;
coinex

ساخت بازی NFT بسکتبال توسط سوریر و NBA!

انجمن ملی بسکتبال آمریکا (NBA) به همراه شرکت Sorare اقدام به ساخت بازی NFT بسکتبال کرده است. کاربران در این بازی قادر به خریداری مجموعه‌های NFT خواهند بود.

شرکت سوریر (Sorare)، توسعه دهنده بازی‌های Web3، با همکاری انجمن ملی بسکتبال آمریکا (NBA) یک بازی NFT بسکتبال رایگان راه‌اندازی خواهد کرد. این بازی پاییز امسال و همزمان با فصل 2022-2023 مسابقات NBA منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

انتشار بازی NFT بسکتبال NBA

شرکت سوریر (Sorare)، توسعه‌دهنده بازی‌های فانتزی ورزشی فضای وب 3، با کمک NBA و NBPA اقدام به تولید بازی NFT بسکتبال خواهد نمود. این بازی رایگان خواهد بود. در بازی بسکتبال NFT شرکت سوریر مجموعه‌های دیجیتالی NFT قابل خرید و فروش هستند. آدام سیلور (Adam Silver)، کمیسر NBA در بیانیه‌ای اعلام کرد:

همکاری ما با Sorare به طرفداران NBA اجازه خواهد داد که راهی کاملاً جدید برای تعامل با تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه خود پیدا کنند. به لطف پلتفرم Sorare، فرصت‌های قابل توجهی برای گسترش جوامع طرفداری و رشد بسکتبال NBA در سراسر جهان به وجود خواهد آمد.

ساخت بازی NFT بسکتبال توسط سوریر و NBA!

Sorare یک پلتفرم NFT مبتنی بر اتریوم است که در حال حاضر مجموعه‌های دیجیتالی بازی فوتبال فانتزی را تولید می‌کند. سرمایه سوریر در حال حاضر حدود 4.3 میلیارد دلار است. این شرکت در سال گذشته حدود 680 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

شرکت سوریر برای گسترش فعالیت‌های خود با سرنا ویلیامز (Serena Williams)، تنیسور مطرح آمریکایی نیز قرارداد امضا کرد. NBA در گذشته نیز فعالیت‌هایی در حوزه NFTها انجام داده بود. در مارس 2021، NBA با همکاری NBAPA و NBA Top Shot اقدام به انتشار لحظات خاص فصل 2020-2021 بازی‌های NBA در قالب اثر NFT نمود.

مجموعه NBA Top Shot تا مدت‌ها پادشاه بازار توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌رفت. این مجموعه تا ماه‌ها پس از راه‌اندازی اولیه در دسامبر 2020، اکثر تراکنش‌های هفتگی مارکت پلیس NFT را به خود اختصاص داده بود. طبق داده‌های TheBlock، میزان فروش NBA Top Shot پس از اواسط سال 2021 کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت بازی NFT بسکتبال توسط سوریر و NBA چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر