط

فروش اقساطی جک J7 کرمان موتور شهریور 1401

کرمان موتور، به عنوان عرضه کننده محصولات برند جک درایران تصمیم دارد سدان پرطرفدار KMC J7 را در قالب طرح قسطی و به طور محدود روانه بازار کند. متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه 16 شهریور در این طرح شرکت کنند. این طرح با ظرفیت محدود اجرا می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش قسطی کی ام سی جی 7 را مشاهده می‌کنید:

فروش اقساطی جک J7 کرمان موتور شهریور 1401 ؛ شرایط و قیمت

کرمان موتور در این طرح، KMC جی 7 را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 256 میلیون تومان روانه بازار می‌کند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو رنگ سفید و مشکی و با اقساط 18 ماهه (پرداخت مرحله اول 600 میلیونی) و مدت اقساط 30 ماهه (پرداخت اولیه 650 میلیونی) خریداری کنند. موعد تحویل خودروها 45 روزه است.

لازم به ذکر است که متقاضیان در صورت خرید نقدی یک مرحله‌ای از تخفیف ۶۵ میلیون تومانی برخوردار خواهند شد و می‌توانند این خودرو را با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فروش اقساطی جک J7 کرمان موتور شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خاک بر سر ما که باید اینقدر همه چیز توی این مملکت دست یک عده دزد و پست فطرت باشه که واسه یه خودرو مردم هزارتا بدبختی بکشند

    پاسخ

    در سایه بی کفایتی وزیر صنعت.خودرو چینی دوازده هزار دلاری به قیمت چهل هزار دلار به مردم عرضه میشود.ومجلس بی خواصیت هنوز در سکوت مطلقه

    پاسخ