;
coinex

بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران [شهریور 1401]

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران هستید، ما به شما کمک می‌کنیم. در این مطلب لیستی از بهترین گوشی های ساده آمده است که شما می‌توانید با بررسی آنها بهترین را برای خود انتخاب کنید.

در زمانی که گوشی‌های مدرن بر بازار تسلط دارند، باز هم گوشی‌های ساده و دکمه‌ای طرفداران خود را دارند. بسیاری از افراد به دلیل محدودیت در بودجه، شغل و یا عدم تمایل به استفاده از گوشی‌های هوشمند، به دنبال خرید بهترین گوشی های ساده هستند.

قبل از اینکه گوشی‌های لمسی بازار موبایل را دربرگیرند، استفاده از گوشی‌ ساده و به اصطلاح دکمه دار در میان مردم رایج بود. اگر به یک گوشی تلفن همراه نیاز دارید تا بتوانید با آن فقط کارهای ضروری همچون برقراری تماس تلفنی و ارسال اس ام اس را انجام دهید، می‌توانید یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید.

بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران معرفی شده‌اند. این گوشی‌های ساده مدل‌های متفاوتی دارند که در ادامه بررسی شده‌اند و شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود مدلی مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین گوشی های جهان ؛ طراحی های خلاقانه یا احمقانه؟

بهترین گوشی های نوکیا 2022 [+مشخصات فنی]

بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران

سال‌ها پیش گوشی های دکمه دار اکثریت سهم بازار را در اختیار داشتند. با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار پادشاهی گوشی‌های ساده و دکمه‌دار به پایان رسید و کم کم از صحنه رقابت کنار رفتند.

اما هنوز هم هستند کسانی که به این مدل از گوشی‌ها علاقه دارند و از آنها استفاده می‌کنند. اگر شما هم از این افراد هستید با معرفی بهترین گوشی های ساده همره ما باشید.

BLU Z5

گوشی موبایل بلو مدل Z5 یک گوشی ساده ارزان قیمت است. این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک با ظاهری کاملا کلاسیک دارد که در دور قاب حاشیه‌ای با رنگ متفاوت نسبت به بدنه دارد و بالای بدنه یک عدد چراغ قوه تعبیه شده است.

مدل Z5 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن 32 مگابایت است و قابلیت ارتقای حافظه داخلی وجود دارد که می‌توانید تا 32 گیگابایت حافظه Micro SD را به آن متصل کنید. ظرفیت باتری و میزان نگه داری شارژ گوشی بلو Z5 نیز تقریبا خوب است.

جی ال ایکس C48

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل سی 48 یک گوشی ارزان قیمت و پایین رده است که امکاناتی خوب را ارائه دهد. طراحی این گوشی تا حدودی شباهت به مدل قبلی دارد و ظاهر آن متشکل از یک بدنه پلاستیکی با یک حاشیه با رنگ دور قاب متفاوت است.

تعداد سیم کارت قابل پشتیبانی در این مدل 2 سیم کارت است. همچنین GLX این گوشی را با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی طراحی کرده و می‌توانید تا 8 گیگابایت حافظه جانبی اضافی برای ذخیره سازی فایل به آن اضافه کنید.

اُرُد OROD 216i

گوشی دکمه دار دوسیم کارته ارد مدل 216i از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران است. این مدل دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی بوده که اندازه مناسبی برای یک گوشی دکمه‌ای است. اُرود برای مدل 216i حافظه‌ای 64 مگابایتی قرار داده که قابلیت ارتقای حافظه تا 8 گیگابایت را فراهم می‌کند.

همچنین یک دوربین با کیفیت VGA نیز در پشت دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری قرار داده شده است. پشتیبانی از بلوتوث، چراغ قوه و امکان پخش رادیو از دیگر قابلیت‌های این دستگاه به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

Samsung E1282T

یکی دیگر از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران گوشی Samsung E1282T است. رابط کاربری عالی، زبان برنامه نویسی جاوا، دسترسی به اینترنت، ظاهر زیبا و… آن را به انتخاب بسیاری از طرفداران گوشی ساده تبدیل کرده است.

Lava Spark i8

گوشی Spark i8 از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران است. گوشی Spark i8 در ابعاد 130×57×11.35 میلی‌متر و وزن 85 گرم ساخته شده است. نمایشگر 2.8 اینچ را می‌بینید که وضوح 320×240 پیکسل را دارد.

در قاب پشتی گوشی اسپیکر صدای i8 را به همراه دو فلش LED می‌بینید که به عنوان چراغ قوه می‌توان از آن استفاده کرد. این گوشی از 4 مگابایت فضای رم و 4 مگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

هیوندای k3

گوشی هیوندای Seoul K3 یک گوشی دکمه‌ای و ساده بوده که کمپانی هیوندای آن را برای علاقه مندان به گوشی‌های کلاسیک و قدیمی ساخته است. جنس بدنه گوشی هیوندا K3 از پلاستیک و وزن آن تنها 90 گرم بوده که در دست گرفتن و حمل کردن آن را برای شما بسیار آسان کرده است.

گوشی هیوندای سئول K3 از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و حافظه رم و حافظه داخلی آن 32 مگابایت است. صفحه نمایش این گوشی 2.4 اینچ بوده و دارای یک دوربین در قاب پشتی است که کیفیت VGA دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 [تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی]

نوکیا 216

شرکت نوکیا با ارائه گوشی نوکیا 216 سعی کرده علاوه بر توانایی‌های اولیه، امکانات جدیدی را در آن بگنجاند. امکاناتی نظیر صفحه کلیدی طراحی شده برای تایپ راحت، توانایی اتصال با دو سیم کارت، دوربین پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی که هر دو از فلش LED بهره می‌برند.

این گوشی دو سیم کارته مجهز به صفحه نمایش 2.8 اینچی از نوع LCD بوده و می‌تواند تا 64 هزار رنگ را نمایش دهد. استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگابایت، رادیو FM، بلوتوث و باتری 1200 میلی آمپری از دیگر امکانات این گوشی است.

هیوندای k5

طراحی گوشی هیوندای Seoul K5 زیبایی منحصر به فردی را برای آن رقم زده است. جنس بدنه گوشی سئول K5 از پلاستیک بوده که وزن بسیار سبکی را برای این گوشی به همراه داشته است.

گوشی هیوندای سئول K5 از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و حافظه رم و حافظه داخلی آن 32 مگابایت است. البته با استفاده از کارت حافظه می‌توانید میزان حافظه در دسترس آن را ارتقا داد. صفحه نمایش این گوشی 1.5 اینچ بوده و دارای یک دوربین در قاب پشتی است.

نوکیا 800 Tough

این گوشی که از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران است، دارای سیستم عامل KaiOS بوده که برای شرایطی سخت ساخته شده است. نوکیا 800 Tough با انطباق با MIL-STD-810G و درجه IP68 ساخته شده و استحکام بی‌نظیری دارد.

ابعاد این گوشی دکمه‌ای به اندازه 145.4×62.1×16.1 میلی‌متر است و طراحی خاص و زیبایی دارد. پردازنده این گوشی Snapdragon 205 دو هسته‌ای با معماری 18 نانومتری است. حافظه رم و حافظه داخلی گوشی نیز به ترتیب 512 مگابایت و 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

نوکیا 5310

نوکیا 5310 از پردازنده Mediatek MT6260A استفاده می‌کند. حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 8 و 16 مگابایت است. در قاب پشتی گوشی یک دوربین VGA به همراه یک فلش LED قرار گرفته است. نوکیا در این مدل از اسپیکرهای دوگانه استفاده کرده است. باتری گوشی نیز ظرفیت 1200 میلی آمپری دارد که با استفاده معمولی دوام خوبی را از آن شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده از نظر دوربین

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

نوکیا 2720 Flip

نوکیا 2720 فلیپ دستگاهی زیبا با ابعاد جمع و جور و منحنی‌های نرم طراحی شده است که نگه داشتن آن را برای شما آسان می‌کند. عرض دستگاه فقط 54.4 میلیمتر است و با بسته شدن ارتفاع آن به 104.8 میلیمتر می‌رسد.

در بخش دیگر سخت افزار ما با اسنپدراگون 205، 512 مگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستیم که 2.31 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر است. این گوشی از LTE در دو پیکربندی متفاوت پشتیبانی می‌کند. پشت 2720 فلیپ با روکش مشکی براق و دوربین 2 مگاپیکسلی با فلش همراه است.

تکنو T473

گوشی Tecno T473 فروش بسیار بالایی داشته است. ابعاد گوشی به اندازه‌ی 11.6×57×129 میلی‌متر و وزن آن به 104 گرم می‌رسد. قاب پشتی گوشی طراحی کربنی شکل دارد که جلوه‌ی بسیار خوبی را به گوشی شما بخشیده است.

تراشه‌ای که تکنو برای T473 در نظر گرفته از شرکت مدیاتک و با مدل MediaTek MT6260A Chipset است. این تراشه 32 بیتی را پردازنده گرافیکی Mali-T860 همراهی می‌کند. مقدار رم و حافظه داخلی این گوشی به ترتیب 8 و 16 مگابایت است.

تکنو T312

مانند بسیاری دیگر از گوشی های تکنو، این گوشی نیز  بدنه‌ای پلاستیکی دارد. ابعاد آن به اندازه‌ی 14.45×47.9×109.7 میلی‌متر بوده که با توجه به آن، تکنو T312 گوشی خوش دستی به حساب می‌آید. وزنی که گوشی با توجه به این ابعاد و جنس بدنه به آن رسیده، 78 گرم است.

اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز 1.77 اینچ است. یک دوربین VGA به همراه فلش LED دوگانه نیز برای عکاسی در این گوشی در نظر گرفته شده و قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه 32 بیتی مدیاتک MT6261D است.

این گوشی از یک باتری 1150 میلی آمپری استفاده می‌کند که استندبای آن 576 ساعت گزارش شده است. حافظه رم و حافظه داخلی هم هر دو 4 مگابایت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

 بهترین گوشی های 5G شیائومی

بهترین گوشی ‌های ویوو

سامسونگ B310E

این گوشی معمولی دو سیم کارت، دارای نمایشگر 2 اینچی با باتری است که با یک بار شارژ کامل به شما این امکان را می‌دهد تا 11 ساعت به مکالمه بپردازید. حافظه داخلی گوشی 200 مگابایت بوده و با استفاده از یک کارت حافظه می‌توانید آن را تا 16 گیگابایت ارتقا دهید.

علاوه بر این شما به رادیو هم دسترسی دارید هرچند که خبری از اینترنت در این گوشی نیست. این گوشی به خوبی سایر مدل‌های گوشی ساده سامسونگ تاشو نیست، اما برای استفاده معمولی و روزمره و انجام کارهای عادی کفایت می‌کند.

نوکیا 105

نوکیا 105 از بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران است. این گوشی طراحی ساده و معمولی دارد و در 3 رنگ آبی، صورتی و مشکی عرضه می‌شود. نمایشگر 1.8 اینچی این گوشی به اندازه کافی روشن و بزرگ است. نوکیا می‌گوید با 4 مگابایت حافظه این گوشی می‌توانید تا 2 هزار شماره و 500 پیامک در گوشی داشته باشید.

نوکیا 8110

نوکیا 8110 از 4G پشتیبانی می‌کند و دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی بوده که در یک فرم فاکتور آشنا برای بسیاری از کاربران، به خصوص کسانی که گوشی نوکیا 2720 در فیلم ماتریکس را به خاطر دارند، قرار گرفته است.

این گوشی تاشو دارای یک پوشش کشویی بوده که روی کیبورد قرار می‌گیرد. به همین دلیل، سبک و جمع و جور است و همچنین زمانی که آن را در جیب قرار دهید نیز لزومی ندارد نگران فشرده شدن اتفاقی کلیدها باشید.

نوکیا 6300

نوکیا 6300 در اواخر سال 2020 وارد بازار شد و تا همین امروز، بهترین نوکیا دکمه‌ای بوده است. این گوشی ساده و ارزان، از پردازنده اسنپدراگون 210 بهره می‌برد و با رابط کاربری KaiOS به‌دست شما می‌رسد. نوکیا این مدل را همراه با نوکیا 8000 وارد بازار کرد. در این گوشی شما به یک باتری قابل تعویض 1500 میلی‌آمپری در کنار 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارید.

مطلب بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران به پایان رسید. بهترین گوشی های ساده از برندهای مختلف بررسی شدند و شما می‌توانید نسبت به خرید یک مدل مناسب به خوبی تصمیم بگیرید. برای انجام کارهای ساده روزانه و تماس می‌توان به راحتی از این گوشی‌ها استفاده کرد و نیاز خود را از طریق این گوشی‌های ساده و ارزان برآورده کرد.

سوالات متداول

بهترین گوشی‌های ساده ضد ضربه و محکم کدامند؟

بیشتر گوشی‌های ساده و دکمه دار بسیار بادوام و مناسب هستند و می‌توانند مقاومت خوبی داشته باشند. در این بین باید گفت که گوشی‌های کمپانی نوکیا بسیار بادوام و مقاوم هستند.

بهترین گوشی ساده با آنتن دهی قوی کدام است؟

از میان گوشی‌های ساده، گوشی‌های برند نوکیا بهترین آنتن دهی را دارند که می‌توان به نوکیا 105 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های دکمه ای در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    اسم و مشخصات محصول ها با تصویر هرکدام مغایرت دارد

    پاسخ