بهترین قسمت های انیمه شیطان کش ؛ قسمت هایی که بالاترین امتیاز را دارند

انیمه شیطان کش سرشار از قسمت‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده است. با فیگار بمانید تا با بهترین قسمت های انیمه شیطان کش آشنا شوید.

طرفداران Demon Slayer (محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش) مشتاقانه منتظر فصل بعدی هستند که شامل Swordsmith Village Arc می‌شود. طرفداران می‌توانند شاهد نبرد شیطان‌کش‌های قدرتمندتر با شیاطین قدرتمندتر در این آرک باشند که بر هیجان کل انیمه می‌افزاید.

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش

قسمت هایی که بالاترین امتیاز را دارند

شما می‌توانید فهرست بهترین قسمت های انیمه شیطان کش را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش

در حالی که Demon Slayer یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های انیمه سال‌های اخیر است، بدون شک اپیزودهایی (بهترین اپیزود های انیمه) با امتیاز قابل توجهی بالاتر از بقیه خواهد داشت. جای تعجب نیست که اکثر این اپیزودها دارای صحنه‌های نبرد می‌باشند که طرفداران همیشه مشتاقانه منتظر آن هستند. پس اگر می‌خواهید با برترین قسمت های انیمه شیطان کش آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین اپیزود های انیمه شیطان کش بپردازیم.

You Must Master A Single Thing

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.0

زنیتسو، کاربر Thunder Breathing، در این قسمت با یک دیو عنکبوتی که بخشی از “خانواده” یکی از 12 کیزوکی، Lower Moon 5، رویی است، ملاقات می‌کند. از طرفی تانجیرو و اینوسکه با شیطانی که نقش «پدر» را بازی می‌کند ملاقات می‌کنند و به دلیل صدمه‌هایی که دیده‌اند مبارزه با او برایشان بسیار دشوار است.

چیزی که باعث می‌شود این قسمت مورد توجه طرفداران قرار بگیرد این است که اگرچه این قسمت اوج هنر این انیمه نیست، اما بسیار خوب ساخته شده است، به خصوص انیمیشنی که زنیتسو با تنفس رعدش سر شیطان عنکبوتی را می‌برد. طرفداران همچنین می‌توانند گذشته (غم انگیز ترین پس زمینه ها در انیمه) اشک‌آور زنیتسو را ببینند، که طرفداران را نیز احساساتی کرد.

A Forged Bond

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.0

در این قسمت، تانجیرو و اینوسکه با «پدر» شیاطین عنکبوتی کوه ناتاگومو مبارزه می‌کنند. تانجیرو در حالی که او حمله‌ای را آغاز می‌کند، توسط قدرت بی اندازه دیو رانده می‌شود. او به طور تصادفی با یک شیطان جوان، که ماه پایین 5، Rui است، برخورد می‌کند و خواهر شیطان خود را که نقش «دختر» را بازی می‌کند، کتک می‌زند.

این قسمت از آنجایی که اولین رویارویی تانجیرو با قدرتمندترین حریف فصل خود را نشان می‌دهد، رتبه بسیار خوبی را به دست آورد. Giyu کاربر Water Breathing (یکی از سبک‌های تنفس با بیشترین فرم‌ها) نیز تکنیک‌های خود را که به زیبایی طراحی شده‌اند اجرا می‌کند و حریفان خود را شکست می‌دهد.

Akaza

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.4

ظاهر یکی از قوی‌ترین شیاطین تاریخ، ماه بالا 3، آکازا، در یکی از قسمت‌های گرفته شده به طور مستقیم از فیلم قطار بی‌نهایت به تصویر کشیده شده است. این اتفاق پس از شکست خوردن ماه پایین 1، Enmu توسط تانجیرو و دوستانش که قبلاً یک حریف چالش‌برانگیز بود، رخ می‌دهد.

علیرغم اینکه این کلیپ قبلاً در نسخه سینمایی دیده شده بود و دیگران آن را تکراری می‌دانستند، با این وجود امتیاز بالایی به دست آورد، زیرا آکازا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال (شخصیت شیطان کش مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید؟) است. جدای از آن، نبرد Rengoku در برابر آکازا نیز مانند نسخه سینمایی انیمیشن فوق العاده‌ای داشت که دیدن آن را هیجان انگیزتر می‌کرد.

Gathering

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.4

در این قسمت، اوزوی با دو تا از قدرتمندترین شیاطین، داکی و گیوتارو، مبارزه می‌کند، که هر دو در رده‌ی ماه بالا 6 قرار دارند. با این حال، سم از داس گیوتارو به تدریج قدرت او را از بین می‌برد. در همین حال، تانجیرو و دیگران به دلیل جراحات و توانایی زیاد شیاطین برای کمک به هاشیرا صدا تلاش می‌کنند.

به نظر می‌رسد انیمیشن این قسمت در مقایسه با قسمت‌های قبلی بسیار عالی‌تر و روان‌تر است. از آنجایی که مبارزه شخصیت‌ها شامل افراد قوی‌تر و تکنیک‌های سردتر است، طرفداران از دیدن این رویارویی بین شیطان‌کش‌ها و شیاطین بسیار خوشحال شدند. این قسمت انیمه شیطان کش یکی از بهترین قسمت های انیمه Demon Slayer است.

Transformation

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.5

نزوکو پس از اینکه شاهد ضرب و شتم شدید برادرش، تانجیرو توسط داکی بود، به او کمک می‌کند تا بعد از تبدیل شدن به یک شکل شیطانی‌تر بجنگد، اما او وسوسه می‌شود که تماشاگران بی‌گناه مجروح را بکشد. Gyutaro که برادر داکی و همکار Upper Moon 6 است نیز برای اولین بار معرفی می‌شود.

بینندگان به ویژه پس از دیدن بیرون آمدن گیوتارو از پشت داکی، به ویژه خوانندگان مانگا، هیجان زده شدند. از آنجایی که گیوتارو بسیار قوی‌تر از داکی است، طرفداران از دیدن انیمیشن Blood Demon Arts او خوشحال شدند، که ناامید کننده نبود، زیرا در این قسمت نحوه ارائه توانایی‌های او فوق‌العاده بود.

Layered Memories

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.6

تانجیرو مجبور می‌شود به تنهایی با داکی روبه رو شود، زیرا او اولین کسی بود که با او روبرو شد، با وجود اینکه شیطان بسیار قوی‌تر از او می‌باشد. در همین حال، نزوکو به ظاهری شبیه به بزرگسالان تبدیل شد و شیطانی‌تر می‌شود، حتی بر داکی، که یک قرن شیطان بوده، غلبه می‌کند.

در این قسمت، بینندگان شاهد نبرد باشکوهی با تانجیرو با استفاده از تنفس خورشید، یکی از قوی‌ترین فرم‌های تنفس، در برابر یکی از قوی‌ترین شیاطین هستند. قوی‌ترین شیطان کش موجود، یوریچی تسوگیکونی، نیز در یک فلش بک کوتاه در این قسمت نمایش داده می‌شود که طرفداران را هیجان زده کرد.

Defeating An Upper-Rank Demon

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش, بهترین قسمت انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.6

نبرد با شیاطین ماه بالا 6 شدیدتر می‌شود و همسران اوزویی به شیطان کش‌ها در مبارزه می‌پیوندند. در همین حال، اوزویی و گیوتارو با قوی‌ترین تکنیک‌های خود با هم درگیر می‌شوند، اوزوی از تنفس صوتی، فرم چهارم: ضربات با طنین ثابت و جیوتارو با اسلش‌های دایره‌ای چرخشی: داسی‌های خونی پرنده استفاده می‌کند.

صحنه‌های مبارزه در این قسمت بار دیگر به طرز درخشانی طراحی شده‌اند، مخصوصاً برخورد تکنیک‌ها بین گیوتارو و هاشیرا صدا که مهارت و قدرت خود را نشان می‌دهند. برای اولین بار در این مجموعه، تانجیرو هر دو تنفس آب و خورشید را به طور همزمان ترکیب می‌کند، که برای طرفداران دیدنی بود.

Set Your Heart Ablaze

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش, بهترین قسمت های انیمه Demon Slayer
  • امتیاز این قسمت: 9.7

همانطور که تانجیرو و اینوسکه در کنار ایستاده‌اند، نبرد خشونت آمیز بین آکازا و رنگوکو ادامه دارد. علیرغم وخامت ظاهری رنگوکو در طول جنگ، آکازا توانایی خود را برای بازسازی سریع هر قسمت از بدن خود، حتی پس از چند بار بریده شدن توسط شمشیر رنگوکو، افزایش می‌دهد.

برای طرفداران، این قسمت هم زیبا و هم غم انگیز بود. در این دوئل با مصور درخشان، آنها توانستند مقاومت شجاعانه رنگوکو را با وجود غلبه تماشا کنند. با این حال، پس از بیان کلمات الهام‌آمیز برای شیطان کش جوان، بینندگان شاهد مرگ (غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای) او بودند که طرفداران را به شدت از سرنوشت شعله هاشیرا ناراحت کرد.

Hinokami

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش, بهترین اپیزود های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.8

در این قسمت، تانجیرو با رویی روبرو می‌شود که به‌طور قابل‌توجهی از او قوی‌تر می‌باشد و از Blood Demon Art برای بریدن شمشیر او (بهترین شمشیرزن های انیمه) با نخ‌ها استفاده کرده است. در یک لحظه ناامید، تانجیرو موفق می‌شود تنفس خورشید یا هینوکامی کاگورا را آزاد کند که از قوی‌ترین فرم‌های تنفسی تشکیل شده است و می‌تواند سر Rui را از بدنش جدا کند.

این یکی از بهترین قسمت‌ها نه تنها در انیمه شیطان کش، بلکه در تمام انیمه‌ها است و در سراسر اینترنت منفجر شد. طرفداران به ویژه پس از دیدن انیمیشن زیبای تنفس خورشید و توانایی نزوکو، Blood Demon Art: Exploding Blood هیجان‌زده شدند و به انیمه شیطان کش کمک کرد تا راه خود را برای ساخت پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ هموار کند.

I Will Never Give Up

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش
بهترین قسمت های انیمه شیطان کش, برترین قسمت های انیمه شیطان کش
  • امتیاز این قسمت: 9.9

در این قسمت تانجیرو تلاش می‌کند تا گردن گیوتارو را از بدنش جدا کند. از سوی دیگر، Gyutaro به سرعت دست بالا را پس می‌گیرد. قبل از اینکه بتواند آسیبی وارد کند، تنگن وارد عمل شده و از تانجیرو محافظت می‌کند. تنگن سپس تکنیک موسیقی خود را اجرا می‌کند، اما به دلیل وضعیت او، بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار است.

بسیاری از طرفداران می‌گویند که این قسمت در حال حاضر بهترین انیمیشن را در کل مجموعه Demon Slayer دارد. این به ویژه به دلیل صحنه‌های مبارزه است که تکنیک‌های Gyutaro و Tengen را به نمایش می‌گذارد، که به زیبایی با انیمیشن‌هایی که قبلاً دیده نشده بودند، طراحی شدند. بنابراین، عوامل این قسمت باعث شد که این قسمت در حال حاضر بالاترین امتیاز را در بین همه داشته باشد. قسمت I Will Never Give Up بهترین قسمت انیمه شیطان کش است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت های انیمه شیطان کش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین قسمت های انیمه شیطان کش ؛ قسمت هایی که بالاترین امتیاز را دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *