;
coinex

گوشی گیمینگ اکسپریا به زودی عرضه می‌شود [+ویدیو]

کمپانی ژاپنی سونی که همین چند روز پیش اکسپریا 5 مارک 4 را معرفی کرد، در فاصله کوتاهی به نظر قصد عرضه یک گوشی گیمینگ اکسپریا را دارد.

سونی همین چند وقت پیش اکسپریا 5 مارک 4 را به عنوان یک گوشی اندرویدی گرانقیمت معرفی کرد. با این وجود و بنابر تیزر جدیدی که توسط توییتر سونی اکسپریا منتشر شده است، ممکن است به زودی شاهد رونمایی از یک گوشی گیمینگ سونی باشیم. البته در حال حاضر هنوز مطمئن نیستیم که با یک کنترلر بازی یا یک گوشی گیمینگ مواجه هستیم!

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سونی 2022

گوشی گیمینگ اکسپریا یا یک کنترلر گیم!

حساب توییتر سونی اکسپریا امروز رسما اعلام کرد که محصول جدیدی را در تاریخ 12 سپتامبر در ساعت 13:00 JST (نیمه شب به وقت محلی) در یوتیوب معرفی خواهد کرد. ویدیویی که این حساب توییتری منتشر کرده را در ادامه می‌بینید:

گرچه هیچ بخشی از ویدیوی کوتاه مورد بحث دقیقا فاش نمی‌کند که با چه دستگاهی مواجهیم، اما تیزر تاکید دارد که این محصول یک ابزار مخصوص گیمرها و استریمرهای حرفه‌ای است. با توجه به اینکه اکسپریا بازوی عرضه گوشی‌های سونی است احتمال می‌رود این محصول یک گوشی گیمینگ سونی باشد.

البته بعید نیست با یک کنترلر گیمینگ حرفه‌ای مواجه باشیم، این شرکت چندی پیش و با همکاری BackBone کنترلر BackBone One PlayStation Edition را برای iOS عرضه کرد و بعید نیست حالا شاهد عرضه یک نسخه اندرویدی برای این گیم‌پد باشیم.

البته امیدواریم با همان گوشی گیمینگ مواجه شویم چراکه برای طرفداران برند ژاپنی این مورد جذاب‌تری است، خصوصا که از سال 2011 و از زمان عرضه Sony Ericsson Xperia Play، شاهد عرضه هیچ گوشی گیمینگ دیگری از سوی سونی نبوده‌ایم!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی گیمینگ اکسپریا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر