;
coinex

رونمایی از سری شیائومی 12T در سپتامبر؛ رنگ‌بندی و نسخه‌های حافظه فاش شد

انتظار می رود شیائومی در ماه سپتامبر (شهریور ماه) از پرچمداران آینده خود یعنی سری شیائومی 12T که شامل گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو می‌شود، رونمایی کند.

این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد دستگاه‌های آینده خود فاش نکرده است، با این حال، به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که مشخصات، گزینه های رنگی و همچنین تنظیمات ذخیره سازی سری شیائومی 12T را فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

ویژگی‌ها و مشخصات سری شیائومی 12T

PriceBaba، با همکاری Paras Guglani، خبر داده است که سری Xiaomi 12T در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه خواهد شد. این گزارش ادعا می‌کند که Xiaomi 12T در دو نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

همچنین شیائومی 12T Pro نیز در نسخه‌های 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که دستگاه‌ها دارای رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی شفاف است.

رونمایی از سری شیائومی 12T در سپتامبر؛ رنگ‌بندی و نسخه‌های حافظه فاش شد

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که شیائومی 12T پرو در واقع نسخه مشابه به گوشی ردمی K50 Ultra بوده که در برخی از ویژگی‌های خود ارتقا داشته است.

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی شیائومی 12T Pro دارای سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ است. همچنین از یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز بهره می‌برد. گفتنی است که نسخه استاندارد سری شیائومی 12T نیز دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و در نهایت یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گفته می‌شود که هر دو گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌کنند. با این حال، این دو مدل، از شارژهای متفاوت پشتیبانی می‌کنند. نسخه پرو دارای شارژ سریع 120 واتی است؛ در حالی که نسخه استاندارد با شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود.

همچنین این دو گوشی از لحاظ قدرت پردازنده نیز عملکرد متفاوتی دارند. گفتنیست که شیائومی 12T پرو، از جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است بهره می‌برد و نسخه استاندارد این گوشی نیز با چیپست Dimensity 8100 Ultra مدیاتک به بازار عرضه می‌شود. در آخر باید بگوییم که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1220 در 2712 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سری شیائومی 12T چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر