;
coinex

موتورولا Edge 30 Ultra رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به‌تازگی از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Ultra رونمایی شده است. این اسمارت‌فون در واقع نسخه بین‌المللی از Moto X30 Pro محسوب می‌شود.

ماه گذشته شاهد عرضه اسمارت‌فون موتو X30 پرو در بازار چین بودیم. اکنون یک مدل جدید از این محصول به نام Edge 30 Ultra در بازارهای اروپا به فروش می‌رسد که شاید در حال حاضر بهترین گوشی کمپانی موتورولا باشد.

این اسمارت‌فون از لنز ۱/۱.۲۲ اینچی ISOCELL HP1 سامسونگ با وضوح 200 مگاپیکسل برخوردار است که در نهایت، تصویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ترکیبی ۲.۵۶ میکرومتر را به ثبت می‌رساند. همچنین، این سنسور قادر به ثبت تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های مستقل ۱.۲۸ میکرومتری یا تصاویر با کیفیت ۲۰۰ مگاپیکسل با اندازه پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری خواهد بود. لازم به ذکر است که دوربین این محصول دارای لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.95 است.

بیشتر بخوانید:‌ موتو ریزر 2022 (Moto Razr 2022) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات موتورولا Edge 30 Ultra

سیستم تصویر برداری موتورولا Edge 30 اولترا علاوه بر دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، شامل لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX663 است. دوربین سلفی OmniVision OV60 با وضوح ۶۰ مگاپیکسل نیز سیستم تصویربرداری این دستگاه را کامل می‌کند.

دوربین Motorola Edge 30 Ultra

ابعاد نمایشگر محصول جدید موتورولا ۶.۶ اینچ با حداکثر میزان روشنایی ۱۲۵۰ نیت است که قادر به پخش تصاویر با کیفیت FULL HD پلاس و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

موتورولا Edge 30 Ultra رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در سخت‌افزار موتورولا Edge 30 Ultra شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 5G هستیم که با حداکثر فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم از نوع LDPPR5 همراه می‌شود.

موتورولا Edge 30 Ultra رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

انرژی موردنیاز این دستگاه از یک باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم ۵۰ وات ساعتی تامین می‌شود. کاربران با استفاده از کابل شارژ، می‌توانند از شارژ فوق سریع ۱۲۵ واتی برخوردار شوند که طی ۷ دقیقه، می‌تواند باتری را کاملا شارژ کند.

موتورولا Edge 30 Ultra رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا Edge 30 Ultra در بازار اروپا با دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. در آخر باید به این موضوع اشاره کرد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این اسمارت‌فون به عنوان نسخه پایه، معادل ۹۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات موتورولا Edge 30 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر