;
coinex

اسپین آف جدید برکینگ بد در راه است؛ اثری به نام ظهور گاس فرنیگ!

با ابراز تمایل جانکارلو اسپوزیتو به ساخت سریالی مبتنی بر شخصیت گاس فرینگ، ساخت اسپین آف جدید برکینگ بد دور از ذهن نیست.

جانکارلو اسپوزیتو که در سریال Better Call Saul و Breaking Bad شخصیت گاس فرینگ را بازی می‌کند در گفتگو با Entertainment Weekly برای ساخت سریالی با محوریت شخصیت گاس فرینگ ابراز تمایل کرد. اسپوزیتو می‌گوید، دوست دارد شاهد روایت زندگی گاس، زمانی که در شیلی زندگی می‌کند، باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

آیا اسپین آف جدید برکینگ بد ساخته می‌شود؟

هر چند که تصمیم ساخت اسپین آف جدید برکینگ بد بر عهده، اسپوزیتو نیست و خالقین اثر یعنی وینس گیلیگان و پتر گولد، تصمیم گیرنده اصلی هستند، اما او امیدوار است، سریالی با محوریت این شخصیت تحت عنوان Rise of Gus (ظهور گاس) ساخته شود.

اسپوزیتو با اشاره به اینکه قبول دارد وینس و پتر باید برای مدتی از فضای برکینگ بد خارج شوند، گفت: «مخالف این نیستم که روزی دوباره در نقش گاس حضور داشته باشیم. فقط امیدوارم اگر قرار است این اتفاق بیفتد، زمانی قبل از ۹۰ سالگی‌ام باشد.»

علاوه بر ساخت اسپین آف جدید برکینگ بد بر پایه شخصیت گاس فرینگ، طرفداران شخصیت کیم وکسلر نیز خواستار، سریالی مبتنی بر این شخصیت هستند.

نکته اینکه هدف بعدی خالق سریال برکینگ بد یعنی وینس گیلیگان مشخص شده و وینس تصمیم دارد سریالی شبیه به سریال کلاسیک The Twilight Zone بسازد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره احتمال اسپین آف جدید برکینگ بد بر پایه شخصیت گاس فرینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اسپین اف دون الادیو رییس کارتل مکزیک هم فوق العاده میتونه جذاب باشه

    پاسخ

    فوق العاده میشه با حضور هکتور و بولسا و گاس

    پاسخ

    بازیگر دون هکتور مرده

    پاسخ