;
coinex

مشخصات ریلمی جی تی Neo 3T لو رفت؛ تاریخ رونمایی و قیمت

پوستر تبلیغاتی Flipkart که به تازگی منتشر شده است، تایید می‌کند که ریلمی جی تی Neo 3T در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) در کشور هند عرضه خواهد شد

Realme مدتی است که تصمیم رونمایی از ریلمی جی تی نئو 3T را در هند تایید کرده است. گفتنی است که جی تی 3 عادی با صفحه نمایش AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتز و چیپست اسنپدراگون 870 چند ماه پیش در بازارهای بین‌المللی عرضه شده است.

حال طبق پوستر تبلیغاتی Flipkart که برای اولین بار توسط کارشناس اطلاعات Mukul Sharma رونمایی شده است، باید بگوییم که این شرکت قصد دارد گوشی Realme GT Neo 3T را در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) در بازار داخلی هند عرضه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

مشخصات گوشی ریلمی جی تی Neo 3T

مشخصات این گوشی به طور کامل فاش شده است، اما هنوز اطلاعاتی از قیمت این دستگاه در هند در دسترس نیست. باید بگوییم که ریلمی GT Neo 3T با قیمت 5,499,000 روپیه (معادل 380 دلار) در اندونزی عرضه شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی با قیمت کم‌تر از 30,000 روپیه در هند قیمت‌گذاری شود. البته از آنجایی که عرضه این گوشی با Big Billion Days همزمان است، پس می‌توان انتظار تخفیف‌های زیادی را داشت.

مشخصات ریلمی جی تی Neo 3T لو رفت؛ تاریخ رونمایی و قیمت

Realme GT Neo 3T از صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED E4 با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 870 به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است.

همچنین به 5 گیگابایت رم توسعه یافته نیز مجهز است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌شود که این باتری، از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ریلمی جی تی Neo 3T لو رفت؛ تاریخ رونمایی و قیمت

این گوشی دارای دوربین سه‌گانه بوده که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک فلاش LED دوگانه است. همچنین از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی، بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مشخصات گوشی ریلمی جی تی Neo 3T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر