;
coinex

بنیان‌گذار کاردانو:‌ اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده و بی‌هدف است!

جنجال میان طرفداران ETC و چارلز هاسکینسون به بیشترین حد ممکن رسیده است. به عقیده بنیان‌گذار کاردانو، اتریوم کلاسیک شبکه‌ای بی‌هدف و مرده به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد که اختلاف میان بنیان‌گذار کاردانو و انجمن اتریوم کلاسیک بیشتر از گذشته شده باشد. یکی از حامیان ETC، چارلز هاسکینسون را به تلاش برای کاهش نقدینگی شبکه به وسیله مالیات 20 درصدی پیشنهادی برای ماینرها متهم کرد. بنیان‌گذار کاردانو پس از این اتفاق کل پروژه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

بیشتر بخوانید:‌ اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

نظر بنیان‌گذار کاردانو درباره اتریوم کلاسیک

هاسکینسون در توییت اخیر خود پروژه اتریوم کلاسیک را یک پروژه مرده معرفی کرد. به عقیده هاسکینسون ETC هیچ هدفی نداشته و همچنین وجود آن هیچ استدلال خاصی ندارد. هاسکینسون در ادامه افزود:

من عاشق این هستم که بدانم چگونه یک صندوق توسعه پایدار به صندوق مالیاتی ماینرها تبدیل می‌شود. ETC هنوز من را ناامید می‌کند. اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده است. به دور از کینه، هیچ هدف یا استدلال قانع کننده‌ای برای وجود ETH وجود ندارد.

بنیان‌گذار کاردانو:‌ اتریوم کلاسیک یک پروژه مرده و بی‌هدف است!

شایان ذکر است که مدیر کاردانو در سال 2014 اتریوم را به دلیل اختلاف نظر در مورد مسیر آینده پروژه ترک نمود. وی از زمان هاردفورک سال 2016 حامی جدی ETC بود. سال گذشته، هاسکینسون به هیئت مدیره تعاونی اتریوم کلاسیک پیوست.

درگیری‌های هاسکینسون و انجمن ETC

آخرین اتهامات پس از آن مطرح شد که مدیرعامل Input Output Global یا همان IOG پروتکل غیرمتمرکز خزانه‌داری را برای این رمزارز پیشنهاد داد. ETH در هفته جاری به رکورد بالای 48.82 ترا هش در ثانیه (TH/s) رسید. هش ریت این شبکه نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده است.  ETC نیز موفق شد رالی 20 درصدی را آغاز و از مرز 40 دلار گذر کند.

شبکه اتریوم کلاسیک بارها مورد حمله 51 درصدی قرار گرفته است. هاسکینسون در آن زمان تمایل خود برای کمک به این شبکه را اعلام کرده بود،‌ اما افراد زیادی در جامعه ETC از پیشنهاد کمک مالی وی راضی نبودند. هاسکینسون از بی‌مهری انجمن کلاسیک اتریوم ابراز تأسف کرد. به عقیده هاسکینسون افراد حاضر در ETC با او رفتار ناعادلانه‌ای داشته‌اند.

بنیان‌‌گذار کاردانو همچنان صفحه رسمی توییتر اتریوم کلاسیک را در دست دارد و قصد ندارد به زودی آن را بازگرداند. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران اتریوم کلاسیک شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات بنیان‌گذار کاردانو چیست؟ آیا ETC یک پروژه بی‌ارزش است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر