;
coinex

نماینده مجلس: کیفیت خودروهای وارداتی تفاوتی با محصولات داخلی ندارد!

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پیامی آرامش‌بخش برای همه دنبال‌کنندگان اخبار خودرو اعلام کرده کیفیت خودروهای وارداتی در حد محصولات داخلی است!

فرهاد طهماسبی گفته که کیفیت خودروهای چینی و هندی مدنظر برای واردات در حد محصولات ایران‌خودرو است. او با انتقاد از شرایط محدود‌کننده آیین‌نامه واردات خودرو گفته که گرچه طبیعتا مردم انتظار دارند خودروهای وارداتی خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب باشند، اما مصوبه فعلی واردات، کار واردات خودرو باکیفیت را دشوار می‌کند و با چنین قوانینی نباید انتظار یک واردات موفقیت‌آمیز را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: واردات خودرو در عوض صادرات ؛ مشتریان خودرو ایرانی چه کشورهایی هستند؟

کیفیت خودروهای وارداتی

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهارات خود گفته که در صورتی که خودروهای وارداتی از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده‌ای چون هیوندای و سیتروئن وارد شوند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند، اما اگر واردات از شرکت‌های چینی و هندی انجام شود، طبیعتا نمی‌توان انتظار سطح کیفی بالاتر از سطح ایران‌خودرو را داشت.

نماینده مجلس: کیفیت خودروهای وارداتی تفاوتی با محصولات داخلی ندارد!

طهماسبی با اعلام این که فشار خودروسازان در این حوزه بسیار زیاد است، گفت متاسفانه فشار و لابی‌ها دو خودروساز قدرتمند کشور سال‌ها بر صنعت خودرو و بازار خودرو وجود دارد و به سایر شرکت‌ها فرصت نمی‌دهند تا رقابت کنند. در واقع حتی ممکن است در واردات نیز همین خودروسازان داخلی به روش‌های مختلف در قالب واردکننده فعالیت کنند و سرانجام همه چیز مجددا به نفع آنها تمام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کیفیت خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار خودرو را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر