;
coinex

مدیرعامل بیت مکس : ادغام اتریوم نوسانات شدید قیمتی ایجاد می‌کند

الکساندر هاپتنر، مدیرعامل بیت مکس (BitMEX)، در مصاحبه با کوین تلگراف اعلام کرد که شرکت‌ها می‌بایست برای نوسانات قیمتی شدید پس از ادغام اتریوم آماده شوند.

ادغام اتریوم یکی از مورد انتظارترین رویدادهای فضای کریپتو در سال جاری است. شرکت‌های رمزنگاری به دنبال یافتن مشکلات احتمالی بعد از Merge اتریوم هستند.

حال اخیرا الکساندر هاپتنر (Alexander Hoptner) در مصاحبه با کوین تلگراف نحوه آماده‌سازی پلتفرم معاملاتی BitMex برای ادغام اتریوم را شرح داد. وی درباره پتانسیل پذیرش سازمانی پس از انتقال به مکانیسم اثبات سهام (PoS) صحبت کرد و نظرات خود در مورد بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را نیز بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

اظهارات مدیرعامل بیت مکس درباره ادغام اتریوم

الکساندر هاپتنر (Alexander Hoptner)، مدیرعامل BitMEX اعلام کرد که مهم‌ترین کار قبل از رویداد ادغام اتریوم، توجه دقیق به اتفاقات پیش رو و فعال بودن خدمات است. هاپتنر در این راستا گفت: «شما می‌بایست بیدار بمانید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. احتمال نوسانات بالا پس از ادغام اتریوم وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که خدمات شما راه‌اندازی و اجرا می‌شود. ما انتظار هیچ گونه اختلال عمده خارج از نوسانات را نداریم.»

مدیرعامل بیت مکس در پاسخ به پرسش‌های کاربران درباره فورک مکانیسم اثبات کار گفت: «فورک تا زمانی که توسط یک جامعه قوی پشتیبانی شود خوب خواهد بود. هاپتنر تأکید نمود که خطر بزرگ برای فورک‌ها، نبود حمایت کافی از ماینرهاست».

مدیرعامل بیت مکس : ادغام اتریوم نوسانات شدید قیمتی ایجاد می‌کند

موضوع دیگری که در طول مصاحبه مطرح شد، پذیرش نهادی پس از ادغام بود. هدف بازیگران اصلی، بازیگران نهادی است؛ به همین دلیل فعالان بزرگ بازار خدمات خود را افزایش می‌دهند. مدیرعامل بیت مکس معتقد است که PoS اتریوم برای سازمان‌ها جذاب‌تر است. این مکانیسم محیطی را تداعی می‌کند که مؤسسات بیشتر به آن توجه دارند. وی در ادامه افزود:

من کاملاً مطمئن هستم که این امر به پذیرش نهادی و همچنین پذیرش انبوه بازار فشار بیشتری خواهد آورد. نسل کنونی به بهره‌وری و توسعه زیست محیطی توجه زیادی دارد.

اتریوم جای بیت کوین را خواهد گرفت

هاپتنر همچنین خاطرنشان کرد که بازیگران بزرگ مالی حوزه ارزهای دیجیتال، اکثر فعالیت‌های خود را با بیت کوین یا اتریوم انجام می‌دهند. هاپتنر اعلام کرد که بسیاری از مؤسسات در حال حاضر 1 تا 2 درصد کریپتوکارنسی را در پورتفولیوها پیشنهاد می‌کنند. این میزان به مرور افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بیت مکس با نظر اکثر فعالان بازار کریپتوکارنسی مخالف است. بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که در حال حاضر درون زمستان کریپتویی هستیم. به عقیده هاپتنر، آنچه صنعت در حال حاضر شاهد آن است، یک بازار نزولی نیست، بلکه یک اصلاح جزئی است و این موضوع در امور مالی سنتی کاملاً طبیعی تلقی می‌شود. وی افزود: «ما نسبت به بیت کوین دیدگاه صعودی داریم. اتریوم نیز به دلیل ادغام به مکانیسم اثبات سهام وضعیت مناسبی دارد».

Hoptner به طور کلی معتقد است که ادغام اتریوم یک پیشرفت مثبت و بزرگ در صنعت به شمار می‌رود. وی تأکید نمود که تیم بیت مکس دیدگاهی صعودی نسبت به اتریوم دارد. به عقیده هاپتنر اتریوم یک جامعه بسیار قوی دارد و در آینده از بیت کوین پیشی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات مدیرعامل بیت مکس چیست؟ آیا اتریوم در آینده قدرتمندتر از بیت کوین خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر