;
coinex

بهترین گوشی های دکمه ای بازار ؛ راهنمای خرید موبایل دکمه ای ساده در ایران

اگر می‌خواهید یک موبایل دکمه ای ساده داشته باشید و نیازی به زرق و برق اسمارت‌فون‌های امروزی ندارید، با ما همراه شوید تا بهترین گوشی های دکمه ای بازار را به شما معرفی کنیم.

گوشی‌های هوشمند امروزی با توانمندی‌های فوق‌العاده و دوربین‌های با کیفیت به بازار عرضه می‌شوند. این دستگاه‌های همراه که هر روز و هر لحظه از آنها استفاده می‌کنیم، کاربردهای بسیار متنوعی دارند و هر کاری را برای ما آسان‌تر می‌کنند. اما بسیاری از افراد، نیازی به تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از دنیای مجازی فاصله بگیرند و یا به هر دلیل دیگری، از گوشی‌های هوشمند استفاده نکنند. اینجاست که خرید گوشی ساده و دکمه ای منطقی‌تر خواهد بود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، یا اینکه می‌خواهید برای پدر و مادرهای نسل قدیمی، یک گوشی ساده بخرید، این راهنمای خرید بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران را از دست ندهید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیست بهترین گوشی های دکمه ای بازار

گوشی‌های ساده و دکمه‌ای، مخصوصا مدل‌هایی که هوشمند نیستند، اندازه‌ی کوچکتر و قابلیت حمل آسان‌تری دارند. این دستگاه‌ها برای افرادی که به دنبال یک ابزار ارتباطی سریع و موثر هستند یا نیازی به آپشن‌های رنگارنگ اسمارت‌فون‌ها ندارند، گزینه‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

بهترین گوشی های دکمه ای بازار
بهترین گوشی های دکمه ای بازار

یکی از دلایل مهمی که خرید موبایل دکمه ای را به گزینه‌ای منطقی تبدیل می‌کند، ‌قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند با قیمت بالایی عرضه می‌شوند؛ این در حالی‌است که بهترین موبایل های دکمه ای بازار را با قیمتی کمتر از 2 میلیون تومان هم می‌توان خریداری کرد. این گوشی‌ها همچنین دارای باتری‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند ساعت‌ها برای شما کار کنند، بدون اینکه نیاز به شارژ دوباره داشته باشند.

استفاده‌ی آسان و نبود ویژگی‌های پیچیده مثل سیستم‌عامل، اپلیکیشن‌ها و…، مزیت دیگری است که باعث می‌شود بهترین گوشی های ساده در بازار برای افراد مسن هم بسیار مناسب باشند. همچنین، امکان حواس‌پرتی در این گوشی‌ها به شدت کاهش می‌یابد؛ زیرا قادر به اجرای اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی نیستند.

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین گوشی های دکمه ای موجود در بازار می‌پردازیم که می‌توانند یک ابزار ارتباطی کامل و کارآمد برای کاربران ساده‌پسند باشند.

نوکیا 5710 ExpressAudio

بهترین گوشی های دکمه ای بازار

نوکیا 5710 ExpressAudio از بهترین گوشی های ساده در بازار است که طراحی جذابی دارد و به‌خاطر ویژگی‌هایش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و دارای نمایشگری ۲.۴ اینچی با پنل TFT است که وضوح تصویر آن به ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل می‌رسد. استفاده از پردازنده مرکزی Cortex-A7 که فرکانس آن تا 1 گیگاهرتز هم افزایش می‌یابد، نوکیا 5710 ExpressAudio را به یکی از قدرتمندترین گوشی های دکمه ای در بازار تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته نوکیا ۵۷۱۰، هدفون‌های بلوتوثی آن هستند. این هدفون‌ها در پشت گوشی قرار می‌گیرند و همانجا شارژ می‌شوند. این آپشن اضافه، نوکیا 5710 ExpressAudio را به یکی از گران ترین گوشی های دکمه ای در بازار تبدیل کرده و در عین حال، ارزش خرید آن را بالا برده است. پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت نشان می‌دهد که این گوشی، یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی است. با باتری قدرتمند ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی بهترین عمر باتری را ارائه می‌دهد. دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی و پشتیبانی از اینترنت 4G و بلوتوث، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که نوکیا 5710 اکسپرس آیدیو را در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2024

بهترین گوشی های گیمینگ 2024

نوکیا 110

بهترین گوشی های کوچک بازار

نوکیا 110 مدل 2019 با هدف فراهم کردن امکان برقراری تماس، ارسال پیام و انجام کارهای سبک به بازار عرضه شده است. ابعاد کوچک و مناسب (115.2×49.9×14.3 میلی‌متر) این گوشی ارزان، آسانی استفاده و اطمینان از عملکرد بلندمدت آن را تضمین می‌کند.

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد و از طرفی با عمر مفید قابل قبول، رضایت کاربر را به‌خوبی جلب می‌کند. در نمای جلویی این مدل گوشی، صفحه نمایش 1.77 اینچی به همراه صفحه کلید مشاهده می‌شود. دکمه‌ها نرم و راحت هستند و با فواصل مناسب قرار گرفته‌اند، بنابراین حتی افراد سالمند نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کرده، پیام بفرستند یا تماس برقرار کنند.

مدل 2019 نوکیا 110 که از بهترین گوشی های دکمه ای بازار است، از یک دوربین QVGA بهره می‌برد که عکس‌ها را با رزولوشن VGA ثبت می‌کند. یک چراغ قوه نیز برای استفاده در محیط‌های تاریک در نظر گرفته شده است. در بالای گوشی، جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون و درگاه micro USB برای شارژ دیده می‌شود. باید ذکر شود که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و بسیار کارآمد است.

ویژگی دیگری که نام این محصول را در لیست راهنمای خرید موبایل دکمه ای قرار داده، نمایشگر TFT LCD است که از رزولوشن 160×120 برخوردار شده و توانایی نمایش 65 هزار رنگ را دارد. این نمایشگر 1.77 اینچی از تراکم پیکسلی 113 ppi برخوردار شده و کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد.

این گوشی از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی‌آمپر ساعت برخوردار شده که با یک بار شارژ کامل، تا 444 ساعت روشن می‌ماند و تا 14 ساعت مکالمه‌ی بی‌وقفه برای شما کار می‌کند. نوکیا 110 دارای حافظه داخلی 4 مگابایتی است که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی آن را تا 32 گیگابایت افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دفترچه تلفن با ظرفیت 2000 مخاطب و پشتیبانی از رادیو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2024

بهترین گوشی های سامسونگ 2024

لاوا Spark i8

ارزان ترین گوشی های دکمه ای در بازار

Lava یک شرکت هندی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، چندین مدل گوشی دکمه ای را نیز به بازار عرضه کرده است. یکی از بهترین مدل‌های این کمپانی، Lava Spark i8 است که با طراحی جذاب و ساده‌اش به سبک گوشی‌های قدیمی، در بازار ایران شناخته می‌شود.

Lava Spark i8 در ابعاد ۱۳۰ در ۵۷ در ۱۱.۳۵ میلی‌متری ساخته شده و وزنی کمتر از ۸۵ گرم دارد. نمایشگر ۲.۸ اینچی این گوشی، وضوح و دقت رنگ مناسبی دارد. صفحه کلید آن نیز خیلی خوب طراحی شده تا کاربر بتواند به‌راحتی با گوشی کار کند. Lava Spark i8 از حافظه داخلی ۳۲ مگابایتی و ۳۲ مگابایت رم بهره می‌برد.

لاوا Spark i8 که از ارزانترین گوشی های دکمه ای در بازار است، یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، یک فلاش LED و یک اسپیکر دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به راحتی می‌تواند تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد.

سامسونگ Sm-B315E

بهترین موبایل های دکمه ای بازار

سامسونگ Sm-B315E از بهترین گوشی های کوچک بازار است که از نصب دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و تنها 74 گرم وزن دارد. صفحه نمایش ۲ اینچی آن از نوع TFT است که از رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۸ پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ را دارد. این گوشی بدون بلوتوث است، از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و دوربین هم ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی ساده اما با کیفیت از برند سامسونگ داشته باشید، می‌توانید روی این محصول حساب کنید. یکی از نقاط قوت این گوشی، باتری آن است که با ظرفیت ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پس از شارژ کامل، تا ۱۱ ساعت ماندگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

نوکیا 2023 105

بهترین گوشی های دکمه‌ای در بازار ایران

یکی دیگر از ارزان ترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران، نوکیا 105 مدل 2023 است که از محبوبترین و پرفروش‌ترین‌ها به حساب می‌آید. این گوشی کلاسیک نوکیا با صفحه‌نمایش ۱.۸ اینچی و رزولوشن ۱۲۰ در ۱۶۰ پیکسلی به بازار عرضه شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی دکمه‌ای، باتری قدرتمند آن است که از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت بسیار بالا باعث شده تا نوکیا 105 مدل 2023 بهترین گوشی ساده از نظر باتری باشد که با یک بار شارژ کامل می‌تواند به مدت چند روز متوالی و بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. همچنین، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در این محصول وجود دارد که امکان متصل کردن هدفون را به کاربر می‌دهد. با این‌حال، عدم وجود دوربین و عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه برای افزایش حافظه، از نقاط ضعف این گوشی به حساب می‌آیند.

نوکیا 125

بهترین گوشی های ساده در بازار

نوکیا از محبوبترین برندها در تولید گوشی های ساده است و شکی نیست که بخش عمده‌ای از لیست راهنمای خرید بهترین گوشی های دکمه ای بازار ایران، به این برند اختصاص داشته باشد. نوکیا 125 یک موبایل دکمه ای باکیفیت است که عملکرد عالی را در انجام وظایف روزانه مانند تماس گرفتن و ارسال پیام به شما ارائه می‌دهد. این گوشی با ابعادی به اندازه ۱۳۲ در ۵۰.۵ در ۱۵ میلی‌متر و وزن ۹۱ گرم به بازار عرضه شده و سهولت استفاده و حمل را به همراه دارد. در ساختار بدنه این گوشی همچون مدل‌های قبلی، از پلاستیک با مقاومت بالا استفاده شده که استفاده در هر شرایط و محیطی را ممکن می‌سازد.

در قسمت جلویی این مدل، از یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه ۲.۴ اینچی TFT LCD استفاده شده که تصاویر را با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل نمایش می‌دهد. همچنین دارای تراکم پیکسلی ۱۶۷ppi است و با وضوح بالای خود، شما را به‌طور کامل راضی خواهد کرد. صفحه نمایش نوکیا 125 قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ مختلف را دارد و آن‌ها را به خوبی از یکدیگر تفکیک می‌کند.

این محصول که از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران محسوب می‌شود، از یک کیبورد با کلید‌های بزرگ برخوردار شده که در فاصله مناسبی از هم قرار دارند و به راحتی قابل استفاده هستند. این کلید‌ها احساس کلیک بسیار خوبی دارند و حتی برای افراد سالمند نیز مشکلی ایجاد نمی‌کنند. صفحه کلید گوشی به زبان فارسی است و برای همه افراد قابل استفاده است.

در لبه پایینی نوکیا 125، درگاه شارژ micro USB v2.0 تعبیه شده که برای اتصال کابل شارژ و تامین انرژی مورد نیاز گوشی استفاده می‌شود. در قسمت پشتی نیز یک چراغ قوه تعبیه شده است که همراه شما در مکان‌های تاریک و کم نور خواهد بود. این گوشی کلاسیک ساخت نوکیا، به یک باتری لیتیوم یونی و قابل تعویض با ظرفیت ۱۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که در حالت آماده به کار تا ۵۶۰ ساعت دوام می‌آورد و ۱۹ ساعت زمان مکالمه بی‌وقفه را فراهم می‌کند.

نوکیا 125 قابلیت نصب دو سیم‌کارت به صورت همزمان را دارد و عملکرد عالی را در این زمینه ارائه می‌دهد. یک آنتن داخلی نیز برای این گوشی ارزان در نظر گرفته شده است که به شما اجازه می‌دهد در هر زمان به راحتی به رادیو گوش دهید و از برنامه‌های آن لذت ببرید.

میزان حافظه داخلی در این مدل گوشی موبایل دکمه‌ای، ۴ مگابایت است و به شما امکان می‌دهد ۲۰۰۰ مخاطب را در دفترچه تلفن خود ذخیره و نگهداری کنید. همچنین، این گوشی از شبکه 2G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای Call of Duty Mobile

بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire

نوکیا Flip 2660

معرفی بهترین گوشی‌ های دکمه ای موجود در بازار

یکی از گران ترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران، نوکیا Flip 2660 است که به‌دلیل طراحی تاشو، قیمت بالاتری نسبت به سایر موبایل های ساده دکمه ای دارد. این گوشی با ظاهری جذاب و مدرن، صفحه کلید استانداردی دارد و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. پنل صفحه‌نمایش این گوشی از نوع TFT بوده و در حالت باز به اندازه ۲.۸ اینچ و در حالت تاشو به ۱.۷۷ اینچ می‌رسد. رزولوشن این پنل ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل است. Flip 2660 از پردازنده‌ای مشابه با مدل ExpressAudio 5710 بهره می‌برد که قدرت کافی برای اجرای کارهای روزانه را تامین می‌کند.

نوکیا Flip 2660 که از بهترین گوشی های دکمه ای بازار است، از دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی با فلش LED، جک ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث و اتصال به اینترنت نسل چهارم (4G) بهره می‌برد. همچنین، باتری این گوشی با ظرفیت ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت، عملکرد بسیار خوبی دارد. باتری Flip 2660 از نوع لیتیوم یونی و قابل تعویض است.

جی ال ایکس زوم می C58

بهترین گوشی های ساده در بازار

این گوشی یک گزینه اقتصادی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی دوم هستند و نیازی به قابلیت‌های پیچیده ندارند. جی ال ایکس زوم می C58 از ارزان ترین گوشی های دکمه ای در بازار است که از جنس پلاستیک ساخته شده و تنها 93 گرم وزن دارد.

این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارد و از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد. ویژگی‌هایی مانند چراغ قوه، قابلیت ضبط تماس و قابلیت ردیابی تلفن همراه از مشخصات مهم این گوشی محسوب می‌شوند. همچنین، این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و هیچ مشکلی برای نمایش پیام‌های فارسی نخواهد داشت. باتری آن نیز با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت دوام بالایی دارد و در صورت لزوم می‌توان آن را تعویض کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ها برای Clash Royale

بهترین گوشی ها از نظر باتری

نوکیا 6310

بهترین گوشی های ساده در بازار

معرفی بهترین گوشی های دکمه ای موجود در بازار ایران را با یک گوشی نوکیای دیگر ادامه می‌دهیم که علیرغم ساده بودن، برخی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند را دارد. برای مثال، می‌توانید برنامه فیسبوک را روی این گوشی نصب کنید و از طریق مرورگر پیش‌فرض آن، وبگردی کنید. صفحه نمایش 2.8 اینچی این گوشی از رزولوشن 240 در 360 پشتیبانی می‌کند که کیفیت مناسبی برای نمایش محتواهای مختلف دارد.

مدل 2021 نوکیا 6310 دارای یک باتری با ظرفیت 1150 میلی‌آمپر ساعت است و از یک دوربین VGA بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به درگاه شارژ micro USB، قابلیت استفاده از کارت حافظه، قابلیت ضبط مکالمه، فناوری بلوتوث، فلش، پشتیبانی از زبان فارسی و کیبورد بزرگ و راحت اشاره کرد.

جی ال ایکس F8 Plus

بهترین گوشی های دکمه‌ای در بازار ایران

از دیگر گوشی های ساده بازار می‌توان به جی ال ایکس F8 Plus اشاره کرد که جزء ارزانترین‌ها هم هست. این گوشی در شرایط سخت و در برابر ضربه یا سقوط، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و به‌راحتی آسیب نمی‌بیند.

جی ال ایکس F8 Plus به صفحه نمایش ۱.۷۷ اینچی مجهز شده است. صفحه‌کلید نرم با فونت درشت این گوشی، تایپ کردن را برای کاربران آسان و لذت‌بخش می‌کند. این موبایل GLX با باتری ۱۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، شارژدهی طولانی‌ دارد و از نصب دو سیم کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ

ارد 6303

بهترین گوشی های کوچک بازار

Orod یکی از برندهای ایرانی فعال در زمینه تولید گوشی‌های کلاسیک و دکمه‌ای است و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند. یکی از مدل‌های معروف این برند، گوشی مدل ۶۳۰۳ است که می‌تواند بهترین گوشی دکمه ای بازار برای اکثر کاربران با سلیقه‌های مختلف باشد. این گوشی ساده و دکمه‌ای از جنس پلاستیک ساخته شده است و از منوی فارسی پشتیبانی می‌کند.

استفاده از نمایشگر ۲.۸ اینچی، پشتیبانی از رادیو و بلوتوث و دوربین، از جمله ویژگی‌هایی هستند که Orod 6306 را به یکی از بهترین گوشی های دکمه ای بازار تبدیل کرده‌اند. باتری این گوشی با ظرفیت ۱۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت، از جمله موارد مهمی است که ارزش خرید این موبایل ساده را بیشتر می‌کند. با این باتری قدرتمند، هیچ نگرانی از بابت خالی شدن شارژ گوشی وجود نخواهد داشت و حتی پس از چند روز هم نیازی به شارژ مجدد ندارید. به‌طور کلی، گوشی موبایل ارد مدل ۶۳۰۳ یکی از مدل‌های استاندارد در بازار گوشی‌های ساده است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران این نوع از گوشی‌ها باشد.

نوکیا 150

معرفی بهترین گوشی‌ های دکمه ای موجود در بازار

اگر می‌خواهید یکی از بهترین گوشی های ساده در بازار ایران را داشته باشید، نوکیا 150 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ابعاد این گوشی 132 در 50.5 در 15 میلی‌متر است و وزن آن به 91 گرم می‌رسد؛ بنابراین حمل و جابه‌جایی آن آسان خواهد بود و به‌راحتی در جیب و کیف جا می‌شود.

کیفیت ساخت یکی از نکات مهم در خرید بهترین گوشی های دکمه ای بازار است و در این زمینه باید گفت که Nokia 150 بدنه بسیار مقاومی دارد و می‌تواند در برابر ضربه و خط‌وخش مقاومت کند. یک چراغ قوه در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته که در شرایط تاریکی مفید است.

صفحه نمایش 2.4 اینچی این گوشی از فناوری TFT پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش 65 هزار رنگ را دارد. تصاویر با رزولوشن 320 در 240 پیکسل با تراکم پیکسلی 167ppi نمایش داده می‌شوند. در پایین گوشی، درگاه شارژ micro USB V2.0 و یک جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون‌ها قرار دارد.

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت قابل تعویض است و تا 560 ساعت دوام می‌آورد. این باتری می‌تواند تا 19 ساعت مکالمه پیاپی را پشتیبانی کند. همچنین یک دوربین VGA در پشت گوشی تعبیه شده که در شرایط اضطراری مفید است.

این گوشی از بلوتوث 3.0 و شبکه 2G پشتیبانی می‌کند و دو سیم کارت دارد. پشتیبانی از زبان فارسی و حافظه داخلی 4 مگابایت که با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقا است، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید این دستگاه را بالا می‌برند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

ارد Empire 2020

بهترین گوشی های دکمه ای بازار

گوشی ارد Empire 2020 یکی از محصولات برجسته این برند است که طراحی بسیار جذابی دارد. صفحه نمایش این گوشی از نمایشگر 1.77 اینچی TFT بهره می‌برد. همچنین یک ماژول دوربین نیز برای آن در نظر گرفته شده که در مواقع ضروری کاربردی است. این گوشی دارای 32 مگابایت حافظه داخلی است که امروزه ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما برای استفاده از یک گوشی ساده، حافظه آن کافی خواهد داشت. البته می‌توانید از درگاه microUSB 2.0 استفاده کنید و با نصب کارت حافظه، از حجم بیشتر برای ذخیره‌ اطلاعات خود استفاده کنید.

این موبایل ایرانی که از گران ترین گوشی های دکمه ای در بازار است، تنها 128 گرم وزن دارد و به باتری 1000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که می‌تواند بدون نیاز به شارژ مجدد تا ساعت‌ها و حتی روزها کار کند.

جی ال ایکس زوم می C43

بهترین گوشی های کوچک بازار

اگر به دنبال یک گوشی ساده هستید که نمایشگر بزرگ و دوربین داشته باشد، جی ال ایکس زوم می C43 می‌تواند یکی از بهترین گوشی های دکمه ای بازار برای شما باشد. این محصول دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی و فناوری TFT LCD است و از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. این موبایل به‌صورت ساده و در عین حال جذاب طراحی شده و صفحه‌کلید آن برای تایپ کردن بسیار مناسب است.

باتری جی ال ایکس زوم می C43 قابل تعویض با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت است که در مقایسه با قابلیت‌های دیگر گوشی، ظرفیت خوبی دارد و شارژدهی طولانی مدت را فراهم می‌کند. شارژ دستگاه از طریق درگاه micro-USB انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به وجود چراغ قوه، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، امکان اجرای بازی، پشتیبانی از زبان فارسی در منو و کیبورد و همچنین بلوتوث 4.0 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی

بهترین گوشی های تاشو

جنرال لوکس 150

ارزان ترین گوشی های دکمه ای در بازار

اگر می‌خواهید یکی از بهترین گوشی های کوچک بازار را بخرید که احساس نوستالژی موبایل‌های کلاسیک را برای شما به وجود آورد، گوشی جنرال لوکس مدل ۱۵۰ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این محصول با بدنه‌ای از جنس پلاستیک، از نمایشگری با فناوری TFT و اندازه ۲.۴ اینچ بهره می‌برد. یک دوربین VGA نیز برای استفاده در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است. جنرال لوکس ۱۵۰ از بلوتوث و رادیو پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی 4 مگابایتی آن را می‌توان از طریق درگاه microUSB افزایش داد.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب یک گوشی ساده و دکمه‌ای، باتری آن است و جنرال لوکس ۱۵۰ با باتری قابل تعویض و ظرفیت ۱۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت، این نیاز را به خوبی برآورده می‌کند. این گوشی جنرال لوکس با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان، یکی از ارزان ترین گوش های دکمه ای در بازار است و می‌تواند گزینه‌ی عالی برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی ساده و کاربردی هستند.

ال جی Folder 2

گران ترین گوشی های دکمه ای در بازار

فولدر 2 از برند محبوب و شناخته‌شده‌ی LG، از بهترین گوشی های دکمه ای بازار برای علاقمندان به طراحی تاشو است. ابعاد گوشی در حالت باز شده ۱۰۷.۹ در ۵۵ در ۱۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۲۷ گرم است. این گوشی از یک نمایشگر رنگی ۲.۸ اینچی با کیفیت با رزولوشن 320×240 پیکسل بهره می‌برد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین یکی از اسلات‌ها قابلیت نصب کارت حافظه میکرو اس‌دی را ارائه می‌دهد و از افزایش حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

با خرید این موبایل می‌توانید از اینترنت 4G و بلوتوث 3.0 نیز برخوردار شوید. در قسمت پشتی، یک دوربین با حسگر ۰.۳ مگاپیکسلی یا VGA تعبیه شده است و فلاش LED آن می‌تواند نقش یک چراغ قوه مناسب را بازی کند. یک باتری ۱۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی استفاده شده است که شارژدهی بسیار خوبی دارد و امکان مکالمه بی‌وقفه تا 20 ساعت را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ضد آب

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

نوکیا 5310

معرفی بهترین گوشی‌ های دکمه ای موجود در بازار

معرفی بهترین گوشی های دکمه ای موجود در بازار را با نوکیا 5310 به پایان می‌رسانیم که دوام بالا و عملکرد قابل اطمینانی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی ساده و کلاسیک برای استفاده روزمره یا هدیه دادن به والدین خود هستید، این مدل نوکیا می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

شرکت معتبر و محبوب نوکیا، گوشی 5310 را با ابعاد 123.7 در 52.4 در 13.1 میلی‌متر و وزن 88.2 گرم تولید کرده تا به راحتی قابل حمل و استفاده در طولانی‌مدت باشد. این مدل از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و می‌تواند در برابر ضربه و خط‌وخش‌های معمولی مقاومت کند.

در قسمت پشتی این گوشی، یک دوربین VGA با فلش LED قرار گرفته که هنگام عکاسی، به نوردهی بیشتر کمک می‌کند و همچنین می‌تواند در محیط‌های تاریک به عنوان چراغ قوه مورد استفاده قرار گیرد. نوکیا 5310 دارای یک صفحه نمایش بزرگ با اندازه 2.4 اینچ است که از فناوری TFT پشتیبانی می‌کند و وضوح خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین صفحه کلید آن شامل کلید‌های نرم و راحت با فاصله مناسبی از یکدیگر است.

این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که شارژدهی مناسبی دارد و از مکالمه بی‌وقفه تا 9 ساعت پشتیبانی می‌کند. در این گوشی از تراشه MediaTek MT6260A و 8 مگابایت رم استفاده شده که عملکرد عالی را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید حافظه داخلی را با استفاده از کارت micro SD افزایش دهید و به راحتی اطلاعات خود را ذخیره کنید.

امکانات دیگر این گوشی شامل پشتیبانی از بلوتوث نسخه 3.0، شبکه 2G، دو سیم‌کارت و جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون و هندزفری است.

سوالات متداول

مزیت گوشی های دکمه ای چیست؟

از جمله مزایای گوشی های دکمه ای ساده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد کوچک و جمع‌وجور که به‌سادگی در جیب و کیف جا می‌شود و قابلیت حمل آسانی دارد
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خط‌ و خراشیدگی
  • شارژدهی بالای باتری
  • قیمت مناسب
  • مناسب به‌عنوان گوشی دوم
  • فاصله گرفتن از دنیای پر زرق و برق گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی

آیا می‌توان به دوربین گوشی های ساده و دکمه ای اعتماد کرد؟

این گوشی‌ها با هدف ثبت عکس‌های با کیفیت طراحی نشده‌اند و به دوربین‌های خوبی مجهز نیستند. اما به‌طور کلی می‌توانند در شرایط ضروری کار شما را راه بیندازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین موبایل های دکمه ای بازار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    اسم و مشخصات محصول ها با تصویر هرکدام مغایرت دارد

    پاسخ