;
coinex

تاریخ رونمایی از سری آنر ایکس 40 مشخص شد [+پوستر رسمی رویداد]

شرکت آنر امروز، با انتشار پوستری اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری آنر ایکس 40 به طور رسمی در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) در چین عرضه خواهد شد. در ادامه قصد داریم به جزئیات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند بپردازیم.

شرکت چینی آنر تصمیم دارد دستگاه‌های جدید و پیشرفته‌ای را به بازار داخلی کشور عرضه کند تا بتواند موقعیت فعلی خود را در بازار گوشی‌های هوشمند ارتقا دهد. در همین راستا این برند اکنون آماده عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری X است.

بیشتر بخوانید: بررسی آنر ایکس 8 (Honor X8 5G) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی‌های هوشمند سری آنر ایکس 40

این شرکت اخیرا تیزری را با شعار جالب توجه: “معیار سطح جهش جدید” منتشر کرده است. می‌توان گفت درواقع این شعار، نشان‌دهنده مشخصات قدرتمند و توسعه یافته دستگاه‌های آینده است که قرار است به منظور بالا رفتن سطح این برند به زودی به بازار داخلی چین عرضه شوند. گفتنی است که آنر تاکنون هیچ یک از مشخصات این گوشی‌ها را فاش نکرده و تنها اطلاعات محدودی در دسترس است.

جیانگ هیرونگ مدیر ارشد اجرایی آنر اعلام کرده است که در حال حاضر گوشی‌های هوشمند سری آنر ایکس بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

تاریخ رونمایی از سری آنر ایکس 40 مشخص شد

بر اساس گزارش‌هایی که از قیل منتشر شده است، گوشی‌های سری Honor X40 با پنل OLED عرضه می‌شوند که احتمالاً این پنل‌ها توسط BOE ساخته شده است. طبق گزارش‌های دیگر، این مجموعه دارای یک گوشی با نام Honor X40 Max است که انتظار می‌رود با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی عرضه شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند آینده در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی تیزرهایی از گوشی‌های سری X40 منتشر کند که اطلاعات کامل‌تری از این گوشی‌ها را فاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی‌های سری آنر ایکس 40 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر