;
coinex

بهترین پاوربانک در بازار ایران [اردیبهشت 1402]

در این راهنمای خرید بهترین مارک پاوربانک در ایران همراه تکراتو باشید زیرا قصد داریم در ادامه بهترین پاوربانک در بازار ایران را برای شما معرفی کنیم.

یکی از لوازمی که امروز در کنار گوشی هوشمند بسیار ضروری بوده، پاور بانک است. با وجود پاور بانک کاربران دیگر نگران خاموش شدن گوشی خود و یا خالی شدن باتری آن نیستند زیرا در هر جایی می‌توانند با همراه داشتن پاور بانک گوشی هوشمند خود را شارژ کنند.

اگر قصد دارید پاور بانک مناسبی برای خود خریداری کنید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند زیرا پاوربانک های خوب ارزان قیمت را معرفی کرده است.

بهترین پاوربانک در بازار ایران

پاوربانک‌ها از آن دست محصولاتی بوده که تنوع بسیار زیادی داخل بازار دارند و البته تولیدکنندگان زیادی نیز به تولید آنها مشغول هستند. با این حساب، طبیعی است که برای خرید یک پاوربانک خوب و متناسب با نیاز، کمی دچار سردرگمی شویم اما نگران نباشید زیرا این راهنمای خرید بهترین مارک پاوربانک در ایران می‌تواند به شما کمک کند.

شیائومی مدل redmi

بهترین پاوربانک در بازار ایران

شیائومی مدل redmi بهترین پاوربانک در بازار ایران است. این مدل از پاوربانک‌های خوب و با کیفیت بازار محسوب می‌شود که در میان ارزان ترین‌های بازار قرار می‌گیرد.

ظرفیت این شارژر همراه شیائومی 10 هزار میلی آمپر ساعت بوده که یک قیمت رقابتی در میان همرده‌های آن است. شدت جریان خروجی آن 2.1 آمپر و ولتاژ خروجی نیز 5.0 ولت است و سرعت نسبتا مناسبی را برای شارژ شدن می‌دهد. متاسفانه این مدل فست شارژ نیست.

شیائومی مدل PLM13ZM

بهترین پاوربانک در بازار ایران

بهترین پاوربانک در بازار ایران که می‌توان به آن اشاره کرد این مدل است. از بهترین انتخاب‌هایی که با ظرفیت 10 هزار میل آمپر ساعت می‌توانید داشته باشید، شیائومی مدل PLM13ZM است که در این رنج قیمتی ویژگی‌های خوبی ارائه می‌کند. شدت جریان خروجی 2.4 و 2.5 آمپر و ولتاژ خروجی 5 ولت را داراست.

تعداد درگاه خروجی که شیائومی در نظر گرفته است 2 عدد است. خوشبختانه این مدل مجهز به تکنولوژی شارژ سریع بوده و یک ویژگی مثبت که این مدل دارد، داشتن چیپست هوشمندی است که از انتقال جریان بیش از حد به دستگاه متصل به آن جلوگیری ‌می‌کند تا آسیبی به دستگاه از بابت ولتاژ بیش از حد، وارد نشود.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2022

انکر مدل A1214 PowerCore

بهترین پاوربانک در بازار ایران

A1214 PowerCore وزن 240 گرمی و بدنه کوچکی دارد که با ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعتی برای کسانی که به دنبال پاوربانک سبک و کوچک می‌گردند، بسیار مناسب است. رقبای همرده آن معمولا وزنی در حدود 400 گرم دارند و این وزند کم یک مزیت محسوب می‌شود.

ولتاژ خروجی در آن 5.0 ولت و شدت جریان خروجی نیز 3.0 آمپر است. دو تکنولوژی مورد استفاده در این پاوربانک یعنی Power IQ و VoltageBoost سرعت بیشتری را برای شارژ شدن دستگاه در اختیار قرار می‌دهد.

همچنین تکنولوژی Power IQ میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. با وجود LED های روی پاوربانک که هر کدام 25 درصد از شارژ باقی مانده از باتری را نشان می‌دهند، می‌توانید وضعیت پاوربانک را مشاهده کنید.

یونیوو مدل UN20 Pro

بهترین پاوربانک در بازار ایران

یونیوو مدل UN20 Pro در رده ظرفیت 20 هزار میلی آمپری، رقبای زیادی دارد. اما قیمت‌های آن‌ها به سختی می‌توانند با مدل یونیوو UN20 Pro مقابله کنند. این پاوربانک 470 گرمی می‌تواند 2 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند و ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت به همراه شدت جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر است.

این مدل که بهترین پاوربانک در بازار ایران بوده، یک صفحه نمایش نیز روی بدنه آن در نظر گرفته شده است که می‌توانید وضعیت شارژ باتری را مشاهده کنید. نکته منفی که ممکن است کمی آزار دهنده باشد، نداشتن تکنولوژی شارژ سریع است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

شیائومی مدل PLM18ZM

بهترین پاوربانک در بازار ایران

یکی از بهترین پیشنهادات پاوربانک شیائومی، همین مدل پاوربانک است که مشخصات عالی و قیمت مناسبی را ارائه می کند. این مدل پاور بانک 20 هزار میلی آمپری شیائومی وزنی 350 گرمی دارد و با اندازه نسبتا مناسب خود، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

PLM18ZM می‌تواند توانی تا معادل 18 وات را به گوشی موبایل انتقال دهد. تعداد درگاه خروجی 3 عدد است و ولتاژ خروجی آن 5 ولت و شدت جریان خروجی نیز که ارائه می‌کند 3 آمپر در نظر گرفته شده است.

انرجایزر مدل UE20009

بهترین پاوربانک در بازار ایران

شرکت انرجایزر از شرکت‌های مطرح در تولید محصولات دیجیتال است. شارژر همراه مدل UE20009 نسبت به امکانات و قیمت و ظرفیت گزینه خیلی خوبی برای کسانی بوده که به دنبال پاوربانک هستند و بهترین پاوربانک در بازار ایران است.

دو ورودی USB-A و یک ورودی تایپ C این امکان را به شما می‌دهد تا براساس راحتی خود دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و با ظرفیت 20 هزار میلی آمپری خود می‌تواند تا 6 بار تلفن همراه را شارژ کند. Energizer PowerSafe به دستگاه این امکان را می‌دهد تا انرژی ورودی و خروجی را کنترل کند و از ورود بیش از حد دستگاه مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین پاوربانک های 2021

ای دیتا مدل P20000QCD

بهترین پاوربانک در بازار ایران

گوشی‌هایی که ظرفیت باتری زیادی دارند، تکنولوژی شارژ سریع برای آنها اهمیت بیشتری دارد چون در حالت عادی زمان زیادی برای شارژ کامل می‌خواهند. پاوربانک e data با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Q3.0 این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر به درصد شارژ مد نظر برسید.

شارژر همراه ای دیتا از تکنولوژی‌های دیگری مثل USB Power Delivery 3.0 و Samsung afc و Huawie SCP & FCP پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان سه دستگاه را شارژ کنید.

Sony CP-V20 20000

بهترین پاوربانک در بازار ایران

Sony CP-V20 20000 بهترین شارژر همراه سونی با ظرفیت 20000 میلی آمپر و بهترین پاوربانک در بازار ایران است. برند سونی همواره محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کند، این پاور بانک با بدنه‌ای مقاوم، 20000 میلی آمپر را در اختیار شما قرار می‌دهد که در نتیجه می‌توانید گوشی خود را تا 4 بار شارژ کنید.

این مدل پاور بانک که بهترین پاوربانک در بازار ایران بوده، شامل 2 عدد درگاه خروجی است و به طور همزمان می‌توانید دو دستگاه را شارژ کنید. این پاور بانک قابلیت شارژ ایمن دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین مادربردهای 2021

Belkin F8J201btSLV

بهترین پاوربانک در بازار ایران

Belkin F8J201btSLV پاور بانکی مطمئن برای شارژ ساعت و گوشی است. پاور بانک بلکین برندی آمریکایی بوده که محصولاتی بسیار با کیفیتی تولید می‌کند، این پاوربانک، شامل یک پد شارژ مغناطیسی است، که می‌توانید اپل واچ خود را از این قسمت شارژ کنید.

علاوه بر این پد، این پاور بانک شامل یک خروجی USB است، از آخرین تکنولوژی روز استفاده کرده و بدون هیچ نگرانی می‌توانید دستگاه خود را با آن شارژ کنید. این محصول از استاندارد MFi استفاده کرده که این استاندارد مورد قبول برند اپل است.

موفی مدل PWPD-01

بهترین پاوربانک در بازار ایران

این مدل پاور بانکی سبک از برند موفی و بهترین پاوربانک در بازار ایران است. پاور بانک موفی مدل PWPD-01 محصولی بسیار سبک بوده که تنها 140 گرم وزن دارد، نوع باتری این شارژر همراه لیتیوم یونی است.

این پاور بانک شامل یک درگاه USB-C و یک درگاه USB است. اگر به دنبال پاور بانکی با قیمت مناسب و بسیار با کیفیت هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا بسیار سبک و حرفه‌ای است.

Moshi IonSlim 5000

بهترین پاوربانک در بازار ایران

پاور بانک Moshi IonSlim 5000 جزو یکی از بهترین پاوربانک‌های تولید شده است که با شدت خروجی 3.0 آمپر دستگاه شما را خیلی سریع‌تر از پاوربانک‌های دیگر شارژ خواهد کرد.

بدنه‌ی این دستگاه که بهترین پاوربانک در بازار ایران بوده، با طراحی بسیار زیبا از جنس آلومینیوم ساخته شده که دارای ابعاد 8.5 × 70 × 130 میلی‌متر و وزن 143 گرم است.

این پاوربانک فوق‌العاده، زمانی که لپ‌تاپ یا گوشی همراه دارید، می‌توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید. این دستگاه با موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه‌های دیگر سازگار است. پاور بانکی قدرتمند که از فناوری  USB-C پشتیبانی کرده و دستگاه شما را با سرعت بالایی شارژ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین تلویزیون های 2021

پاوربانک‌ آکی – Aukey

بهترین پاوربانک در بازار ایران

اگر به دنبال پاوربانک های 20000 هستید، این مدل انتخابی بسیار مناسب است. این پاوربانک‌ از دو پورت پشتیبانی کرده و در نتیجه قادر است که به صورت همزمان گوشی و تبلت کاربر را شارژ کند. یکی دیگر از مزایای این پاوربانک، چراغ موجود در آن است که به کاربر نشان می‌دهد چه میزان از شارژ باتری‌ باقیمانده است.

یکی از نقاط ضعف این پاوربانک‌ عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است اما باید گفت با قیمتی که برای این پاوربانک پرداخت می‌کنید، ظرفیت باتری بالا و همچنین پشتیبانی از شارژ همزمان گوشی و تبلت، گزینه بسیار خوبی برای کاربران اندرویدی است و بهترین مارک پاور بانک برای سامسونگ محسوب می‌شود.

آی موتو – iMuto

بهترین پاوربانک در بازار ایران

اگر قصد دارید پاوربانک های 20000 و یا بالاتر از آن را خریداری کنید، آی موتو – iMuto مناسب و حرفه‌ای است. درحقیقت میزان ظرفیت شارژ این پاوربانک‌ در اندازه‌ای بوده که قادر است گوشی هوشمند کاربر را برای شش بار به صورت متوالی شارژ کرده و در آخر همچنان مقداری از شارژ خود را نیز حفظ کرده باشد. این محصول را باید از مدعیان لقب بهترین پاور بانک برای آیفون دانست.

یکی دیگر از نقاط قوت این پاوربانک‌ پشتیبانی از 3 پورت است. همچنین قادر است که برخی از مک‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌ها را نیز شارژ کند. از نقاط ضعف آن، می‌توان به طراحی ساده و وزن نسبتا سنگین این پاوربانک‌ اشاره کرد اما به دلیل قدرت بالا و پشتیبانی از شارژ همزمان سه دیوایس نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

پاوربانک‌ راوپاور – RAVPower

بهترین پاوربانک در بازار ایران

یکی دیگر از پاوربانک‌های با ظرفیت بالای شارژ موجود در بازار، راوپاور با 22000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت است. طراحی این پاوربانک تقریبا مشابه دو محصول انکر و آکی بوده ولی طراحی آن کمی باریک‌تر است. تعدادی از کاربران، این محصول را بهترین مدل پاور بانک خطاب می‌کنند.

این پاوربانک از سه پورت پشتیبانی می‌کند در نتیجه قادر است که به صورت همزمان سه گجت را شارژ کند. با این حال این توانایی را نیز دارد که به صورت همزمان هم گوشی و هم آیپد و یا تبلت کاربر را از شارژ 0 به 100 برساند.

یوسمز مدل US-CD103 PB38

بهترین پاوربانک در بازار ایران

از پاوربانک های 30000 می‌توان یوسمز مدل US-CD103 PB38 را نام برد. این مدل زیبا، قیمت مناسبی دارد و از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک مجهز به یک صفحه نمایش کوچک و زیبا بوده که نشان دهنده شرایط کاری و وضعیت پاور بانک است.

از ویژگی‌های این مدل که بهترین پاوربانک در بازار ایران است می‌توان این موارد را نام برد: مجهز به دو ورودی و سه خروجی، ایمن در مقابل اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و داغ شدن، قیمت مناسب نسبت به ظرفیت، صفحه نمایش LED، ظرفیت بسیار بالا و شارژ همزمان سه دستگاه.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

باسئوس PPLG-A01

بهترین پاوربانک در بازار ایران

باسئوس PPLG-A01 که از پاوربانک های 30000 بوده، با پشتیبانی از حداکثر توان شارژ 65 وات، یکی از بهترین پاوربانک‌های بازار از نظر قدرت شارژ است و ظرفیت بسیار بالایی هم دارد. این مدل مجهز به سه ورودی و پنج خروجی و یک ورودی پورت iP با ولتاژ 5 ولت و جریان 2.1 آمپر است.

از دیگر ویژگی‌های مهم آن می‌توان بدنه زیبا و خوش‌دست، داشتن کابل تایپ سی، شارژ همزمان پنج دستگاه و قابلیت شارژ لپ تاپ‌های کم مصرف با پورت USB-C را نام برد.

نوکیا مدل P62O3

بهترین پاوربانک در بازار ایران

نوکیا مدل P62O3 یک پاور بانک زیبا و پرقدرت از برند دوست داشتنی نوکیا است. پاور بانک مدل P62O3 می‌تواند به صورت همزمان 4 دستگاه مختلف (از جمله یک لپ تاپ مجهز به پورت USB-C) را شارژ کند.

پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع اندروید (با حداکثر توان 22.5 وات)، شارژ لپ تاپ‌های اپل و قابلیت فست شارژ خود پاور بانک با توان حداکثر 18 وات از ویژگی‌های مهم آن است. این مدل مجهز به یک ورودی و چهار خروجی است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین مارک پاوربانک در ایران بود، پاوربانک های خوب ارزان قیمت معرفی شدند. همچنین پاوربانک های 30000 و پاوربانک های 20000 برای کسانی که قصد خرید آنها را دارند نیز مورد بررسی قرار گرفتند. اکنون شما می‌توانید از بین مدل‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک در بازار ایران کدام است؟

لیستی پاوربانک های خوب ارزان قیمت در این مطلب معرفی شدند. افرادی که قصد خرید پاوربانک مناسب دارند می‌توانند از این راهنما استفاده کنند تا انتخابی مناسب و هوشمندانه داشته باشند. شما می‌توانید مدل‌هایی که در اینجا معرفی شدند را بررسی و مقایسه کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود مدلی مناسب را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین پاوربانک در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر